Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Asjemenauw schreef:Deze week in de aanbieding rijbroek Acca met leer zitvlak ... 34,95 t/m maat 52
http://www.ej.nl/productdetails.aspx?id ... no=4000002
Nou niet met z'n allen op die aanbieding afdenderen he !!! Straks is de voorraad op als ik langs ga![]()
Silence schreef:Suzanne, ik wil graag de Lardi Dar Clothing Company Hoodie bij je bestellen.
Nu zie ik dat ze er zijn in maat 44 en maat 46.
Ik zit precies tussen die 2 maten in qua bovenkleding.
Welke kan ik dan het beste nemen?
Asjemenauw schreef:Verder ben ik eigenlijk aan het wachten tot AmazoneXL de schappen weer helemaal vol heeft liggenKan ik een dagje prikken om langs te gaan en alles te passen. Ja joh ik ben een trutje ... ik woon in een dorpje zonder postkantoor dus heen en weer zenden van goederen is niet zo makkelijk. Mijn maten zijn ook lastig ... dus is een hoop passen. En ... ik wil een paar laarzen !!
opisop_shop schreef:ik heb alleen met leren zitvlak inderdaad. Heb ze nog niet zo heel lang (gister eentje bestled, de andere 2 weken geleden en de eerste heb ik nu een half jaar ongeveer. Is al wel iets uitgelopen bij het zitvlak (op zich niet zo erg) maar is verder nog prima, rijd er zo'n 4x per week mee en draag hem dan ook vaak een halve dag per keer.
Esmeralda schreef:hoe doen jullie het met jassen
ik heb normaal xl-xxl ligt er even aan, maar jassen is het altijd drama, schouders passen niet in 44/46