Zal wel fijn zijn dat ik ze voor mijn stage van begin junie wel zo'n beetje heb..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
c_alsemgeest schreef:hmmmmz... ik heb na mijn bruine de niro's ook zwarte erbij gekocht. Dan kan ik mijn anky elegancejes eindelijk ritueel verbranden
Nou viel het mij op, dat ondanks ik dezelfde maat heb ze echt veel en veel strakker zijn
Heeft iemand toevallig een maten tabel?
Er staat nl wel een extra 3'tje in mijn bruine... nl:
38 MA XL
38 MA XL3?
Cerize schreef:c_alsemgeest schreef:hmmmmz... ik heb na mijn bruine de niro's ook zwarte erbij gekocht. Dan kan ik mijn anky elegancejes eindelijk ritueel verbranden
Nou viel het mij op, dat ondanks ik dezelfde maat heb ze echt veel en veel strakker zijn
Heeft iemand toevallig een maten tabel?
Er staat nl wel een extra 3'tje in mijn bruine... nl:
38 MA XL
38 MA XL3?
Ik weet niet precies wat die code betekent, maar mijn zwarte laarzen waren ook wat stugger en dus strakker, dan mijn bruine. Op de bruine liep ik zo weg en die zwarte heb ik een paar dagen gevoeld.
dreumesje schreef:Cerize schreef:Ik weet niet precies wat die code betekent, maar mijn zwarte laarzen waren ook wat stugger en dus strakker, dan mijn bruine. Op de bruine liep ik zo weg en die zwarte heb ik een paar dagen gevoeld.
Ik heb exact hetzelfde.
De bruine zitten stukken beter en lekkerder dan de zwarte....DE zwarte zitten bij mij idd ook een heel stuk strakker. ben blij als ik ze weer uit kan trekken terwijl ik dat gevoel met de bruine nooit gehad heb.
c_alsemgeest schreef:dreumesje schreef:
Ik heb exact hetzelfde.
De bruine zitten stukken beter en lekkerder dan de zwarte....DE zwarte zitten bij mij idd ook een heel stuk strakker. ben blij als ik ze weer uit kan trekken terwijl ik dat gevoel met de bruine nooit gehad heb.
Het blijkt dat de 3 erachter voor de serie staat... en mijn ruitersportzaak zei idd dat zwart altijd wat strakker is. Ze zijn even terug gebracht naar de leverancier en nu kan ik ze weer ophalen, ze zijn daar een cm opgerekt
Daisies schreef:Ik word echt chagrijnig, ze sturen mijn laarzen steeds terug zonder er wat aan te doen.. Ik heb zo'n vermoeden dat dit mijn eerste en laatste Niro Boots waren, voor 380 euro voor een paar laarsjes die ineens lelijk worden verwacht ik garantie!
c_alsemgeest schreef:Het blijkt dat de 3 erachter voor de serie staat... en mijn ruitersportzaak zei idd dat zwart altijd wat strakker is. Ze zijn even terug gebracht naar de leverancier en nu kan ik ze weer ophalen, ze zijn daar een cm opgerekt
lonnie schreef:c_alsemgeest schreef:Het blijkt dat de 3 erachter voor de serie staat... en mijn ruitersportzaak zei idd dat zwart altijd wat strakker is. Ze zijn even terug gebracht naar de leverancier en nu kan ik ze weer ophalen, ze zijn daar een cm opgerekt
Kunnen ze dan toch oprekken ondanks dat er een rits inzit? dan vlieg ik morgen met mijn laarzen naar de schoenmaker want ik denk echt dat ik ze volgend weekend niet dichtkrijg op wedstrijd. heb er nu al de hele week mee gereden, maar helemaal tot boven dicht gaat dus echt niet zonder dat mn been erfa valt!
lonnie schreef:ik heb de donkerbruine, en ik viel volgens de verkoopster niet in de standaardmaten. nu baal ik dat ik naar haar heb geluisterd. Ze zijn toen 1cm bovenop de standaardmaat hoger gemaakt, maar nauwelijks ingezakt omdat ze ook heel strak zitten. Dus die 1 cm minder had ik helemaal niet erg gevonden.
Overigens heb ik die 50 euro niet betaald, omdat ze me pas bij het ophalen vertelden dat die ene cm extra binnen maatwerk viel, en dus 50 euro duurder was