Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DilanZayno schreef:Heeft er iemand eigenlijk laarzen besteld in het bordeaux rood? In engeland heet die kleur black cherry volgens mij. Als ik nog een paar bestel ooit dan zeker die, zo een mooie kleur!
DilanZayno schreef:Jaja na al jullie ervarigen heb ik een paar weken geleden ook mijn paar celeris laarzen besteld. Ik moet helaas rekening houden met 12 tot 14 weken wachttijd door de verhuizing. Ik heb het model polo besteld met een dressuurboog van 8cm in polished leather, met een dubbele sierrand aan de bovenkant. Ze worden dus ong zoals op de foto alleen dan met een gesp boven in lak. Heb echt een super service gehad van melinda! Enige nadeel is het lange wachten maarja dat hebben we dr voor over he.
[ [url=m/xnLone.jpg]Afbeelding[/url] ]
DilanZayno schreef:Jaja na al jullie ervarigen heb ik een paar weken geleden ook mijn paar celeris laarzen besteld. Ik moet helaas rekening houden met 12 tot 14 weken wachttijd door de verhuizing. Ik heb het model polo besteld met een dressuurboog van 8cm in polished leather, met een dubbele sierrand aan de bovenkant. Ze worden dus ong zoals op de foto alleen dan met een gesp boven in lak. Heb echt een super service gehad van melinda! Enige nadeel is het lange wachten maarja dat hebben we dr voor over he.
Maanlicht schreef:DilanZayno schreef:Jaja na al jullie ervarigen heb ik een paar weken geleden ook mijn paar celeris laarzen besteld. Ik moet helaas rekening houden met 12 tot 14 weken wachttijd door de verhuizing. Ik heb het model polo besteld met een dressuurboog van 8cm in polished leather, met een dubbele sierrand aan de bovenkant. Ze worden dus ong zoals op de foto alleen dan met een gesp boven in lak. Heb echt een super service gehad van melinda! Enige nadeel is het lange wachten maarja dat hebben we dr voor over he.
Dit vind ik wel echt een van de mooiste laarzenwauw!
Volgende paar wat ik koop zijn deze in donkerblauw of donkergrijs graag.