Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Waidida schreef:Flevolander schreef:Leuke reactieshalf maart start ik weer naar alle waarschijnlijkheid, wellicht lukt het dan even iemand lief aan te kijken voor een foto van de hele set te paard
Heb je intussen een foto kunnen scoren van het totaalbeeld? Ik ben erg benieuwd!
Stal_Fiore schreef:Dit is de outfit, alleen met een ander jasje. En tegenwoordig met een bijpassende kleur cap.
[ Afbeelding ]
Met dit jasje
[ Afbeelding ]
Witte handschoentjes erbij en een wit hoog wedstrijdshirt eronder.
[ Afbeelding ]
Annet73 schreef:Stal_Fiore schreef:Dit is de outfit, alleen met een ander jasje. En tegenwoordig met een bijpassende kleur cap.
[ Afbeelding ]
Met dit jasje
[ Afbeelding ]
Witte handschoentjes erbij en een wit hoog wedstrijdshirt eronder.
[ Afbeelding ]
Wat een prachtig shirt! Mag ik vragen waar deze van is?
Flevolander schreef:Mooie set zo SF! De kop is eraf zo met je debuut, leuk te zien dat je zoveel aandacht besteed hebt aan je set. Ik vind de witte broek zeker niet storend en ik denk dat het goed is dat je geen risico genomen hebt. Zeker als je al wat spanning hebt zou het geen leuk startpunt zijn als een jury zich strak aan de richtlijn houdt en je bijvoorbeeld daarop uitgesloten zou worden(ben je wel echt zuur bezig als jury tijdens een B proef maar dat buiten beschouwing gehouden)
Je zou indien je pony het toelaat nog kunnen overwegen haar sokjes te knippen/scheren.. tenzij ze nog voor de stamboekkeuring moet binnenkort.
xxxmh schreef:Flevolander schreef:Mooie set zo SF! De kop is eraf zo met je debuut, leuk te zien dat je zoveel aandacht besteed hebt aan je set. Ik vind de witte broek zeker niet storend en ik denk dat het goed is dat je geen risico genomen hebt. Zeker als je al wat spanning hebt zou het geen leuk startpunt zijn als een jury zich strak aan de richtlijn houdt en je bijvoorbeeld daarop uitgesloten zou worden(ben je wel echt zuur bezig als jury tijdens een B proef maar dat buiten beschouwing gehouden)
Je zou indien je pony het toelaat nog kunnen overwegen haar sokjes te knippen/scheren.. tenzij ze nog voor de stamboekkeuring moet binnenkort.
Ik liet die altijd zitten bij mijn haflinger, ook met wedstrijden. Zitten er niet voor niks en horen ook bij het ras vind ik.
Flevolander schreef:Mooie set zo SF! De kop is eraf zo met je debuut, leuk te zien dat je zoveel aandacht besteed hebt aan je set. Ik vind de witte broek zeker niet storend en ik denk dat het goed is dat je geen risico genomen hebt. Zeker als je al wat spanning hebt zou het geen leuk startpunt zijn als een jury zich strak aan de richtlijn houdt en je bijvoorbeeld daarop uitgesloten zou worden(ben je wel echt zuur bezig als jury tijdens een B proef maar dat buiten beschouwing gehouden)
MyWishMax schreef:Let op dat als ze meer bordeaux zijn als deze, want dit zie je niet als je voet in de beugel hebt, dat de kans aanwezig is dat voeten veel meer opvallen. En als je dus geen enorm stil been hebt het uitvergroot wordt. Dat geldt ook voor andere opvallende kleuren met zowel beugels als laarzen maar bijvoorbeeld ook oornetje. En handschoenen haha. (Hoewel ik het bij handschoenen juist wel goed zou vinden als je of geen of lichte moet dragen, donkere of dezelfde kleur als paard kan wel veel vermommen en handen zijn dan te klein om het vanaf afstand te zien als jury terwijl ik het wel een enorm belangrijk punt vind om op te jureren. Benen zie je ook op afstand net als hoofd van paard, daarbij wordt alleen de aandacht er meer naartoe getrokken en elke beweging uitvergroot met een opvallende of contrasterende kleur)