Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MerelxG_R schreef:Is dat dit: http://www.ej.nl/products/10000232/4820 ... TJE+PARELS wat jullie lelijk vinden? En wat doe je dan in je haar?
michelle___ schreef:Queelens schreef:Ik ben ook een penny dat scheelt
Had m ook maar gekocht omdat ik een grote net moest hebben (erg lang dik haar) dit was de grootste
Gewoon een donut kopen, voor 90cent heb je ze op Ebay.![]()
Staat 100x chiquer.
MerelxG_R schreef:Is dat dit: http://www.ej.nl/products/10000232/4820 ... TJE+PARELS wat jullie lelijk vinden? En wat doe je dan in je haar?
Queelens schreef:michelle, wat jij daar dus op de foto hebt kan ik niet met mijn haren doen daar zijn ze te dik en lang voor
Queelens schreef:michelle, wat jij daar dus op de foto hebt kan ik niet met mijn haren doen daar zijn ze te dik en lang voor
Queelens schreef:michelle, ik heb ook krullen en ik krijg het echt niet voor elkaar en ik ga mezelf niet als een gek uit staan sloven met stijlen en allerlei cremepjes om het stijl en glad te maken daar heb ik allemaal geen tijd voor
annieksolana; van equiline ofzo zo'n goedkope van 50? euro. Heb er alleen wel andere knoopjes op gezet!
michelle___ schreef:Ik heb trouwens deze: http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... netje.html
michelle___ schreef:Queelens schreef:michelle, ik heb ook krullen en ik krijg het echt niet voor elkaar en ik ga mezelf niet als een gek uit staan sloven met stijlen en allerlei cremepjes om het stijl en glad te maken daar heb ik allemaal geen tijd voor
annieksolana; van equiline ofzo zo'n goedkope van 50? euro. Heb er alleen wel andere knoopjes op gezet!
En als je het nou met nat haar doet?![]()
Dat heb ik de eerste keer ook gedaan. Direct uit de douche dat ding erin, vast gestiekt en hopen dat het blees zitten. En met succes.
Sharona95 schreef:Al die haarnetjes altijd.. ik heb echt extreem dun haar, en wel een donut, maar hij blijft echt niet zitten haha! Dus heeft iemand daar tips voor? Ik zou willen dat ik zulk lekker dik haar had! Ik ken iemand die het vlecht en dit dan in een knot draait en daar omheen een dikke stiek! Erg mooi ook!Sus met dik haar heb je toch eigenlijk geen donut nodig?
Sharona95 schreef:Al die haarnetjes altijd.. ik heb echt extreem dun haar, en wel een donut, maar hij blijft echt niet zitten haha! Dus heeft iemand daar tips voor? Ik zou willen dat ik zulk lekker dik haar had! Ik ken iemand die het vlecht en dit dan in een knot draait en daar omheen een dikke stiek! Erg mooi ook!Sus met dik haar heb je toch eigenlijk geen donut nodig?
Queelens schreef:Sharona95 schreef:Al die haarnetjes altijd.. ik heb echt extreem dun haar, en wel een donut, maar hij blijft echt niet zitten haha! Dus heeft iemand daar tips voor? Ik zou willen dat ik zulk lekker dik haar had! Ik ken iemand die het vlecht en dit dan in een knot draait en daar omheen een dikke stiek! Erg mooi ook!Sus met dik haar heb je toch eigenlijk geen donut nodig?
ik heb ooit zonder donut gedaan maar dat was helemaal geen gezicht haha zag er echt raar uit als n frutseltje.
Je mag wel wat haar van mij hebben ik kan wel wat missen hoor met die dikke lange bos