Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 22:02

pff 4 maanden hoop ik toch zeker niet ;(
Zal wel fijn zijn dat ik ze voor mijn stage van begin junie wel zo'n beetje heb..

Biancxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-10 22:13

Aanbetalen is trouwens heel normaal hoor.. als je iets besteld dan zijn dat ook al kosten voor de winkel dus die wil er dan wel zeker van zijn dat je tot de koop overgaat. Kleine risicodekking dus.

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 20:28

ik wil er binnenkort weer een paar deNiro's bijkopen, iemand enig ideewaar ik een site kan vinden waar de prijzen bij de modellen staan?
wil nu wel iets aparters dan een gewone effen kleur, vandaar

Daisies

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 20:47

Ik heb geen idee Lonnie!

Ik heb nog niks gehoord van mijn laarzen.. het duurt volgens mij al meer dan 2 maanden..

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 20:49

ik moet nog een weekje en dan zit ik op de 2 maanden!
Ik hoop echt dat ze gewoon op tijd zijn, kan bijna niet meer wachten! :)
Heb jij ze ook in Drünen besteld daisies? Anders even bellen?

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 20:52

Nee ik heb ze niet besteld, ik heb ze terug laten sturen.. Alleen Niro is zo aardig om het gewoon zonder reactie weer terug te sturen naar de ruitershop :( van service hoef je niks te verwachten daar!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 14:21

hmmmmz... ik heb na mijn bruine de niro's ook zwarte erbij gekocht. Dan kan ik mijn anky elegancejes eindelijk ritueel verbranden :')
Nou viel het mij op, dat ondanks ik dezelfde maat heb ze echt veel en veel strakker zijn :?
Heeft iemand toevallig een maten tabel?
Er staat nl wel een extra 3'tje in mijn bruine... nl:
38 MA XL
38 MA XL3?

_Lizzy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 20:06

Yeeeeees ik ben zo blij!
Ik kreeg vandaag een sms van drunen dat m'n laarzen binnen zijn! ze zouden ze op sturen, dus als ik geluk heb heb ik ze tomorrow al aaaaaaaaaaah :D :D :D
En dat al na 7,5 weken terwijl ze 8 weken zijden, haha had ik echt niet verwacht!

Cerize

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 09:49

c_alsemgeest schreef:
hmmmmz... ik heb na mijn bruine de niro's ook zwarte erbij gekocht. Dan kan ik mijn anky elegancejes eindelijk ritueel verbranden :')
Nou viel het mij op, dat ondanks ik dezelfde maat heb ze echt veel en veel strakker zijn :?
38 MA XL
38 MA XL3?

Ik weet niet precies wat die code betekent, maar mijn zwarte laarzen waren ook wat stugger en dus strakker, dan mijn bruine. Op de bruine liep ik zo weg en die zwarte heb ik een paar dagen gevoeld.

dreumesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 14:48

Cerize schreef:
c_alsemgeest schreef:
38 MA XL
38 MA XL3?

Ik weet niet precies wat die code betekent, maar mijn zwarte laarzen waren ook wat stugger en dus strakker, dan mijn bruine. Op de bruine liep ik zo weg en die zwarte heb ik een paar dagen gevoeld.

Ik heb exact hetzelfde.
De bruine zitten stukken beter en lekkerder dan de zwarte....DE zwarte zitten bij mij idd ook een heel stuk strakker. ben blij als ik ze weer uit kan trekken terwijl ik dat gevoel met de bruine nooit gehad heb.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 14:52

weet iemand wat die bruine kosten met volledige veter aan de voorkant (dus van onder tot boven aan)

deze
Afbeelding

vind die erg gaaf voor straks bij me springzadel!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 15:26

dreumesje schreef:
Cerize schreef:

Ik heb exact hetzelfde.
De bruine zitten stukken beter en lekkerder dan de zwarte....DE zwarte zitten bij mij idd ook een heel stuk strakker. ben blij als ik ze weer uit kan trekken terwijl ik dat gevoel met de bruine nooit gehad heb.

Het blijkt dat de 3 erachter voor de serie staat... en mijn ruitersportzaak zei idd dat zwart altijd wat strakker is. Ze zijn even terug gebracht naar de leverancier en nu kan ik ze weer ophalen, ze zijn daar een cm opgerekt :)

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 15:28

Ik word echt chagrijnig, ze sturen mijn laarzen steeds terug zonder er wat aan te doen.. Ik heb zo'n vermoeden dat dit mijn eerste en laatste Niro Boots waren, voor 380 euro voor een paar laarsjes die ineens lelijk worden verwacht ik garantie!

