[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Laura_

Re: [HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 17:04

Misschien dat mijn vraag hier beantwoord kan worden. Heb al even lopen zoeken, maar kom er echt niet uit..

Ik wil graag een nieuw wedstrijdjasje en mijn oog is nu gevallen op een Pikeur Diana. Wel wil ik deze via MP/Bokt aanschaffen, omdat ik puur het geld er niet voor heb om een jasje van 200 euro aan te schaffen.

Nu twijfel ik nog beetje tussen zwart en blauw, dus ik vandaag even naar de divoza om te kijken en te passen. Nu hingen daar dus twee verschillende soorten jasjes. De ene echt donkerblauw en de ander was wat meer grijsblauw? Dus ik dacht meteen aan de wollen en wasbare variant, maar aan de kaartjes hing beide wasbaar.. In de etiketjes van de jasjes stond bij de ene 30 graden en het andere 40 graden wasbaar.

De echt donkerblauwe was wel een iets dikker/zwaarder model leek het wel. De grijs/blauwe was een stuk lichter om te dragen zegmaar.

Nu vroeg ik mij af, is hier dan toch ergens een fout gemaakt en heb ik dus toch de wollen versie en de wasbare versie voor mij gehad, of is er laatst iets veranderd qua model/soort stof en zijn ze beide wasbaar. Stom om het even niet goed na te vragen, maar de twijfel begint nu pas echt toe te slaan.

Iemand die mijn vraag snapt en mij verder kan helpen?

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 17:05

Sorry geen idee. Is het een idee om anders even Divoza te bellen erover?

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 17:17

misschien dat de ene een oud product was en de andere een vernieuwde versie?

welke maat zoek je dat jasje? ik heb hem toevallig in donkerblauw, en heb hem nooit aan, dus wil hem wel verkopen :)

lieskehh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 17:27

Weet iemand waar je bruine laklaarzen kunt vinden?

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 17:28

Ik ben ook op zoek naar nieuwe bruine laarzen, en durf Lipica niet zo goed aan. Mondoni heb ik gehad, kost niet veel maar is qua kwaliteit natuurlijk ook geen hoogstandje. Ik vind het dus erg lastig...
Wat is je budget?

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 17:30

ik heb ook lipica's, en ben er echt super tevreden over! en ze zijn perfect aangemeten :)

jsofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 17:53

Wij hebben hem ook in het donkerblauw, maat 36/38. mijn zus draagt hem nooit dus denk dat ze hem ook wel kwijt wilt. Laat maar weten of je interesse hebt!

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 18:24

Ik heb ook nog een zwarte in de aanbieding maat 36 haha <<)

Ik heb laarzen van Lipica. Maar die wil ik alleen voor wedstrijden gebruiken. Nu zijn mijn trainingslaarzen al een tijdje stuk dus ik ben nog opzoek naar trainingslaarzen die ik dan ook voor het springen/crossen wil gaan gebruiken... Maar ik kan de knoop gewoon niet doorhakken welke ik wil. Nu ben ik ook nog eens opzoek naar een nieuw springzadel. Ik wilde heel graag donkerbruin maar voor een zacht prijsje komen die bijna niet voorbij op MP :( dus misschien toch maar een zwarte. Dan beïnvloed de keuze voor welke laarzen erbij natuurlijk ook

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 19:59

Ik heb ook nog een wollen Diana in het zwart. Volgens mij lengtemaatje 36?? Zal eens kijken.

