Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Roxxiejj schreef:Ik heb er ook in de B mee gereden hoor! Echt een gaaf jasje en blijkbaar had ik het figuur ervoor. Anders is het echt naadje
Cardy schreef:H
@ Mosh: Thnx! kreeg je je laarzen een beetje verkocht? Heb het luxeprobleem dat ik nu 3 paar laarzen heb (bruine, lak en de anky elegance) en wil eigenlijk de Anky wegdoen. Maar je krijgt er echt helemaal niks meer voor.
Wilke93 schreef:Ah okee, dankje!
Dan kan ik er altijd later nog een zwarte cap bij halen, als wedstrijden iets voor mij is
Krijg je wel extra punten als alles super mooi bij elkaar past? Ken mensen die een extra mooie cap en luxe laarzen hebben die ze alleen voor de wedstrijden gebruiken
Ingeltje schreef:Ik heb dan wel geen off-white broek, maar zo ziet dit van mij er uit:
[ Afbeelding ]
Dit is mijn dressuurset, heb 'm hier al eens geplaatst maar nog nooit te paard. Heb nu wel een ander paard, dus daar nog geen foto van. Springset is zelfde laarzen, zelfde jasje maar dan met rood kraagje, bruine cognac handschoenen, navy dekje met wit en rode bies, bijpassend navy, wit, rood oornetje en rode peesjes. Ik wil nog een ander jasje en laarzen er bij, had een hele mooie maar dat is nu een kindermaatje. Helaas nu geen centjes voor een nieuw jasje
laarzen hopelijk binnenkort!
sam_antha schreef:Iemand tips voor een (niet te donker) grijs jasje dat ook nog betaalbaar is?
essie_blue schreef:Zo he, vind de service van Torsy plastrons wel echt super!! Eergistermiddag gevraagd of de plastron die ik zo mooi vond ook in het bruin kon.. Ja dat kan, maat opgegeven en de gewenste kleuren. En de volgende dag was 'ie al binnen! Past perfect en ziet er super uit!Zal even foto maken zo.
Passionato schreef:He bah, volgens mij had iemand hier gewaarschuwd voor frontriemdesgin.. Had een bestelling geplaatst maar tot nu toe verloopt het heel raar. Krijg heel veel mailtjes, bestelling en betaling ontvangen, dan weer bestelling geannuleerd...Heb al een mail gestuurd, maar geen respons