[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

essie_blue

Re: [HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 13:04

Iemand ervaring met de plastrons van Cynthia Torsy? Vind ze heel erg mooi namelijk, en helemaal niet zo duur!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 13:11

Ik krijg er binnenkort 1 :) kan er nog geen oordeel over geven dus haha

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 13:16

Oh leuk!! Ik had een hele mooie gezien op haar facebook, maar die gad donkerblauw of zwart band en ik heb gevraagd of die band ook in het donkerbruin gemaakt kan worden :) hoe ziet due van jou er uit?

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 14:00

Wauw Cardy, die DeNiro's!

Heb na iets van 5 jaar m'n Petrie Anky Elegance laarzen weggedaan. Ze waren echt nog in super staat. Ben er altijd erg blij mee geweest. Helaas was de kuit verkeerd aangemeten dus het was een beetje een te-groot-van-een-ander-gekocht-laarzeneffect :D

Nu dus op zoek naar zwarte laklaarzen. Hoeft geen Petrie te zijn maar ik zoek wel kwaliteitslaarzen.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 14:03

Off white met een dun bandje, donkerblauw met off White.

Heb m nog niet hoor.

Alle is mogelijk bij haar

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 14:04

Ik zou voor laklaarzen toch voor Petrie gaan. Die dingen blijven gewoon heel mooi en zijn kneiterhard haha. Ik heb zelf De Niro's, geen laklaarzen, maar toch vind ik dat ze heel snel lelijk worden. Gebruik ze gelukkig vooral voor de training, maar het is wel zonde. Het leer is zo mooi en soepel, dat het erg snel verkleurd en in zakt als een pudding. Lijkt me niet handig bij een laklaars. Ik vind dat Lipica's ook behoorlijk inzakken en dat is met lak echt lelijk, Petrie blijft mooi hard.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 14:05

Hier zelf ook nog een blauwe pikeur Diana in de kast hangen, super fijne jasjes en eigenlijk past deze wel bij bijna elke cap. Wil jasje eigenlijk weg doen.. Maar volgens mij zijn ze niet meer zo gewild (ik heb de standaard variant)?

@ magootie: Dat is ook precies wat ik wil, net iets anders dan wat iedereen heeft :+ .
@ Mosh: Thnx! kreeg je je laarzen een beetje verkocht? Heb het luxeprobleem dat ik nu 3 paar laarzen heb (bruine, lak en de anky elegance) en wil eigenlijk de Anky wegdoen. Maar je krijgt er echt helemaal niks meer voor :( .

HarveyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 14:08

Wat komen er mooie en aparte jasjes en laarzen voorbij! Ik ben nog steeds opzoek naar een zwart wedstrijdjasje met gouden accenten.. maar dan niet van die standaard jasjes, maar kan ze nergens vinden. Iemand nog suggesties?

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 14:09

Ja ik heb ook nog zwarte Petries, gewoon standaardlaarzen, en je krijgt er helemaal niks voor.. Dan bewaar ik 'm maar voor viertallen en dat soort dingen :') Inderdaad, die standaardjasjes krijg je ook bijna niet meer kwijt voor een mooie prijs, terwijl Pikeur super kwaliteit en pasvorm heeft. Tegenwoordig is iedereen toch op zoek naar iets aparts, en geef ze eigenlijk eens ongelijk. Misschien dat ik in de toekomst ook m'n Pikeur Epsom bruin met krijtstreepje te koop zet, maar wil er wel een mooi prijsje voor anders hou ik 'm maar.. :(

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 14:59

Cardy schreef:
Vind inderdaad helemaal oud roze beetje te heftig haha liespr.

Mooi jasje sjel, helaas echt te klein voor mij :+ .

Mijn wedstrijd set is bijna compleet! Heb een donker blauw creazio jas met creme en swarovski accenten, creme broek en handschoenen, creme plastron met blauw en swarovski accenten en nu zijn ook mijn laarzen eindelijk binnen. Deze moet ik echt even met jullie delen <3 :
[ Afbeelding ]

En nu alleen nog wachten op mijn desperado dekje en dan ben ik compleet!

