Leuke reacties half maart start ik weer naar alle waarschijnlijkheid, wellicht lukt het dan even iemand lief aan te kijken voor een foto van de hele set te paard
Waidida
Geplaatst: 07-04-25 15:03
Flevolander schreef:
Leuke reacties half maart start ik weer naar alle waarschijnlijkheid, wellicht lukt het dan even iemand lief aan te kijken voor een foto van de hele set te paard
Heb je intussen een foto kunnen scoren van het totaalbeeld? Ik ben erg benieuwd!
Maya heeft 2 kleuren beige inderdaad en ook nog taupe. De lichtere kan goed voor wedstrijd, die heb ik zelf ook maar de donkere is wel een tint de donker denk ik. Helemaal met de aangepaste reglementen nu
Stal_Fiore
Geplaatst: 10-04-25 21:43
Dit is de outfit, alleen met een ander jasje. En tegenwoordig met een bijpassende kleur cap.
Met dit jasje
Witte handschoentjes erbij en een wit hoog wedstrijdshirt eronder.
Laatst bijgewerkt door Stal_Fiore op 10-04-25 21:48, in het totaal 3 keer bewerkt
Stal_Fiore
Geplaatst: 10-04-25 21:46
Capriootje schreef:
Maya heeft 2 kleuren beige inderdaad en ook nog taupe. De lichtere kan goed voor wedstrijd, die heb ik zelf ook maar de donkere is wel een tint de donker denk ik. Helemaal met de aangepaste reglementen nu
Wat voor aangepast reglement doel je op? Wat ik op de KNHS zie staan:
Ja klopt, die had ik ook gevonden. Maar hij dressuur staat gewoon ”beige”.
Had het op messenger gevraagd aan de KNHS, met foto’s. Krijg ik enkel als antwoord dat in het reglement staat wit, beige of geel.
Ik ga de gok maar wagen hahah
roxiie
Geplaatst: 11-04-25 10:35
Denk dat dit heel erg persoonlijk is, ik vind de rijbroek echt niet meer onder beige vallen. Maar er zijn dus ook mensen die zeggen ja is nog wel beige. De knhs zal de vingers er niet aan willen branden..
Ik vind het ook geen beige meer. Je jasje is beige, maar de broek gaat al bijna meer naar bruin in mijn ogen.
Eef_Bam
Geplaatst: 11-04-25 11:35
Vind de broek ook echt taupe ogen. Na even googlen blijkt taupe grijs-bruin te zijn, terwijl beige geel-bruin is. Volgens die definitie zou het dus niet mogen. Maar blijft toch wat subjectief, misschien ziet iemand ander er wat anders dan taupe in.