Heeft iemand de laatste tijd nog een hoepel besteld van de link uit dit topic? De basis hoepel die genoemd werd is er niet meer. Ben benieuwd welke dan het best geadviseerd wordt, van level 1 neem ik aan.
Heb diegene van de winkel al pb gestuurd, maar krijg nog geen antw. Vandaar ook mijn vraag hier even.
Merken jullie aan je buikspieren al duidelijk verschil?
Ik had een hoepel gehaald bij de action (2,50 euro) maar dat is echt niks, ding ligt nu werkloos is de kamer. Hij is te licht en eigenlijk ook te klein.
Heb nog wel het topic doorgelezen waarin geadviseerd werd om een diameter van 90 cm te nemen. Waar haal je zo'n een, het liefst ook nog met wat gewicht.
Hier ook 1 van action maar is niets. Zag net al wel dat er 2 verschillende sites genoemd worden. Ben nog wel benieuwd welke hoepel nog Zag dat er 1 uitverkocht is die veel genoemd werd
Ik heb deze, die is wat duurder, maar omdat dat bij mij vlakbij is, was het vandaag bestellen, vandaag in huis hahaha. Heb deze al een tijdje, ik vind het een hele fijne hoepel. (de weighthoop) maar zijn blijkbaar nu ook niet direct leverbaar.
Ik breek even in hoor.. Voldoet een hoepel uit de speelgoedwinkel ook hiervoor? Dit lijkt me wel leuk, niet zo moeilijk maar wel effectief volgens mij. Helemaal top aangezien ik niet veel tijd heb om te sporten naast stage/paarden!
Mm jammer, anders had ik er nog wel eentje liggen wss. Dan moet ik dus even gaan sparen voor een 'echte' hoepel I guess..
Wendy1978
Geplaatst: 02-06-12 10:03
Ik heb mijn hoepel besteld bij http://www.hoopholland.com Ik heb er 1 van een meter doorsnee (er staat een tabel voor welke hoepel je het beste kunt nemen bij je bouw van je lichaam)
Goh, die zien er leuk uit Helemaal niet duur ook Alleen dat metallic tape is me niet helemaal duidelijk, dat geeft gewoon een glansje ofzo? Dit staat er op de site:
'Metallic tape
Metallic tape is glanzend. De donkerroze kleur is wat matter dan de andere kleuren. Het is aan te raden om over metallic tape minimaal één extra kleur heen te tapen.'