[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ambre

Re: [HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 23:34

Ik heb dat jasje ook,volgens mij staat hij zelfs nog in mijn profiel.
Ik rij nu nooit meer met zwart,mijn zus rijdt er nu mee.
Ik vind hem juist erg mooi staan,zeker omdat hij achter niet zo lang is.

VALINSKY

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 23:54

Roxxiejj schreef:
Ik heb er ook in de B mee gereden hoor! Echt een gaaf jasje en blijkbaar had ik het figuur ervoor. Anders is het echt naadje :')

ik heb hem ook en ben hem aan het oppimpen, met cognackleur kraagje en onderaan cognackleur flapjes zodat hij extra lang is, erg mooie zwart met goud knopen gekocht, als hij klaar is zal ik even foto plaatsen :j

erg gaaf paard die bonte van jou ! <3

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 02:16

Welke van de 4? ;)

Ik ben nog steeds aan het duimen dat mijn dikkie weer een keer goed is, dan kan ik mijn couture jasje eindelijk eens aan! ;(

VALINSKY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 22:20

Roxxiejj schreef:
Welke van de 4? ;)

Ik ben nog steeds aan het duimen dat mijn dikkie weer een keer goed is, dan kan ik mijn couture jasje eindelijk eens aan! ;(

vind ze alle 4 leuk ! *D

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 23:07

Ik hoop dat het hier goed staat, sorry als dat niet zo is! :o
Kon het zo even niet vinden, maar heb een aantal vraagjes over wedstrijdkleding.
Ik heb geen wedstrijdervaring, maar wellicht zit het er aan te komen over een tijd :j

Ik vraag me af of daar regels voor zijn, in de zin van dat je kleuren op elkaar af moet stemmen?
Ik heb namelijk een bruine cap, maar ik zou een zwart jasje en zwarte laarzen/chaps mooier vinden.. Maakt dat iets uit?
En ik heb kort haar, echt kort haha :P zijkanten 2/3 cm en bovenop langer. Kun je daar minpunten oid voor krijgen? Omdat er bij mij dus geen mooi haarnetje oid onderuit komt.

Zoals ik al zei heb ik helemaal geen wedstrijdervaring en heb geen flauw idee hoe zo'n puntentelling gaat :)
Staat wel op de planning om binnenkort voor het eerst te schrijven bij de jury. Zal ik denk ik ook wel veel van leren.

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 10:07

Je krijgt geen minpunten voor het niet dragen van een netje/knotje!
En je mag gewoon met bruine cap en zwarte laarzen starten. Maar het staat mooier als je er ook een zwarte cap bij zou dragen. Maar het mag wel gewoon!

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 10:16

Dat zou wat zijn. Lagere punten door kort haar. Dan moeten bijna alle mannen extra hun best doen om een winstpunt te rijden. :+

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 10:18

Ah okee, dankje!
Dan kan ik er altijd later nog een zwarte cap bij halen, als wedstrijden iets voor mij is :)
Krijg je wel extra punten als alles super mooi bij elkaar past? Ken mensen die een extra mooie cap en luxe laarzen hebben die ze alleen voor de wedstrijden gebruiken :P

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 10:29

Lithya schreef:
Dat zou wat zijn. Lagere punten door kort haar. Dan moeten bijna alle mannen extra hun best doen om een winstpunt te rijden. :+

:') daar had ik idd nog niet bij nagedacht haha

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 10:58

Een mooi plaatje is altijd fijner om naar te kijken dan een smerige rare boel om maar een voorbeeld te geven. Heb ook rijglaarzen en een cap die ik alleen op wedstrijden gebruik. Zijn ze extra mooi? Ik ben er wijs mee en daar gaat het om.

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 20:22

Cardy schreef:
H
@ Mosh: Thnx! kreeg je je laarzen een beetje verkocht? Heb het luxeprobleem dat ik nu 3 paar laarzen heb (bruine, lak en de anky elegance) en wil eigenlijk de Anky wegdoen. Maar je krijgt er echt helemaal niks meer voor :( .

Heb ze voor een mooi bedrag binnen een paar dagen verkocht. Kreeg zelfs een mail daarna met dat diegene er zo blij mee was :P

Ik had 4 paar laarzen, maar ik merk dat ik ze amper draag dus had ff afstand gedaan van mijn hebberigheid :D

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 23:50

He bah, volgens mij had iemand hier gewaarschuwd voor frontriemdesgin.. Had een bestelling geplaatst maar tot nu toe verloopt het heel raar. Krijg heel veel mailtjes, bestelling en betaling ontvangen, dan weer bestelling geannuleerd... :\ Heb al een mail gestuurd, maar geen respons :(

