Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
peanutbutter schreef:Voor mensen die ze kopen voor in de stal: NIET DOEN. Ze kunnen daar niet tegen en gaan dan idd lekken.
Als je ze gewoon voor in en om het huis gebruikt, lesgeven en crosslopen (zoals ik) gaan ze jaren mee.

simodi schreef:Geen idee welke kuitmaat ik heb, ik heb gewone smalle kuiten en dan passen ze precies. Ze zijn standaard idd niet geschikt voor mensen met dikke kuiten, dan kan je broek er ook zeker niet in.
Oreo schreef:Was ook op zoek naar Dubarry's maar de prijs hield me toch tegen. Ontdek nu net op bokt dat er ook bij Divoza zulke laarzen zijn. In september 89,95. Weet niet hoe je de link plaatst, sorry.
Staan op de startpagina van divoza in ieder geval.
Antheman schreef:Oreo schreef:Was ook op zoek naar Dubarry's maar de prijs hield me toch tegen. Ontdek nu net op bokt dat er ook bij Divoza zulke laarzen zijn. In september 89,95. Weet niet hoe je de link plaatst, sorry.
Staan op de startpagina van divoza in ieder geval.
Hou wel in je achterhoofd dat Dubarrys Goretex hebben, wat waterdichtheid garandeerd.
rowo schreef:simodi schreef:Geen idee welke kuitmaat ik heb, ik heb gewone smalle kuiten en dan passen ze precies. Ze zijn standaard idd niet geschikt voor mensen met dikke kuiten, dan kan je broek er ook zeker niet in.
Vriendin van mij heeft behoorlijk veel dikkere kuiten als ik en daar sluiten ze mooi aan. K vrees dus dat ik heel veel ruimte over houd.
Oreo schreef:Is dat niet te compenseren met zon impregneer spray?

ik kijk al waar ik mn voeten zet haha
nuja ze zijn me heilig
haha durf er waarschijnlijk te weinig mee
zitake schreef:durf jij met je dubarry's zomaar door de blubber of ijs uit te schoppenik kijk al waar ik mn voeten zet haha
nuja ze zijn me heilig
haha durf er waarschijnlijk te weinig mee