Hij is hier ook al vaker voorbij gekomen toch??
Matchen is lastig, maar als het dan eenmaal match is het wel heel gaaf!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Marinke_ schreef:Mooie set lieskehh!
Lijkt erg veel op die van mij
Heb zelf donkerbruin zadel + hoofdstel..
Mijn cap en laarzen zijn 1 tint lichter bruin, maar in de boog van de laarzen komt wel de donkerbruine kleur weer terug.
Mijn jasje is een donkerblauwe kentucky concours (wel zelf opgepimpt met wat donkerbruine accenten).
En heb er verder crème bij, wil alleen een nieuwe rijbroek + dekje zodat die perfect op elkaar afgestemd zijn (zit nu heel iets kleur verschil in). En ga nog een nieuwe plastron zelf maken, maar even bedenken hoe die gaat worden.
En dat dan op een vos!
Zat me laatst al af te vragen of zoals ik het nu heb ook mooi zou staan op een zwart of donkerbruin paardje, maar als ik het bij jou zo zie kan dat ook perfect!!
En grappig je zit in het zelfde dilemma als mij, een bruin jasje erbij kan opzich natuurlijk heel mooi zijn! Maar word het dan niet te te bruin??Ik laat het donkerblauw nu terug komen in mijn dekje, zodat niet het jasje als enigste donkerblauw is. En heb voor paardlief qua dekens en halsters e.d. ook alles in bruin of / met donkerblauw.
QueenE schreef:
essie_blue schreef:Yvank_ schreef:Weet iemand hier of er een donkerbruin hoofdstel bestaat die gebroken wit is onderlegd ipv wit? Ik wil eigenlijk voor mijn nieuwe paard op wedstrijd nieuw hoofdstel hebben. Nou dacht ik aan wit onderlegd maar ik start in creme dat is dan wellicht ook weer lelijk
DöbertKost ook wat, maar dan heb je zeker wat!! Ik heb 'm zelf laten maken, met lak op de teugel, neusriem en frontriem. Het baasje van de merrie Fortune Cookie op bokt heeft er eentje met creme onderlegd, heeel mooi! Weet even haar boktnaam niet meer
Sjel schreef:Omdat ik een heel erg gaaf nieuw jasje heb gekocht, taupe met zwarte details.![]()
Verkoop ik mijn bordeaux Pikeur jasje. Destijds kreeg ik veel PB's met interesse, maar heb deze niet bewaard dus vandaar dat ik het hier toch even plaats.
http://www.bokt.nl/markt/ad/241519/prac ... trijdjasje
Sjel schreef:Omdat ik een heel erg gaaf nieuw jasje heb gekocht, taupe met zwarte details.![]()
Verkoop ik mijn bordeaux Pikeur jasje. Destijds kreeg ik veel PB's met interesse, maar heb deze niet bewaard dus vandaar dat ik het hier toch even plaats.
http://www.bokt.nl/markt/ad/241519/prac ... trijdjasje