Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
.. heeft iemand ervaring met cowboy magic green spot remover op witte benen? Sta me elke keer rot te boenen op de witte beentjes, maizena/ babypoeder erin, en dan kom ik stralend op wedstrijd.. En dan bedenkt meneer de boel onder te mesten
Passionato schreef:NOG een vraagje.. heeft iemand ervaring met cowboy magic green spot remover op witte benen? Sta me elke keer rot te boenen op de witte beentjes, maizena/ babypoeder erin, en dan kom ik stralend op wedstrijd.. En dan bedenkt meneer de boel onder te mesten

. Transportbeschermers zijn ze niet gewend, houd de eigenaar niet van. Misschien kan ik overleggen om te bandageren met onderlappen..Gelukkig is de rest echt het type donkerbruin/zwart dressuurpaard zonder aftekeningen
. Deze is een beetje vreemde eend in de bijt als koffievos met zijn witte benen en kop haha. Ben er weer achter gekomen dat dat toch echt meer werk is voor je op pad kan..
. Die pasta van jou ziet er ook goed uit veulen84! Ik heb ook nog wel een tube voor blesjes enzo bij te werken, maar dat is niet mooi op de benen. 
. Zomers als ze zonder deken staat en bijvoorbeeld een mest of urinevlek op de kont heeft dan gebruik ik het zeer zeker! Passionato schreef:NOG een vraagje.. heeft iemand ervaring met cowboy magic green spot remover op witte benen? Sta me elke keer rot te boenen op de witte beentjes, maizena/ babypoeder erin, en dan kom ik stralend op wedstrijd.. En dan bedenkt meneer de boel onder te mesten