Ik ben nog op zoek naar een mooie riem in het zwart. Heb vandaag op facebook een heeeel gave voorbij zien komen van Albion.. Precies wat ik zoek. Alleen iets van 150 pond... :(

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-14 23:58

Heb bruine laarzen van Petri en ben daar erg wijs mee. Gebruik ze in principe ook alleen voor de wedstrijden.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 01:40

Passionato, welke heb je gezien?
(Altijd leuk om te helpen zoeken/denken. Geen geld om alles zelf te kopen, maar dan windowshop je voor een ander... Ook leuk)

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 10:49

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 11:01

Passionato schreef:
Dit is de site. Ik zoek dus een zwarte riem, meteen klein beetje bling ( op de HK en Jumping ook nog gekeken voor riemen, maar die vond ik echt TE ). Het randje lak vind ik ook wel chique langs deze riem.

http://www.albionsporting.co.uk/shop_en ... d&prod=131

Wauw die is mooi idd!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 11:04

Passionato schreef:
Dit is de site. Ik zoek dus een zwarte riem, meteen klein beetje bling ( op de HK en Jumping ook nog gekeken voor riemen, maar die vond ik echt TE ). Het randje lak vind ik ook wel chique langs deze riem.

http://www.albionsporting.co.uk/shop_en ... d&prod=131

Ik heb op wedstrijd een gewone riem om die per toeval dezelfde kleur is als mijn laarzen cap en jasje (cognac), dan kun je voor ene normaal prijskaartje alsnog iets leuks vinden.

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 11:09

Ik ben al een tijd opzoek naar een mooie donkerblauwe riem. Maar mijn broek heeft hele smalle lusjes. Het riempje mag daarom maximaal 3,5 cm zijn.
Mocht iemand toevallig iets weten?! Mag met lak of steentjes zijn. Ben niet zo heel kieskeurig.. :o

S123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 12:30

S123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 12:31

ElfiL92 schreef:
Ik ben al een tijd opzoek naar een mooie donkerblauwe riem. Maar mijn broek heeft hele smalle lusjes. Het riempje mag daarom maximaal 3,5 cm zijn.
Mocht iemand toevallig iets weten?! Mag met lak of steentjes zijn. Ben niet zo heel kieskeurig.. :o

Kijk eens op een wekelijkse markt ergens in de buurt, staan vaak mensen met veel soorten en kleuren riemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 13:16

Weet iemand toevallig een site voor mooie frontriemen voor niet al te veel geld?
Graag wil ik daar in ook weer blauw en zilver hebben verwerkt maar wat ik tot nu toe tegen kom is of zo kinderachtig of zo goedkoop dat ik denk jah, blijf het dan nog wel mooi??

lieskehh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 13:17

ik heb een rondgenaaide van ww frontriemen! ben er echt super blij mee krijg ook genoeg complimentjes erover :j

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 13:18

WW frontriemen of Frontriemdesign.nl weet niet wat je goedkoop vind ;)

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 13:47

Frontriemdesign.nl raad ik aan!
Ik heb ook ww frontriemen gehad maar ik vind persoonlijk zelf de kwaliteit veel beter van frontriemdesign. Ook is alles mogelijk, alle kleuren modellen maten, dus ik zou even mailen als ik jou was! :)

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 13:53

Fleurrr_ schreef:
Frontriemdesign.nl raad ik aan!
Ik heb ook ww frontriemen gehad maar ik vind persoonlijk zelf de kwaliteit veel beter van frontriemdesign. Ook is alles mogelijk, alle kleuren modellen maten, dus ik zou even mailen als ik jou was! :)

Ik deel je mening :j Super tevreden met frontriemdesign. Zijn degelijker en steviger :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 13:59

Pfhoe... Ik zit bij ww fontriemen te kijken en ik zie zoveel... En zoveel dat ik allemaal wel wil hebben haha! Maar ik vraag mezelf alleen nu wel af of het mooi is om er blauw in te verwerken.
Bij een zwart paard is dat mooi, maar bij een bruin paard??

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 14:00

Ik heb een nieuwe van WW frontriemen (ze heeft ander leer met doorgestikte lussen etc.) en die vind ik qua kwaliteit erg goed!

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 14:03

Deze zag ik net op FB voorbij komen een product configurator van Petrie! http://customizeyourboots.com/
Daarmee kun je dus zelf je laarzen helemaal samen stellen naar eigen smaak, ook leuk om eens wat mee te spelen en te zien hoe sommige combinaties bij elkaar staan op een laars. ;)