Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Mellanie schreef:zucht ga denk ik een klachten brief schrijven
me vriend heeft nu 10 maanden zijn bruine laarzen hooguit 10x gebruikt
zien er als nieuw uit, nu het stukje leer waar de veters in zitten begint los te gaan van het andere leer
wij na divoza krijgt hij 50% korting op nieuwe mondoni laarzen, zucht hij wil geen nieuwen hij wil gewoon dat die laarzen goed zijn
MarMarieke schreef:Heeyy, heb hier nog nooit iets geplaats in dit topic ;p
Maar ik zoek leren rijlaarzen, gelak en met diamantjes. Nu zag ik ze op divoza.com alleen die zijn maar verkrijgbaar tot mat 38 weet iemand nog zulke rijlaarzen alleen dan wat groter?
Manieki schreef:Heb ik ook. Heel jammer dat ze de laklaarzen niet in de hoge versie verkopen. Anders had ik ze graag aangeschaft.Ik heb gebeld over die nieuwe laars uit de folder. Hij komt in oktober, vanaf dat moment komt hij ook op de site te staan. De maten zullen hetzelfde systeem hebben als de Mondoni Blyth.
Helaas, want ik wilde wel iets aparts, maar heb echt de hoge versie nodig, en die gaan ze dus niet krijgen.
Capriootje schreef:Ik vind ze echt gaaf!Maar helaas hebben ze alleen zwart, en ik wil echt bruin
![]()
Ik heb even een printscreen gemaakt van de catalogus, is handiger dan het Derby voorbeeld
[ Afbeelding ]
00peetje00 schreef:Capriootje schreef:Ik vind ze echt gaaf!Maar helaas hebben ze alleen zwart, en ik wil echt bruin
![]()
Ik heb even een printscreen gemaakt van de catalogus, is handiger dan het Derby voorbeeld
[ Afbeelding ]
Ik heb dit foldertje ook gehad, maar had hem gelijk weg gegooid. Ik weet niet meer of er een prijs bij stond? Wie weet dit?