[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Marinke_

Re: [HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 15:46

Ik vind jou set ook erg mooi Nies! :)
Hij is hier ook al vaker voorbij gekomen toch??

Matchen is lastig, maar als het dan eenmaal match is het wel heel gaaf! :D

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 15:51

Denk dat ie inderdaad al wel vaker voorbij is gekomen :j

lieskehh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 15:53

_Marinke_ schreef:
Mooie set lieskehh! :P

Lijkt erg veel op die van mij :)
Heb zelf donkerbruin zadel + hoofdstel..
Mijn cap en laarzen zijn 1 tint lichter bruin, maar in de boog van de laarzen komt wel de donkerbruine kleur weer terug.
Mijn jasje is een donkerblauwe kentucky concours (wel zelf opgepimpt met wat donkerbruine accenten).
En heb er verder crème bij, wil alleen een nieuwe rijbroek + dekje zodat die perfect op elkaar afgestemd zijn (zit nu heel iets kleur verschil in). En ga nog een nieuwe plastron zelf maken, maar even bedenken hoe die gaat worden. ;)

En dat dan op een vos! :D
Zat me laatst al af te vragen of zoals ik het nu heb ook mooi zou staan op een zwart of donkerbruin paardje, maar als ik het bij jou zo zie kan dat ook perfect!! :))

En grappig je zit in het zelfde dilemma als mij, een bruin jasje erbij kan opzich natuurlijk heel mooi zijn! Maar word het dan niet te te bruin?? :+ Ik laat het donkerblauw nu terug komen in mijn dekje, zodat niet het jasje als enigste donkerblauw is. En heb voor paardlief qua dekens en halsters e.d. ook alles in bruin of / met donkerblauw. :)

Oh dan heb je inderdaad echt exact hetzelfde als mij alleen ik heb een zwart paard onder me kont en jij een vos :D

Ja ik wilde eigenlijk ook een ander dekje gaan scoren maar daar wacht ik nog even mee, want heb pasgeleden een eskadron platinum wit dekje gekocht dus die kan voorlopig nog wel mee :j

Wil alleen nog een nieuwe jasje + nieuwe laarzen( maar nieuw jasje is geen noodzaak want heb zo ie zo die van op de foto al :j)

mijn wedstrijdhalster is ook bruine leren ..

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 15:55

Nies_ schreef:
Blauw lak vind ik ook heel mooi. :j

Ja en ik heb dan ook nog met wit stiksel dat weer matched bij het biesje van m'n jasje.
Zit ook echt elke dag te hopen dat ze bellen. Maar helaas nog niet gebeurd -O-

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 16:58

Ik wil me ook graag melden!
Ik rij sinds kort ook wedstrijden en vind het erg leuk om te zien hoe iedereen eruit ziet op wedstrijd!
Ik heb zelf een bruin hoofdstel, bruin zadel, bruin jasje. Ik wil nu nog sparen voor bruine laarzen, maar dat gaat nog even duren, tot die tijd rij ik met mijn zwarte Petrie's ;)
Ik heb een zwarte Uvex Suxxeed cap en die laat ik nog door mijn broer airbrushen met een eigen design ;) Maar voor nu laat ik hem nog even zo omdat ik toch nog zwarte laarzen heb ;)

QueenE schreef:
Mijn nieuwe wedstrijdlaarzen :D Is geen lak maar 'brushed' leer, net wat subtieler :)

[ Afbeelding ]

Wauw!!!!!! :~ Helemaal mijn smaak :D

essie_blue schreef:
Yvank_ schreef:
Weet iemand hier of er een donkerbruin hoofdstel bestaat die gebroken wit is onderlegd ipv wit? Ik wil eigenlijk voor mijn nieuwe paard op wedstrijd nieuw hoofdstel hebben. Nou dacht ik aan wit onderlegd maar ik start in creme dat is dan wellicht ook weer lelijk :+

Döbert :+ Kost ook wat, maar dan heb je zeker wat!! Ik heb 'm zelf laten maken, met lak op de teugel, neusriem en frontriem. Het baasje van de merrie Fortune Cookie op bokt heeft er eentje met creme onderlegd, heeel mooi! Weet even haar boktnaam niet meer :+

Dat ben ik :D Ik heb idd een bruin met creme onderlegd hoofdstel, ik krijg er erg veel complimenten over :D

Afbeelding

lieskehh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 17:25

heb je toevallig foto van dat je met je zwarte petries met bruin zadel start?

dat wordt namelijk ook mijn noodoplossing maar weet niet of het staat :=
Heb dan wel zwart paard dus daar komt het zwart in terug

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 18:14

Ik heb een paar foto's van wedstrijd maar die zijn heel erg wazig en donker dus je ziet het niet ;) Ik heb dan ook een heel donkerbruin zadel, dus met een beetje een donkere foto lijkt hij al zwart ;)

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 19:15

Jaa daar ben je :)) Staat zo mooi op je dametje!

