[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Veulen84

Re: [HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 21:43

Nies: ik heb ongeveer 10 verschillende tinten beige in me handen gehad de afgelopen weken. Is het dan gek als ik vraag of dit mag. Hij is vrij donker, maar wordt wel verkocht als beige. Kom er liever niet in de ring achter.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 22:13

Bedankt voor je reactie Ambre, bij Horka op de site kan ik nu geen rode jas meer vinden.

Ik ga weer verder zoeken.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 22:34

Er staat toch niks over 50 tinten beige? Er staat wit, beige, geel. Is het wit, beige of geel? Ja. Conclusie: toegestaan.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 22:50

Nies_ schreef:
Er staat toch niks over 50 tinten beige?.

Haha, wordt dit een nieuwe bestseller? _O-

katiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 23:35

Lithya schreef:
Nies_ schreef:
Er staat toch niks over 50 tinten beige?.

Haha, wordt dit een nieuwe bestseller? _O-

Hahahahahaha echt he ;)

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 23:41

Wie weet.. :))

katiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 00:09

Nies_ schreef:
Wie weet.. :))

"begint gelijk met schrijven" kuch** kuch** :list:

Dientje_Yara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:02

Vraagje

Ik heb een bruin massimo zadel met een cognac randje en cognac laarzen en bruin cap
Nu is mijn hoofdstel stuk en wil graag een dbruine cognac onderlegd of een cognac hoofdstel alleen staat dat wel bij het zadel helemaal cognac

Twijfelt

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:32

DIt weekend had er iemand een zwart/ donkerblauwe rijbroek aan tijdens haar proef. Ik had pas na drie keer kijken wat er nou zo gek was door dat het haar rijbroek was haha. Hoorde dat ze haar rijbroek was vergeten of dat er iets mee was ofzo. Fijn voor haar dat ze nog mocht starten :).

Iemand nog een idee over mijn rijbroek-stofjes-probleem?

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:04

NOG een vraagje :D .. heeft iemand ervaring met cowboy magic green spot remover op witte benen? Sta me elke keer rot te boenen op de witte beentjes, maizena/ babypoeder erin, en dan kom ik stralend op wedstrijd.. En dan bedenkt meneer de boel onder te mesten :+

Moratoetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 15:25

Green spot Remover werkt heel goed :j ik gebruik het bij mijn schimmel :o

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 16:05

@DientjeYara bij Ooteman hebben ze een heel mooi bruin/cognac hoofdstel en ook een cognac met bruin onderlegd ;)

Hier ook een fan van Greenspotremover, ik gebruik het vooral bij keuringen, op wedstrijd doe ik de moeite al niet meer.. (blijf aan het boenen haha!)

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 16:31

Passionato schreef:
NOG een vraagje :D .. heeft iemand ervaring met cowboy magic green spot remover op witte benen? Sta me elke keer rot te boenen op de witte beentjes, maizena/ babypoeder erin, en dan kom ik stralend op wedstrijd.. En dan bedenkt meneer de boel onder te mesten :+

Equishine wil ook schelen. En op dentrailer transportbeschermers voor de poep haha, dat is iig de reden dat ik ze om doe. Staart opgeknoopt. De 'mijne' doet altijd stressdiaree'en op wedstrijd..

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 18:18

Green spotremover werkt bij mij niet genoeg. Maar ik heb dan ook een schimmel. Ik doe inderdaad na het wassen insprayen met equishine. Eventuele mestvlekken wegpoetsen daarna met een poetsblok. Alles wat er niet af gaat doe ik bedekken met (incl permanent geel) http://www.wefi.co.uk/Horse-Care/Showin ... _CC003.htm

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 18:23

Green Spot remover werkt bij mij ook niet goed genoeg. Doe meestal eerst warm water + washandje, en dan met die cowboy magic erbij lukt het wel aardig.

Transportbeschermers ga ik ook maar eens aanschaffen om zijn achterbenen schoon te houden :Y)

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 18:42

Hij houd zich meestal nog wel netjes op de trailer, meestal met losrijden :D. Transportbeschermers zijn ze niet gewend, houd de eigenaar niet van. Misschien kan ik overleggen om te bandageren met onderlappen..Gelukkig is de rest echt het type donkerbruin/zwart dressuurpaard zonder aftekeningen :D. Deze is een beetje vreemde eend in de bijt als koffievos met zijn witte benen en kop haha. Ben er weer achter gekomen dat dat toch echt meer werk is voor je op pad kan..

Ik heb nu bij mijn favo "tutspullenwinkel" ultimate horse grooming ook een witspray gekocht. Voor het geval van de laatste nood :D. Die pasta van jou ziet er ook goed uit veulen84! Ik heb ook nog wel een tube voor blesjes enzo bij te werken, maar dat is niet mooi op de benen.
Per ongeluk ook twee bussen hoeflak ipv 1 zie ik net, dus ik kan er weer even tegen..
Een blits paard hoort ook bij de outfit toch?

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 18:54

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 18:55

Met losrijden is lastig, kun je niet veel meer aandoen nee. Ja bandages om met rijden maar dat bedekt maar een stukje.
Equipagemeester zorgt wel dat het vuil minder hecht en je het makkelijk kan verwijderen..

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 18:57

Ik vind zelf transportbeschermers ook ondingen. Gebruik liever 3-1 beschermers op de trailer.

UHG vind ik ook echt een lekkere winkel. Zoveel leuke dingetjes. Die spray heb ik daar eerst gehaald. Maar liep tegen die pasta aan en dat was nog makkelijker. Plus dat je dat ook op d'r oren kan gebruiken makkelijker.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 19:14

Wij hebben gewoon peesbeschermers en springschoenen om op de trailer. Alleen bij die 'van mij' transportbeschermers erover tegen de spetters..

Achter 2 witte beentjes

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 19:47

Hier ook iemand die Greenspot remover gebruikt van Cowboy Magic, werkt zeker idd! Ik gebruik het alleen niet zo vaak aangezien ik altijd de benen was en transportbeschermers om doe :). Zomers als ze zonder deken staat en bijvoorbeeld een mest of urinevlek op de kont heeft dan gebruik ik het zeer zeker!

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 19:53

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 19:58

Passionato schreef:

Ik heb 'm eerder van CM gebruikt en gebruik 'm tegenwoordig van WOW! vanwege de natuurlijke samenstelling. Werkt super.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 20:49

Ik gebruik gewoon babydoekjes van de action, vind die nog het beste werken. CM vindt mijn paard ook echt niet grappig, weet niet wat het is, maar ze gedraagd zich of ze aangevallen wordt :=

Het witte broeken stofjes probleem heb ik ook. Helpt groene zeep niet? Of ossengal? Bij mijn moeder is altijd alles perfect wit, behalve mijn favoriete wedstrijdbroek :+

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 21:20

Mam gebruikt voor zowel mijn witte dekje als witte kleding (handschoenen, rijbroek etc) gewoon waspoeder met een flinke schep biotex. Wordt spierwit allemaal! Wondermam :=