BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 11:50

Mijne gister, maar ik vind de onderwerpen steeds op elkaar lijken..

Anoniem

Re: BIT veranderingen? (het tijdschrift)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 14:14

Maar is het niet zo dat ze vanaf nu 1 onderwerp redelijk uitspitten? Of heb ik dat verkeerd begrepen? Vorige maand was het de rug, deze maand ???

Maar als ik het goed begrijp is het een hele andere bit dus?
En een stuk minder interessant?

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 14:18

Is er eigenlijk één persoon hier die kan vertellen of hij/zij meegedaan heeft aan die zgn. enquête?

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 14:28

Ik :+ toen vroegen ze idd wat ik vond van 10x Bit + dan de dressuur erbij, heb gezegd dat ik dat wel goed vond..

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 15:45

Jannepauli schreef:
Is er eigenlijk één persoon hier die kan vertellen of hij/zij meegedaan heeft aan die zgn. enquête?

Ik niet :Y)

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 20:19

Ik heb ook niet mee gedaan. Nou ja de enige die ze voor de gek houden zijn zijzelf dan komen ze er wel achter als mensen massaal hun abonnement opzeggen. Als ik dit zo lees heb ik geen spijt dat ik mijn abonnement opgezegd heb iig..

Lysander

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 12:18

He even een vraagje, ben ik de enige met dubbele pagina's in de nieuwe Bit? Want dan moet er even een berichtje hun kant op...

Ik heb o.a. het deel over Tineke Bartels en de galopwissel twee keer, terwijl de nota paardenwelzijn er helemaal niet instaat.

Overigens vond ik het ook niet zo interessant. Als je bijvoorbeeld bij Kirsten Beckers of Tineke Bartels op stal komt, dan kun je daar toch veel boeiendere en meer diepgaande artikelen over schrijven dan alleen wat foto's of een opsomming van welke paarden ze per dag rijdt? Dat vind ik een gemiste kans.

truselientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 13:26

Ik heb ook niet meegedaan aan de enquete. Mij zijn ze wel kwijt als abonnee, vond de BIT al niet zo geweldig meer en vind hem nog minder geworden nu ze hem veranderd hebben

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 13:34

Kan me ook niet voorstellen dat mensen zomaar accepteren dat je ineens veel minder aantal bitten per jaar krijgt. Volgens mij kletsen ze dit gewoon uit hun nek. Maar goed moeten ze zelf weten, ze houden zichzelf voor de gek en zijn volgens mij door deze actie een hoop abonnee's kwijt.

Overigens vind ik de horsimo ook niet geweldig maar goed wat wil je ook voor dat geld.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 16:38

Lysander schreef:
Overigens vond ik het ook niet zo interessant. Als je bijvoorbeeld bij Kirsten Beckers of Tineke Bartels op stal komt, dan kun je daar toch veel boeiendere en meer diepgaande artikelen over schrijven dan alleen wat foto's of een opsomming van welke paarden ze per dag rijdt? Dat vind ik een gemiste kans.

Precies ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 20:23

Jullie raden het nooit .. ik heb de rekening ontvangen :+

Totaal is bijna 10 euro goedkoper tov vorig jaar, maar er staat nergens niks bij van veranderingen, terwijl de rekening pas op 6 maart is opgesteld en lijkt mij dat ze toen wel op de hoogte waren ... Maar dus geen vermelding van het aantal BIT's, of niks van de veranderingen. Alleen de rekening en een extra blaadje om hun boeken te bestellen ...

Dus ja, dan toch maar eens een mailtje naar hun voordat ik betaal. Ik wil best wel 8 euro minder betalen, geen probleem :Y) maar niet als dat (zonder mijn weten) inhoudt dat ik minder BIT's krijg ...

