Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Michelle77 schreef:ambre schreef:Ik vind bruin met creme zelf oubollig.
Ik ook!
Heb toen in Haaksbergen zo gestart, maar ik vond niet niet zo. Maar misschien is dat door het champagne wat ik erbij had.
Naja, heb geen witte wedstrijdkleding, dus pech. Ben ook veel te blij met mijn kentucky jasje
Net mijn wedstrijdoutfit op de foto gezet, eindelijk compleet met een dekje naar wens. Volgende week hopelijk een foto met alles aan en op het paard
Dobert classic hoofdstel, tegenwoordig met lakneusriem, frontriem van Willijanne op bokt. Dekje is nieuw, de HV Polo Lurex Princeton in Ecru/champagne.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En dan met mijn jasje erbij, donkerblauwe Kentucky concours, zelf opgepimpt met steentjes op de kraag en een offwhite satijnen lint langs de zakjes. Cap is de HH Challenge Navy, ook zelf opgepimpt met steentjes.
[ Afbeelding ]
Ben er iig heel erg blij mee! Ook al is het wat klassieker en geen bijzondere kleuren ofzo.
essie_blue schreef:Is dat niet een beetje een zooitje dan?
ElfiL92 schreef:Inderdaad jammer van de laarzen. Maar ik vind cognac zo'n moeilijke kleur. Vind het vaak alleen mooi als je echt met bruin en cognac start. Anders steekt het meteen zo af.
renee16 schreef:Volgens mij start ik ook wel in een niet doorsnee tenue:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
- Cognac rijlaarzen De Niro
- Cognac Cap, HH pro croco met bling
- Cognac/ zwart geblokt jasje, met borstzakken, lage zakken en schouder 'knopen'
- Witte rijbroek met crystal op de zakken
- Zwart Kieffer oornetje, met gouden bies
- Frontriem met bruine kristallen & pareltjes met gouden kastjes
- Wit dekje met gouden bies
- Zwart tuig (Rondgenaaid HB hoofdstel, Hulsebos zadel)
Door de jaren bij elkaar verzameld en op het moment helemaal happy met deze wedstrijd outfit. Bruin tuig zou helemaal geweldig zijn, maar dit gebeurd voorlopig niet (eerst maar eens een eigen paard
)