[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:30

Sorry dat ik hier kom binnenvallen maar ben erg aan het twijfelen.

Vanaf 2013 ga ik starten met een vos. Nu heb ik: bruine cap en bruine laarzen (niet het paard waar ik mee ga starten maar wel mijn cap + laarzen te zien) maar alleen maar een zwart jasje en als ik iets lelijk vind is starten in bruin/zwart (qua kleding dan.) Dus nou zit ik zelf te denken aan een donkerblauw jasje. Zou dat mooi staan? Paard heeft zwart tuig. Een donkerbruin jasje zou ik ook nog wel mooi vinden maar dan moet je maar net de goede kleur vinden en dat gaat heel moeilijk worden denk ik.

Toevallig iemand hier die in bruin/blauw start (maar wel zwart tuig heeft)? Of iemand die andere suggesties heeft?

Splendesco

Re: Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:32

Als je dan zorgt dat het blauw terugkomt in je dekje, denk ik dat het geen raar gezicht is.

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:34

mijn zusje heeft dr chaps bruin, en een blauw jasje. ik vind het mooi :j

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:37

ik start meestal zo:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:44

Marieke ik zie een witte pennyknot ~~}> verder wel een hele gave set, maar dat witte parelding kan echnie....ook al kleurt ie bij je schimp :+

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:45

Ik ben ook een penny dat scheelt :D
Had m ook maar gekocht omdat ik een grote net moest hebben (erg lang dik haar) dit was de grootste :+

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:46

michelle___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:48

Queelens schreef:
Had m ook maar gekocht omdat ik een grote net moest hebben (erg lang dik haar) dit was de grootste :+

Gewoon een donut kopen, voor 90cent heb je ze op Ebay. :))
Staat 100x chiquer.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:48

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:50

michelle___ schreef:
Queelens schreef:

Gewoon een donut kopen, voor 90cent heb je ze op Ebay. :))
Staat 100x chiquer.

een donut heb ik al (in) maar moet heel mn haren er omheen vlechten dus dan ziet er helemaal niet uit als ik er niks over doe :+

michelle___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:50

MerelxG_R schreef:
Is dat dit: http://www.ej.nl/products/10000232/4820 ... TJE+PARELS wat jullie lelijk vinden? En wat doe je dan in je haar?

Vroegah had ik een vlecht, en die propte ik er dan in.

Nu heb ik het zo:
Afbeelding
En ik heb nu een haarnetje in mijn haarkleur met her en der een steentje erop.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:51

michelle, wat jij daar dus op de foto hebt kan ik niet met mijn haren doen daar zijn ze te dik en lang voor :D

michelle___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:53

Queelens schreef:
michelle, wat jij daar dus op de foto hebt kan ik niet met mijn haren doen daar zijn ze te dik en lang voor :D

Ik heb ook heel dik haar, en krullen..
Wat ik doe is altijd eerst fhonen, dan stijlen en dan nog Wella haarolie erin. Dan kan ik er meestal wel wat van maken met hulp van mams. Mijn knot is ook wel zo groot dat ie in me nek uitsteekt. :')

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:53

Mooie combinaties komen er hier voorbij! Zelf start ik momenteel nog in het zwart/wit, blauw/wit maar ik wil overstappen naar een grijs jasje, vind ik zelf toch wat sjieker. Alleen heb nu nog een zwart en blauw wedstrijdjasje thuis hangen en die moeten dus eigenlijk eerst verkocht worden..
@Queelens; waar is jouw jasje van?

Enne die witte netjes vind ik inderdaad ook niks, zelf heb ik een zwart netje en mijn haar is heel donkerbruin dus dat vind ik zelf niet misstaan. Met zo'n wit parelzakje ben ik één keer gestart en ik dat vond ik ook echt verschrikkelijk, maar dat was even een noodoplossing zonder donut.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:54

Queelens schreef:

Ik krijg dat ook niet voor elkaar. Daarom doe ik eerst een staart in en doe ik dan de donut om m'n staart en doe ik het haar over de donut heen. Weer een elastiek om de donut. Het overige haar draai ik er omheen. Dan doe ik er een gewoon haarnetje om (die eigenlijk voor je hele hoofd is), past een keer of 3 om m'n knot en dan doe ik dat kralendingetje er omheen.

