Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
essie_blue schreef:Neeee sharona je set is zooo chique nuDonkerblauw is een stuk meer standaard! Al zou dat ook zeker niet misstaan.
Wat voor een jasje is dat?
Sharona95 schreef:essie_blue schreef:Neeee sharona je set is zooo chique nuDonkerblauw is een stuk meer standaard! Al zou dat ook zeker niet misstaan.
Wat voor een jasje is dat?
Haha bedankt!! Ja ik zit erover te denken om er een blauw jasje bij te nemen, moet sowieso een nieuwe cap en die wordt blauw. Dan hier een blauw kraagje en blauwe knopen opzetten, zodat ik kan afwisselen. Tenzij ik deze leuk kan verkopen! Het is trouwens oorspronkelijk een colbertje, ik heb de knopen vervangen en een extra erop gezet, ook bij de mouwen en de elleboogvlakken eraf gehaald.
Qua blauwe jasjes zit ik te kijken naar een tweedehands animo (nieuw echt veelste duur), een imperial riding blauw of die ene met die witte biesjes die hier vaker voor bij is gekomen. Als iemand thuis nog wat heeft liggen of een ander mooi blauw jasje weet?
essie_blue schreef:Leuuuk dat oornetje. Ik vind ze ideaalMijn paard vind het vervelend als ik aan zijn oren/voorpluk zit, bespaart me zo flink wat gedoe! Daarbij ben ik als de dood voor insectjes in de oren, 1 keer gehad, en dat wil ik noooit meer
Vind het ook best leuk staan hoor, ze moeten alleen wel een donkere kleur hebben
Fleurrr_ schreef:Inderdaad! Het is dat ze mijn pony niet staan omdat je dan haar kolletje niet meer ziet maar ze zijn ideaal, 's zomers rijd ik er ook wel eens mee tegen de vliegjes! En mijn paard rijd ik er ook mee
Afgelopen vrijdag was ik bij GK zz licht reed er iemand met een wit oornetje dat vind ik erg lelijk...