:~ :~ :~ :~ :~

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 15:04

passionata schreef:
Over de frontriemen

Ik inmiddels niet meet, hoewel ik een prachtige frontriem heb van frontriemdesign, is over de service wat twijfel.. Zoek maar eens op google/bokt naar ervaringen.

(Niks over de frontriemen overigens, die zijn prachtig!)

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 18:43

Heb gisteren die van frontriemdesign besteld. Ik zie wel hoe hij staat....Hij oogt op het plaatje wat druk, maar heb hem een keer in het echt gezien en toen vond ik dat wel meevallen.. Anders kan ik altijd nog voor die van paardenbijoux gaan. Het zal in ieder geval zeker een verschil zijn met de sobere frontriem die ik nu bij dit paard heb :). Ik denk alleen niet dat hij bij mijn andere paard past. Dat is een hengst met een heel fijn hoofdje. Pareltjes zijn dan wat banketstaaf bij een stoere kerel en door zijn fijne hoofdje wordt het snel te druk..
Ik heb trouwens ook nog een mooie wollen zwarte pikeur Diana. Geen idee wat ik er voor kan vragen... Volgens mij kon je ze bij dressure ook laten pimpen om te verkopen...

Wat laarzen betreft: Ik ben ook fan van Petrie. Ik heb voor de wedstrijden konigs, die waren ook erg duur maar ook super van kwaliteit. Blijven prachtig hard dus geen deuken en glimmen waanzinnig. .
Laatst bijgewerkt door Passionato op 07-03-14 18:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 18:44

Voor mensen die trouwens van glim houden. .. ik heb wat nieuws ontdekt... saddle lac van fiebings. Gaat je hoofdstel etc prachtig van glimmen!

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 19:10

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 19:27

Ik hou niet zo van die wannabe slipjassen :') Dan zie ik liever een normaal rijjasje die aan de achterzijde iets langer is!

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 19:38

_coquette_ schreef:
Ik hou niet zo van die wannabe slipjassen :') Dan zie ik liever een normaal rijjasje die aan de achterzijde iets langer is!

+1

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 19:39

98xsophiex98 schreef:
Wat vinden jullie van het jasje in de link voor iemand die b dressuur rijd?

http://www.divoza.com/images/products/1000x1000/169018/cavallo-actie-ganimedes-rijjas.jpg

Ik zag zo een jasje laatst op wedstrijd.. Maar dat zag er echt heel raar uit. De voorkant zo kort, bij die persoon zag je de rand van de broek nog en dan een stukje buik/blouse en dan begon het jasje pas..

Dit staat alleen met een prachtig figuur en zelfs dan is het nog moeilijk..
Ik vond dit in ieder geval geen gezicht, was geen super dun persoon maar ook absoluut niet dik (laat zeggen 38/40)

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 19:39

Ik vind hem super mooi. Jammer dat ik het figuur er niet voor heb anders had ik hem ook gekocht

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 20:13

Ohh ik vind m wel tof! Zou er zo mee starten :)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 20:15

Ik ga er NIET aan beginnen.....niet geschikt :Y) :')

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 21:05

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 21:06

Ik heb er ook in de B mee gereden hoor! Echt een gaaf jasje en blijkbaar had ik het figuur ervoor. Anders is het echt naadje :')

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 21:08

Vind het juist een heel leuk jasje !

Montecito

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 22:17

@cardy, vind het juist daarom wel wat hebben. Ik snap jou helemaal! Apart is leuk, maar je moet dat wel durven :) @passionato, waar haal je die spray dan? Lijkt me wel wat mijn neusriem is mat geworden..... ;)

Dat jasje is mooi, maar wel bij lange figuurtjes.... Niet bij mij als klein kortig propje, haha. Straks zie je mijn buikje :+

@kamsel... Foto komt wanneer ik mijn sets compleet heb, nog even wachten duss...

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 22:31

Ik had hem bij UHG meebesteld.. Ik zocht iets soortgelijks als de Urad harness cream en ze adviseerden me dit..Urad kun je preciezer aanbrengen maar moet je wel heel dun smeren, dit is inspuiten en je hebt een prachtig laklaagje!