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 00:07

Wilke93 schreef:
Ah okee, dankje!
Dan kan ik er altijd later nog een zwarte cap bij halen, als wedstrijden iets voor mij is :)
Krijg je wel extra punten als alles super mooi bij elkaar past? Ken mensen die een extra mooie cap en luxe laarzen hebben die ze alleen voor de wedstrijden gebruiken :P

Als het er gewoon netjes verzorgd uit ziet krijg je daar gewoon mooie punten voor ;) ik heb een donkerbruin jasje, donkerbruin zadel en hoofdstel en zwarte laarzen en cap, het geheel vind ik wel mooi! (hoewel ik nog bruine laarzen wil en een bruine cap, maar moet even sparen)
kreeg de laatste keer een 9 voor verzorging :D

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 12:50

Ingeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 14:10

Van een paar pagina's terug:

Ingeltje schreef:
Ik heb dan wel geen off-white broek, maar zo ziet dit van mij er uit:

[ Afbeelding ]

Dit is mijn dressuurset, heb 'm hier al eens geplaatst maar nog nooit te paard. Heb nu wel een ander paard, dus daar nog geen foto van. Springset is zelfde laarzen, zelfde jasje maar dan met rood kraagje, bruine cognac handschoenen, navy dekje met wit en rode bies, bijpassend navy, wit, rood oornetje en rode peesjes. Ik wil nog een ander jasje en laarzen er bij, had een hele mooie maar dat is nu een kindermaatje -O- . Helaas nu geen centjes voor een nieuw jasje :D laarzen hopelijk binnenkort!

Ik heb jullie commentaar meegenomen op mijn set, afgelopen weekend gestart met mijn blauwe BR Zenith cap, blauw Kingsland rijjasje met lichtblauw kraagje, blauw witte kingsland handschoentjes en jawel.. zwarte "laarzen"! (Oke, nog geen laarzen, want dat wordt maatwerk en daar moet nog even voor gespaard worden) maar hele mooie hoge zwarte chaps van Cavallo en zwarte jodphurs van mondoni met een houten hakje. Zag er wel een stuk mooier uit dan de cognac laarzen die ik er eerst bij had. :) Heb dan nu ook een bruin paard, dus steekt sowieso minder af. Dit zijn de chaps: https://www.google.nl/search?q=divoza+c ... 4503659820

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 17:54

Nu een mail binnen dat de voorbereiding van de frontriem gestart is.. Ik krijg weer hoop :)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 18:12

Passionato schreef:
Nu een mail binnen dat de voorbereiding van de frontriem gestart is.. Ik krijg weer hoop :)

Ik dat ik hem binnen 1 à 2 dagen kan verwachten :P komt goed!

sam_antha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 12:36

Iemand tips voor een (niet te donker) grijs jasje dat ook nog betaalbaar is? :)

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 14:37

Zo he, vind de service van Torsy plastrons wel echt super!! Eergistermiddag gevraagd of de plastron die ik zo mooi vond ook in het bruin kon.. Ja dat kan, maat opgegeven en de gewenste kleuren. En de volgende dag was 'ie al binnen! Past perfect en ziet er super uit! :) Zal even foto maken zo.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 14:47

super!

die van mij ligt ook klaar, even betalen en dan heb ik 'm ook :)

ben benieuwd Essie

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 18:06

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 18:32

In de bit (mode?) stond ook nog een leuk artikel over de juiste kleuren kiezen en matchen. Vooral hoe je rekening moet houden met jezelf en de kleur van je paard. :)

Wel grappig om te lezen.. ;)

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 19:48

essie_blue schreef:
Zo he, vind de service van Torsy plastrons wel echt super!! Eergistermiddag gevraagd of de plastron die ik zo mooi vond ook in het bruin kon.. Ja dat kan, maat opgegeven en de gewenste kleuren. En de volgende dag was 'ie al binnen! Past perfect en ziet er super uit! :) Zal even foto maken zo.

Ben benieuwd naar je foto!!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 20:41

Passionato schreef:
He bah, volgens mij had iemand hier gewaarschuwd voor frontriemdesgin.. Had een bestelling geplaatst maar tot nu toe verloopt het heel raar. Krijg heel veel mailtjes, bestelling en betaling ontvangen, dan weer bestelling geannuleerd... :\ Heb al een mail gestuurd, maar geen respons :(

Dat was ik, ik kreeg pas antwoord toen ik openbaar een boos bericht op haar Facebook had geplaatst (na 8 verschillende privé berichten, op 3 verschillende manieren, die ze allemaal niet ontvangen zou hebben)..

Mocht je er dus echt niet uit komen privé en de frontriem niet tijdig ontvangen is dat misschien 'een laatste redmiddel'

Edit: lees dat het al zo goed als opgelost is, gelukkig maar!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 21:24

Hier netjes ontvangen :) + extra steentjes erbij! ziet er goed uit en snelle levering!

Deze is het...
Afbeelding