Pas op gevaarlijke hengst Denk dat dat m voor mij wel gaat worden
Cchanny
Geplaatst: 11-06-11 20:03
Ash_ schreef:
Onwijs leuke Zeg.
Ga vanavond het een en ander in een word bestandje zetten. Te leuk om te laten drukke op een trui of shirt.
Ik heb alle leuke ook in een word bestand
ilsexxx
Geplaatst: 11-06-11 20:04
Ik verzorg een paar friezen waarvan ik 1 nu aan het doorrijden ben, ze is op haar 3e beleerd, en toen ze 7 was, ben ik haar gaan rijden, ze is nu 8 en rij 3 x in de week. Nu heeft ze zo haar streken, zoals dat ze echt súper lief is, maar dat ze in een keer om kan slaan naar een eigenwijs, schrikachtig paard, terwijl als ze op buitenrit is, vrijwel niks eng vind. xd Zo kan ze ook tijdens het rijden echt heel erg braaf zijn, maar als ze 'kabouters' ziet, gaat haar hoofd omhoog en schiet ze ervandoor. Ook is ze erg goed aan het been, maar als ze geen zin meer heeft gaat ze gewoon stil staan
Misschien iets in de trend van: from zero to bastard in 3 seconds. Maar dan iets met dat het om het paard gaat zeg maar, en niet om mij xd.
hahaha ik heb een fjordje, en heb laatst ook een thirt laten drukken. bij mij op de voorkant staat: mijn hobby zit tussen m'n bene, en dan op m'n rug Fjord FEEL the diffenence hahaha ik heb hem alleeen aan als ik ga buiten rijden
En heb nog een shirt met daarop: Gevaar op de weg, pas op! Heb een automatische tom tom naar stal onder mijn achterste!
Vliendertje : JA idd die is wel goed, of als je idd buitenritten veel doet en voorop loopt: Fallow the leader! Cchanny: Dankje ja dat beest van mij is echt gek joh hahahaha