Maar dus de BIT zelf is ook niet meer wat ie geweest is?

onne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 20:29

Ik ga in het vervolg wel in de winkel snuffelen.
Ben blij , als ik het zo hoor dat ik het stop gezet heb.
En mijn geld wat ik tegoed had terug heb

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 20:44

Wauw, mijn e-mail is al gelezen :oo
Nu nog antwoord .. :+

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 21:12

Ik ben ook lid van bit blad,en vind het een mooi blad,en heb niet meegedaan aan de enquite,maar kreeg een brief van hun dat de maandblad bit gewoon zovaak komt als de bedoeling was,

truselientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 21:21

Emaartje schreef:
Ik ben ook lid van bit blad,en vind het een mooi blad,en heb niet meegedaan aan de enquite,maar kreeg een brief van hun dat de maandblad bit gewoon zovaak komt als de bedoeling was,

Nee dus, hij komt maar 10X in plaats van 11X

_Cassandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:41

Lysander schreef:
He even een vraagje, ben ik de enige met dubbele pagina's in de nieuwe Bit? Want dan moet er even een berichtje hun kant op...

Ik heb hem vandaag gehaald en bij mij staat er niks dubbel in :)

Vandaag de nieuwe bit gehaald en toen ik hem helemaal gelezen had, had ik er eigenlijk spijt van dat ik hem gekocht had. Stond eigenlijk niet veel bijzonders in :\

esther82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 13:45

Ik heb dus wel de brief gehad, maar nog geen nieuw Bit in de brievenbus. :\
Zou die vandaag nog kunnen komen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:38

Heb vandaag de nieuwe bit ontvangen .. handig .. abonnement is nog niet betaald :+ Wel nog geen antwoord op mijn e-mail :n

esther82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 09:37

Gister dus nog steeds geen Bit in de brievenbus, als hij er vandaag niet is ga ik een belletje plegen.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 09:49

Tja als er mensen zijn die de problemen op willen lossen wordt er hier geen gehoor aan gegeven ;)

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 14:13

interessante brief die erbij zat, vraag me wel af aan wie ze die enquête dan gegeven hebben.. aangezien ze volgens mij te druk waren met klachten afhandelen en er in de tussentijd geen ander nr. Bit of Dressuur is geweest.. maar goed..
gelukkig geen dubbele pagina's in mijn nummer :) maar zeer zeker waar dat het blad een stuk minder interessant is geworden.. volgende nummer komt 17 april, hopelijk staan er dan meer boeiende dingen in

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 19:20

Ik heb dit als reactie gehad:

Citaat:
Naar aanleiding van uw onderstaande reactie delen
wij u mee dat dat de frequentie van BIT in 2009
verlaagd is naar acht exemplaren. Daarnaast ontvangen
lezers van BIT twee uitgaven van Dressuur. Dit is
een nummer minder, daar staat tegenover dat het
jaarabonnementsgeld omlaag is gegaan met meer dan
tien euro.

Abonnees van BIT zijn hiervan in januari schriftelijk
van deze wijziging geïnformeerd.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Die meer dan 10 euro merk ik toch wel niks van hoor, de rekening tov vorig jaar is wel goedkoper, maar dit is nog geen 8 euro .. pakweg 1 bit minder .. Wat in principe wel klopt, maar ik vind die dressuur dus niet gelijkwaardig aan een bit ... En zoals ik het hier zie krijg je dressuur dus gratis? Weten we dit ondertussen al zeker? :+

Ik snap er niet veel van ..
Maar opzeggen kan ik zeker niet meer nu? Ze hebben ons op de hoogte gebracht ... Of wel nog omdat ik dit abonnement niet heb afgesloten?

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 12:36

Sabine,
de abbonnenees hebben een brief gehad dat Bit 10x per jaar gaat komen. En dit jaar de dressuur erbij.
Volgend jaar kan er gekozen worden.

TICKELS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 16:17

Ik had nog het oude abonnements prijs betaald eind december 2008, ik heb mijn abonnement laten verschuiven, ik krijg de volgende keer de rekening 2 maanden later.
Zo kan het dus ook.

laura22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 17:32

Ik heb geen brief gehad en ben ook abbonee ben benieuwd of ik hem dan nog krijg