Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
studiemiep schreef:Ik rij altijd met cap, mocht ik mijn cap toevallig een x vergeten mee te nemen naar stal dan is het heel jammer maar dan ga ik niet rijden.
Paardrijden is 1 van de gevaarlijkere sporten en wil mijzelf wel zoveel mogelijk beschermen, ik vind het onverantwoord om uberhaupt zonder cap te rijden.
(hoop dat ze het straks wettelijk ook vast geen leggen, zodat je mensen ook kunt bekeuren als ze zonder cap rijden)
Laptopmuis schreef:Een paard is nog altijd een dier. Het kan schrikken op elk moment.
Als je aan het paardrijden bent merk je soms niet eens meer dat je een cap ophebt (ik tenminste).
Ik zet hem altijd op.
melcior schreef:Nou ik rijd altijd met cap... En 6 weken geleden was ik maar al te blij dat ik een cap ophad... Ik viel van mijn paard en ben dus bovenop een omheiningspaal gevallen... Met mijn hele linkerkant heb ik de klap opgevangen mijn bekken zaten 4-5 breuken in en ik had een flink blauw oog en ook een verdikking dus als ik die dag mijn cap niet had opgehad weet ik niet hoe mijn hoofd er aan toe was geweest... Dus ik ben een flinke voorstander van cap op!!! Iedereen moet het zelf weten natuurlijk maar ongelukjes zitten in zo'n klein hoekje...
StefenFrens schreef:melcior schreef:Nou ik rijd altijd met cap... En 6 weken geleden was ik maar al te blij dat ik een cap ophad... Ik viel van mijn paard en ben dus bovenop een omheiningspaal gevallen... Met mijn hele linkerkant heb ik de klap opgevangen mijn bekken zaten 4-5 breuken in en ik had een flink blauw oog en ook een verdikking dus als ik die dag mijn cap niet had opgehad weet ik niet hoe mijn hoofd er aan toe was geweest... Dus ik ben een flinke voorstander van cap op!!! Iedereen moet het zelf weten natuurlijk maar ongelukjes zitten in zo'n klein hoekje...
Zo is dat!!
Heftig zeg!
Nog maar kortgeleden gebeurd dus..
Hoe is het nu met je??
Nog spoedig herstel gewenst dan!!
Ookal heb ik zelf nooit echt gereden. Ik zou altijd met cap rijden. Citaat:Ja klopt vandaag precies 6 weken geleden...
Maar gaat gelukkig de goede kant op maar heb wel een week in het ziekenhuis gelegen om even op te knappen zeg maar haha...
Nee joh mag echt in mijn handjes knijpen.. want het had heel anders af kunnen lopen... Bedankt ...