Bloempje_89 schreef:Vermist: gaspedaal

Ga binnekort ook maar eens iets leuks nieuws bestellen, altijd leuk die truien/shirts!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
amyz schreef:Lig in een deuk hier
Ging eigenlijk kijken voor suggesties voor bedrukking voor als ik naar de keuring ga maar zo'n lollig shirt is veeeeel leuker!
Uhm, ok, here we go..
Ik rij niet, wandel wel veel met mn 2-jarige hengst, Welshje van 1,20. (krijg ook vaak; goh, is die niet een beetje te klein voor je??).
Ook veel; ohhh wat een lieve meid he! (nee mevrouw, blauw halster = hengst, duhhuh)
Ohh wat een lief ezeltje?
Ohh is dát nou een Andalusiër? (serieus, hoe verzín je t)
Verder stuitert ie nogal eens de pan uit buiten en is t errug lastig om kindertjes weg te meppen van een schimmel ponyhengst met blauwe ogen![]()
Hij vindt zichzelf ook altijd heel stoer, ik mag niet aan m zitten als we langs andere paarden lopen want dat is niet stoer.. Duhhuh, snapt toch iedereen?
Nou, dáár moet toch wel iets mee te bedenken zijn?
rayoow schreef:..Ik wil voor op een veiligheidsvestje een tekst...
ik rijd jonge pony's door en maak ze ook verkeers mak, maar als ik dus naar buiten ga zijn er vaak mensen die beginnen te schreeuwen ofzo..dus wil ik iets in de trant wat zegt dat ze voorzichtig moeten zijn omdat het jonge pony's zijn en net verkeers mak worden gemaakt
iemand ideen?
rayoow schreef:..Ik wil voor op een veiligheidsvestje een tekst...
ik rijd jonge pony's door en maak ze ook verkeers mak, maar als ik dus naar buiten ga zijn er vaak mensen die beginnen te schreeuwen ofzo..dus wil ik iets in de trant wat zegt dat ze voorzichtig moeten zijn omdat het jonge pony's zijn en net verkeers mak worden gemaakt
iemand ideen?
amyz schreef:Lief tegen kleine kinderen hoeft t van mij niet te zijn hoorSta je met een hyperende jonge hengst (want buiten is alles prachtig en tsja, dan is t weg geduld) komen er van die kinderen aanhuppelen die met alle geweld moeten aaien, zucht.. Na 6x ''nee'' loop ik meestal maar gewoon heel onbeleefd weg