Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blackbinky schreef:Thermolaarzen, lijkt me heerlijk maar nog geen passende gevonden.
Dat met die klitteband lijkt me wel een handige tip. Maar heb je dan niet een open stuk? En je hebt ook laarzen waar een maximale wijdte isomdat de stof bij die klitteband wijder en minder wijd kan, maar niet los. Daar kan ik dus evengoed niet in met kuitje maat 50!
Dusse...als er tips zijn?
Blackbinky schreef:Ik heb een rijlaars met een rits overgenomen. Mis nu net 2 cm, kan een schoenmaker er ook een rits met een stuk stiek inzetten of zoiets?
WendyBZ schreef:Blackbinky schreef:Thermolaarzen, lijkt me heerlijk maar nog geen passende gevonden.
Dat met die klitteband lijkt me wel een handige tip. Maar heb je dan niet een open stuk? En je hebt ook laarzen waar een maximale wijdte isomdat de stof bij die klitteband wijder en minder wijd kan, maar niet los. Daar kan ik dus evengoed niet in met kuitje maat 50!
Dusse...als er tips zijn?
Gewoon dit soort: http://img151.imageshack.us/img151/3999 ... ewerkt.jpg Die hebben een stuk extra waar je dus die klittenbandsluiting over strak trekt. Ik pas hier met kuitmaat 53 gewoon in
Lies21 schreef:Maar ik snap nog niet hoe je dat gedaan hebt met die thermolaarzen.
Ik heb die dus ook gekocht en wou het klittenband enzo er gewoon afhalen...
Heb je misschien een foto van jou thermolaarzen? Kan ik zien hoe je dat gedaan hebt?
Blackbinky schreef:WendyBZ: Wat gaaf zeg. Zou het dan toch gebeuren dat ik van de winter warme voetjes heb! Als jij er met kuitmaat 53 inpast dan gaat het mij ook lukken. 50 is zonder broek en sokken nl.
Is het een bepaald merk/winkel? Wel een supertip trouwens, van die klittenband. Dat ik daar niet opgekomen ben!!
Suusje1972 schreef:Fuller Fillies komt van't voorjaar met dit: http://www.facebook.com/#!/album.php?ai ... 0209643951
Is dat wat? (ik bedoel de western look shirts)
tiwi1969 schreef:Je hoeft toch niet in zo'n kek Anky truitje op je paard te gaan zitten?
Ik (ook mt 46)draag gewoon mooie shirts die me passen, dat staat veel beter dan een te strak truitje uit een ruitershop.
Broeken koop ik bij Divoza, daar hebben ze een paar modellen tot maat 48, nu een leuke ruitjesbroek in twee kleuren en raad eens? Ik heb ze allebei.Als ik iets zie wat mij bevalt dan koop ik het meteen, omdat je dat toch niet zo vaak tegen komt.
![]()
Ik zie in je avatar dat je een haflinger hebt, als deze niet te smal is dan kan je daar met mt 46 nog prima op rijden. Zelf heb ik een Groninger, die kan mij makkelijk aan, als je makkelijk met het paard meebeweegt dan heeft hij minder last van een hoger gewicht dan van een magere ruiter die zit te stuiteren.
Suusje1972 schreef:Wat voor iets moet het zijn, jeans blouses, of met borduursels?