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 01:11

Ik start nu in het bruin. Wil alleen mijn tuig zwart omdat ik zwarte chaps heb(Simpelweg omdat er geen bruin meer was in mijn onmogelijke maat :+ ) ik ben al een heel eind alleen nog een zwart zadel :o als mijn voeten uit gegroeid zijn krijg ik op maat gemaakte laarzen of evt goed passende cavallo's.

celina_bruce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 19:48

Ik zie steeds meer gave setjes langskomen! Altijd zo leuk om naar te kijken! :D

Orchideee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 09:35

Inderdaad echt hele mooie dingen komen hier voorbij.
Dat bruin met creme onderlegd hoofdstel is inderdaad :9

liespr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 20:50

Ik kom als stille meelezer even met de deur in huis vallen: mijn zus gaat een jasje voor me maken, hiervoor heb ik al stof gekocht, het is camel-achtig met donkerbruine details. Voordat ze dit jasje gaat maken maakt ze een proefmodel, happy me, want die is dus ook op mijn maat gemaakt :o

Nu heb ik aan jullie de vraag: Welke kleur zal ik kiezen? Ik heb nu een donkerbruine set, het jasje dat mijn zus gaat maken is van deze stof: (de lichte dus, donkerbruin is de voering)

Afbeelding

Maar welke kleur wordt het proefmodel? Mijn paard heet Violet dus ik dacht misschien donkerpaars? Of Aubergine, bordeaux, oud-roze lijkt me ook mooi. Het moet wel kunnen matchen met bruin :) Ik houd niet zo van felle kleurtjes trouwens :P

Afbeelding
copyright Nico Vermeer
Zo zien we er nu uit :)

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 23:04

Oud roze is wel erg mooi met bruin.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 23:13

Persoonlijk zou ik voor donkerbruin met bv oud roze accenten gaan, dat deze dan ook weer terug komt in bv dekje/frontriem.
Volledig oudroze of eigenlijk alle fellere kleuren zou ik persoonlijk niet in de dressuurring dragen. Vind je combi van nu erg mooi trouwens!

liespr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 11:48

Dankjulliewel! Je hebt wel gelijk dat een jasje in het oud-roze te roze is. Ik ga nog even nadenken :)*

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 13:53

Chocolade bruin met oudroze kraagje en oudroze biesje langs de zakjes
En dan een wit dekje met donkerbruin randje en roze randje maakt het helemaal af!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 14:16

Ik zou gaan voor oudroze met evt bruine accenten. Aubergine kan ook mooi zijn, maar vind dat niet altijd even goed bij bruin staan.

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 14:20

Omdat ik een heel erg gaaf nieuw jasje heb gekocht, taupe met zwarte details. <3
Verkoop ik mijn bordeaux Pikeur jasje. Destijds kreeg ik veel PB's met interesse, maar heb deze niet bewaard dus vandaar dat ik het hier toch even plaats.

http://www.bokt.nl/markt/ad/241519/prac ... trijdjasje

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 18:01

Als het goef is krijg ik deze week mijn nieuwe bruine laarzen met lak accenten binnen dus dan zou ik wel even een foto plaatsen :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 18:09

Sjel schreef:
Omdat ik een heel erg gaaf nieuw jasje heb gekocht, taupe met zwarte details. <3
Verkoop ik mijn bordeaux Pikeur jasje. Destijds kreeg ik veel PB's met interesse, maar heb deze niet bewaard dus vandaar dat ik het hier toch even plaats.

Oeh mag ik een foto van je nieuwe jasje?? Ik zoek iets taupes!

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 22:03

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 22:06

Sjel schreef:

Ik vind dit jasje zo gaaf <3

beetje jammer dat ik deze maand blut ben :')

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 22:08

Dat is bij mij ook het geval haha! En aangezien ik mijn andere jasje nog maar 5 keer gedragen heb. Hoop ik stiekem dat hij te klein of te groot is zodat ik deze kan kopen :=

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 08:10

Vind inderdaad helemaal oud roze beetje te heftig haha liespr.

Mooi jasje sjel, helaas echt te klein voor mij :+ .

Mijn wedstrijd set is bijna compleet! Heb een donker blauw creazio jas met creme en swarovski accenten, creme broek en handschoenen, creme plastron met blauw en swarovski accenten en nu zijn ook mijn laarzen eindelijk binnen. Deze moet ik echt even met jullie delen <3 :
Afbeelding

En nu alleen nog wachten op mijn desperado dekje en dan ben ik compleet!

Pattyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 10:07

Wow Cardy, die zijn echt heel gaaf!! :~