Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Passionato schreef:Ik heb een tijdje terug mijn plastron bij geblingt laten maken. Ik vind de wat "strakkere" plastrons mooi. (staat mij beter). Ben er ook super tevreden mee! Mooi "stijf" en in model, perfect op maat. En gelevert in een heel luxe doosje met waszakje.
Roxxiejj schreef:Heb een creme satijn met donkerbruine lak rand en bruine piping bovenlangs
EvaKlessens schreef:Ik ben toevallig gisteren een nieuw wedstrijd tenue gaan halen!
Niet heel appart maar wel heel mooi al zeg ik het zelf![]()
Ik snap alleen nog niet echt hoe je foto's toe kan voegen?
als iemand mij dit kan uitleggen volgen deze z.s.m.
maar mijn tenue bestaat (van boven naar beneden) uit:
- Samshield cap navy
- cavalleria toscane shirt/blouse met korte mauwen wit met navy
- cavalleria toscane wedstrijdjasje navy
- roeckl handschoentjes wit
- Pikeur premium rijbroek met kunstleren zitvlak (zilveren accenten)
- Lipica laarzen Cambridge zipper zwart lak
EvaKlessens schreef:Nies_ schreef:Jammer dat je er geen blauwe lak laarzen bij hebt gedaan
ik ben niet zo van de setjes vind het juist leuk om een beetje contrast te hebben in je outfit!
maar dat is ieder voor zich
Cardy schreef:Is jou broek wit met donkerblauw bij de zakken? En gebruik je bij dat shirt wel gewoon nog een aparte plastron?
Ik zoek namelijk een nieuwe creme broek met evt. Donker blauwe accenten. Iemand ideeën?
EvaKlessens schreef:EvaKlessens schreef:Ik ben toevallig gisteren een nieuw wedstrijd tenue gaan halen!
Niet heel appart maar wel heel mooi al zeg ik het zelf![]()
Ik snap alleen nog niet echt hoe je foto's toe kan voegen?
als iemand mij dit kan uitleggen volgen deze z.s.m.
maar mijn tenue bestaat (van boven naar beneden) uit:
- Samshield cap navy
- cavalleria toscane shirt/blouse met korte mauwen wit met navy
- cavalleria toscane wedstrijdjasje navy
- roeckl handschoentjes wit
- Pikeur premium rijbroek met kunstleren zitvlak (zilveren accenten)
- Lipica laarzen Cambridge zipper zwart lak
http://instagram.com/p/l0WbbnjN2d/
dit is de enige foto die ik zo even heb jasje/laarzen en handschoenen ontbreken alleen op de foto
Michelle77 schreef:Wil je misschien een detailfoto maken van de zakken voor me? Misschien kan ik het op mijn huidige broek wel zelf maken...