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 15:31

c_alsemgeest schreef:
dreumesje schreef:

Ik heb exact hetzelfde.

Het blijkt dat de 3 erachter voor de serie staat... en mijn ruitersportzaak zei idd dat zwart altijd wat strakker is. Ze zijn even terug gebracht naar de leverancier en nu kan ik ze weer ophalen, ze zijn daar een cm opgerekt :)

Wat raar zeg! Miss omdat het meer geverfd is dat het dan iets minder meerekt omdat het wat 'stugger' is?

Enneh, iemand had hier toch zn laarzen gepoetst met die kleurcreme en dat was toch mislukt?
Ik heb het spul laatst ook gebruikt en ze zagen er weer als nieuw uit :oo, je kunt met dat spul ook heel goed oppoetsen tot het een flinke glans heeft :j.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 15:37

Daisies schreef:
Ik word echt chagrijnig, ze sturen mijn laarzen steeds terug zonder er wat aan te doen.. Ik heb zo'n vermoeden dat dit mijn eerste en laatste Niro Boots waren, voor 380 euro voor een paar laarsjes die ineens lelijk worden verwacht ik garantie!

Ik heb mijn anky's van bijna 700 eurie ook 5 x terug moeten sturen... dus op zich kom je het overal wel tegen ;)

Iccc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 16:44

ik wacht nog steeds af op van deniro met lak zwart. ze komen rond half mei binnen. levertijd was 12 weken pfoeee wil ze zo graag hebben ben zo benieuwd hoe ze eruit zien

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 22:12

ik zie die blauwe met lak accenten wel zitten! nu nog even sparen, denk dat ik na de zomervakantie ga laten aanmeten

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 22:14

Worden De Niro laarzen ook op maat gemaakt? Of hebben ze alleen een heel stel standaardmaten?

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 22:41

naast de standaardmaten worden ze ook op maat gemaakt. ik betaalde er vorig jaar 50 euro extra voor bij DR

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 22:54

Oke, dat is mooi. Ik vind de bruine echt zooo mooi maar heb van die lastige maten.

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 23:01

ik heb de donkerbruine, en ik viel volgens de verkoopster niet in de standaardmaten. nu baal ik dat ik naar haar heb geluisterd. Ze zijn toen 1cm bovenop de standaardmaat hoger gemaakt, maar nauwelijks ingezakt omdat ze ook heel strak zitten. Dus die 1 cm minder had ik helemaal niet erg gevonden.
Overigens heb ik die 50 euro niet betaald, omdat ze me pas bij het ophalen vertelden dat die ene cm extra binnen maatwerk viel, en dus 50 euro duurder was

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 23:05

Dat laatste is niet netjes idd, dat hadden ze van tevoren moeten melden.

Lastig altijd dat laarzen laten aanmeten. Ik zelf heb er ook geen verstand van dus vertrouw op het personeel in de winkel.

Die laarzen met die lange veters (zoals hierboven) lijken me ook wel heel handig, dan heb je nog wel speling bij de kuit.

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 23:08

c_alsemgeest schreef:

Kunnen ze dan toch oprekken ondanks dat er een rits inzit? dan vlieg ik morgen met mijn laarzen naar de schoenmaker want ik denk echt dat ik ze volgend weekend niet dichtkrijg op wedstrijd. heb er nu al de hele week mee gereden, maar helemaal tot boven dicht gaat dus echt niet zonder dat mn been erfa valt!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 23:35

lonnie schreef:
c_alsemgeest schreef:

Kunnen ze dan toch oprekken ondanks dat er een rits inzit? dan vlieg ik morgen met mijn laarzen naar de schoenmaker want ik denk echt dat ik ze volgend weekend niet dichtkrijg op wedstrijd. heb er nu al de hele week mee gereden, maar helemaal tot boven dicht gaat dus echt niet zonder dat mn been erfa valt!

:j iig bij de leverancier wel, ze zijn nu wat wijder.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 01:09

lonnie schreef:
ik heb de donkerbruine, en ik viel volgens de verkoopster niet in de standaardmaten. nu baal ik dat ik naar haar heb geluisterd. Ze zijn toen 1cm bovenop de standaardmaat hoger gemaakt, maar nauwelijks ingezakt omdat ze ook heel strak zitten. Dus die 1 cm minder had ik helemaal niet erg gevonden.
Overigens heb ik die 50 euro niet betaald, omdat ze me pas bij het ophalen vertelden dat die ene cm extra binnen maatwerk viel, en dus 50 euro duurder was

Ik wilde net zeggen, ik heb 3 cm extra en niks bijbetaald!