[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dizzy505

Re: [HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 10:10

Wow gave laarzen zijn dat !

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 10:27

Wauw! Welke cap heb je er bij?

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 10:28

heel erg bedankt!
@ Noorhermans1: helemaal vergeten, een donkerblauwe samshield :)

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 10:28

Gave laarzen!

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 10:29

Gaaf! Ik ben erg benieuwd naar een totaal foto!

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 10:31

Heel erg bedankt! Moet nog even wachten totdat ik een totaal plaatje kan maken, want zijn nog aan het revalideren met paard haha. Kan zelf niet wachten om alles volledig aan te hebben!

emmaudb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 12:31

wat een gave setjes ben ik hier tegengekomen zeg!

ikzelf heb geen wedstrijdoutfit, maar rij dan ook western, mijn wedstrijd outfit zou er heel anders uitzien dan die van jullie (glittertjes :):) )

Montecito

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 13:24

@cardy, zijn die ook donkerblauw? Kan t niet goed zien... Zijn erg mooi, De Niro? Ben benieuwd naar je set! Ik heb zelf ook een nieuw jasje.. Wollen jasje geel grijs groen geblokt met donkergrijze kraag en zakjes. Heb alleen deze set nog niet af... Komt wel een x een foto!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 18:48

Ik zal wel de enige zijn, maar ik vind ze echt niet mooi met die gekke band erom.

Montecito

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 19:27

@nies, het is een kwestie van smaak. Ik hou voor mezelf niet zo van bling, maar ik snap wel dat het gaaf kan passen in een set. Ik heb een ouderwetse beetje engelse smaak. Ook niet iedereen vind mijn lichtgele dekje en rijbroek mooi met tweed jasje en koperen details qua leerwerk ed. Ik hou wel van een beetje apart dus....

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 21:26

Ik vind ze ook niet zo mooi maar dat heeft echt te maken met die steentjes. Ik vind het to much met lak en zoveel steentjes.
En aangezien ik heel snel ben uitgekeken op dat soort dingen, zou ik het zelf niet kiezen. Ben wel benieuwd naar de complete set. Misschien dat het in de set wel mooi is!

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 21:28

Ik vind de laarzen ook een beetje te. Ik vind ze heel erg mooi behalve de steentjes om de schacht. Maar zoals Montecito al zegt kan het in een complete set wel heel gaaf zijn .

Ik zit te twijfelen tussen deze twee frontriemen voor een koffievos met brede witte bles:

http://www.paardenbijoux.com/Webwinkel- ... arels.html

http://www.frontriemdesign.nl/519-363mm ... riem-.html

Ik heb al een grijs/crystal bij mijn schumacher hoofdstel en grijze jasje. Ik rijd hem normaal altijd zonder bling frontriem (rondgenaaid Passier met rondgenaaide frontriem zwart leer). Voor bij mijn blauwe jasje is dit misschien wel mooi...

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 21:29

Passionato schreef:
Ik vind de laarzen ook een beetje te. Ik vind ze heel erg mooi behalve de steentjes om de schacht. Maar zoals Montecito al zegt kan het in een complete set wel heel gaaf zijn .

Ik zit te twijfelen tussen deze twee frontriemen voor een koffievos met brede witte bles:

Ik heb al een grijs/crystal bij mijn schumacher hoofdstel en grijze jasje. Ik rijd hem normaal altijd zonder bling frontriem (rondgenaaid Passier met rondgenaaide frontriem zwart leer). Voor bij mijn blauwe jasje is dit misschien wel mooi...

Die van frontriemdesign is cooool!!
Heb hem in het echt gezien,
Echt heel mooi!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 21:53

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 21:57

Ik heb die tweede, hij is echt gaaf!

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 22:15

Hahaha, dus heel veel stemmen voor die van frontriemdesign :D

Montecito

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 00:09

Ze zijn beide mooi, maar ik vind die van frontriemdesign een beetje druk lijken. Maar dat kan wel mooi staan... Ik zie er geen paard bij naturlijk :D mijn voorkeur gaat toch naar die van paardenbijoux!

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 08:14

listiglistje schreef:
Frontriemdesign heb ik er ook een besteld voor bij mijn donkerpaars/aubergine set :) http://www.frontriemdesign.nl/518-484mm ... ystal.html

Ik zou voor die van frontriemdesign gaan net wat aparter *D

Deze kleur is in het echt zo gaaf!!
Daar ga je vast geen spijt van krijgen :D

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 08:14

Montecito schreef:
@cardy, zijn die ook donkerblauw? Kan t niet goed zien... Zijn erg mooi, De Niro? Ben benieuwd naar je set! Ik heb zelf ook een nieuw jasje.. Wollen jasje geel grijs groen geblokt met donkergrijze kraag en zakjes. Heb alleen deze set nog niet af... Komt wel een x een foto!

Zijn zwarte De Niro laarzen. Blauw vind ik persoonlijk niet zo mooi qua laarzen.

En ben blij dat niet iedereen de laarzen mooi vind, anders loopt straks iedereen met deze laarzen haha.
Wilde juist iets aparts en dat is erg smaak gebonden hihi.

Laatst gewoon thuis mee gereden, maar dan voel ik mij wel een beetje over de top haha.
De rest van mijn spullen zijn wat klassieker, alleen op sommige plekken komt de bling wel terug. Maar niet zo heftig als in mijn laarzen, anders voel ik mij net een kerstboom haha.

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 11:22

Montecito schreef:
@nies, het is een kwestie van smaak. Ik hou voor mezelf niet zo van bling, maar ik snap wel dat het gaaf kan passen in een set. Ik heb een ouderwetse beetje engelse smaak. Ook niet iedereen vind mijn lichtgele dekje en rijbroek mooi met tweed jasje en koperen details qua leerwerk ed. Ik hou wel van een beetje apart dus....

En daar wil ik wel heel graag een fotootje van zien natuurlijk...

Cardy, ik vind juist het juist mooi dat het niet langs de rand zit. Maar langs de neus vind ik ze minder.
Die frontriem van LL vind ik ook erg gaaf, die met blauwe en pareltjes vind ik persoonlijk te druk.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 11:40

Eerst was ik ook heel bang dat het te druk werd kamsel met de steentjes op de neus. Maar als je ze in het echt ziet.. Het maakt het wel helemaal af.

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 11:43

Tijd voor een aan-foto in compleet tenue.. :D

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 12:06

Ik heb een blauwe pikeur Diana met goud randje gekocht. Ben er super blij mee! Nu alleen nog een bijpassende cap, niet te duur (max 100) zoeken. Ik ben helemaal fan van de BR Zenith, maar vraag me af of die qua kleur er bij past. Iemand anders misschien nog ideeen welke blauwe cap goed bij de pikeur Diana past? Charles Owen enzo zijn gewoon echt te duur, dus die vallen af.

Samo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 12:47

Hoi, tot nu toe alleen meegelezen, maar reageer even op de post hierboven.
Ik heb zelf ook de donkerblauwe pikeur Diana en een blauwe br zenith. Ik vind het qua kleur perfect bij elkaar passen!

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 13:00

De laklaarzen op de vorige pagina zijn ook niet mijn smaak, maar vind ze wel heel apart, zo heb ik ze nog niet gezien! Vind het altijd erg leuk als mensen net iets anders hebben dan anderen ;)
Ik hou persoonlijk niet van lak, zou dan voor brushed leer gaan, vind dat wel erg mooi!

Passionato schreef:

Ik zou voor de eerste gaan! Ik heb zelf ook een koffievos met witte bles en vind witte steentjes persoonlijk het mooiste staan ;)