Michelle, wat voor netje met her en der een steentje?

michelle___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:55

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:57

michelle, ik heb ook krullen en ik krijg het echt niet voor elkaar en ik ga mezelf niet als een gek uit staan sloven met stijlen en allerlei cremepjes om het stijl en glad te maken daar heb ik allemaal geen tijd voor :=

annieksolana; van equiline ofzo zo'n goedkope van 50? euro. Heb er alleen wel andere knoopjes op gezet!

michelle___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:58

Queelens schreef:
michelle, ik heb ook krullen en ik krijg het echt niet voor elkaar en ik ga mezelf niet als een gek uit staan sloven met stijlen en allerlei cremepjes om het stijl en glad te maken daar heb ik allemaal geen tijd voor :=

annieksolana; van equiline ofzo zo'n goedkope van 50? euro. Heb er alleen wel andere knoopjes op gezet!

En als je het nou met nat haar doet? :))
Dat heb ik de eerste keer ook gedaan. Direct uit de douche dat ding erin, vast gestiekt en hopen dat het blees zitten. En met succes. :))

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 20:58

Sharona95

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:02

Al die haarnetjes altijd.. ik heb echt extreem dun haar, en wel een donut, maar hij blijft echt niet zitten haha! Dus heeft iemand daar tips voor? Ik zou willen dat ik zulk lekker dik haar had! Ik ken iemand die het vlecht en dit dan in een knot draait en daar omheen een dikke stiek! Erg mooi ook! :j Sus met dik haar heb je toch eigenlijk geen donut nodig?

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:03

michelle___ schreef:
Queelens schreef:

En als je het nou met nat haar doet? :))
Dat heb ik de eerste keer ook gedaan. Direct uit de douche dat ding erin, vast gestiekt en hopen dat het blees zitten. En met succes. :))

gaat ook niet lukken ik start meestal smiddags en werk sochtends dus gelijk uit werk hup naar paard inlaaden en gaan :+
(knot en was de dag van te voren)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:04

Sharona95 schreef:
Al die haarnetjes altijd.. ik heb echt extreem dun haar, en wel een donut, maar hij blijft echt niet zitten haha! Dus heeft iemand daar tips voor? Ik zou willen dat ik zulk lekker dik haar had! Ik ken iemand die het vlecht en dit dan in een knot draait en daar omheen een dikke stiek! Erg mooi ook! :j Sus met dik haar heb je toch eigenlijk geen donut nodig?

ik heb ooit zonder donut gedaan maar dat was helemaal geen gezicht haha zag er echt raar uit als n frutseltje.
Je mag wel wat haar van mij hebben ik kan wel wat missen hoor met die dikke lange bos :')

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:07

Sharona95 schreef:

hier ook dun haar, lage staart maken met een paardenstiekje, donut eromheen, haar erover en eromheen draaien, stiekje eromheen, haarnetje eromheen,
nog een stiekje en dan heb ik nog zo'n platte fluwelen froezel die ik er strak omheen doe :) en nog ff tig haarspeldjes eronder steken voor de zekerheid!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:08

Sharona95 schreef:

Wat ik noemde, want ik denk niet dat jij het kunt draaien zoals Michelle dat doet. (ff in je profiel gespiekt)
Alleen zorg dan dat je een stylingproduct bij de hand hebt, en dus zo'n gewoon haarnetje, gewoon bij de drogist te krijgen. Die kan wel een paar keer om je knot heen. En dan een gewoon netje erom.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 21:10

Queelens schreef:
Sharona95 schreef:

ik heb ooit zonder donut gedaan maar dat was helemaal geen gezicht haha zag er echt raar uit als n frutseltje.
Je mag wel wat haar van mij hebben ik kan wel wat missen hoor met die dikke lange bos :')

je kan toch ook de donut weglaten en vlechten en dan zo'n princes leia van starwars knot maken of een andere vlechtknot (Vastzetten met stiek en speldjes) en een stiek en subtiel netje eromheen :)
Laatst bijgewerkt door listiglistje op 04-11-12 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt