Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
katiee schreef:hoi hoi ik kom er ff tussendoor![]()
ik heb een vraagje, want ik heb een witte broek en dekje enz.. En ik heb een zwart jasje en zwarte laarzen, maar ik zit te denken om een charles owen cap te kopen ik ben er helemaal verliefd op geworden![]()
maar ik vind hem in het blauw toch wel het mooist maar zal dit staan bij een zwart jasje en zwarte laarzen? Of is de zwarte dan toch beter? En als de blauwe echt niet mooi zou zijn heeft er iemand een foto dat hij/zij de zwarte op heeft met een zwarte set? En heeft er ook iemand een foto met de blauwe charles owen? en misschien zelfs wel met ook een zwart jasje erbij?
Passionato schreef:Dit is de site. Ik zoek dus een zwarte riem, meteen klein beetje bling ( op de HK en Jumping ook nog gekeken voor riemen, maar die vond ik echt TE ). Het randje lak vind ik ook wel chique langs deze riem.
http://www.albionsporting.co.uk/shop_en ... d&prod=131
fresley schreef:katiee schreef:hoi hoi ik kom er ff tussendoor![]()
ik heb een vraagje, want ik heb een witte broek en dekje enz.. En ik heb een zwart jasje en zwarte laarzen, maar ik zit te denken om een charles owen cap te kopen ik ben er helemaal verliefd op geworden![]()
maar ik vind hem in het blauw toch wel het mooist maar zal dit staan bij een zwart jasje en zwarte laarzen? Of is de zwarte dan toch beter? En als de blauwe echt niet mooi zou zijn heeft er iemand een foto dat hij/zij de zwarte op heeft met een zwarte set? En heeft er ook iemand een foto met de blauwe charles owen? en misschien zelfs wel met ook een zwart jasje erbij?
Ik heb een blauwe Charles Owen. Maar niet de standaard, ik heb de Charles Owen GR8 in het donkerblauw
EDIT: [ Afbeelding ]
katiee schreef:fresley schreef:
Ik heb een blauwe Charles Owen. Maar niet de standaard, ik heb de Charles Owen GR8 in het donkerblauw
EDIT: [ Afbeelding ]
draag je deze bij zwart jasje?
katiee schreef:fresley schreef:
draag je deze bij zwart jasje?
Nee maar dat zou wel kunnen.
Voor het rijden gebruik ik hem wel bij mijn zwarte laarzen, bij het trainen. Dat kan ook prima.
En bij wedstrijden of 'bijzondere' trainingen heb ik blauwe laklaarzen! Heb ik die wel eens hier in het topic geshowd trouwens?
Joolien schreef:Passionato schreef:Dit is de site. Ik zoek dus een zwarte riem, meteen klein beetje bling ( op de HK en Jumping ook nog gekeken voor riemen, maar die vond ik echt TE ). Het randje lak vind ik ook wel chique langs deze riem.
http://www.albionsporting.co.uk/shop_en ... d&prod=131
Ik vind dit zo zonde geld, ga naar een gewone winkel en je koopt er zo eentje €100.- goedkoper
Yvank_ schreef:Dit is mijn outfit nu op mijn nieuwe paard
Tuig, laarzen en cap zijn donkerbruin, jasje donkerblauw en de rest is creme. Spullen waren allemaal van mijn haflinger maar misstaat hem ook niet.
[ Afbeelding ]
kamsel schreef:Emmaxsammy, wat een mooie creme kleur, past ook allemaal mooi (plaston/sjabrak/broek). Wat voor kleur jasje heb je op de vos?