Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fresley schreef:Haha _Marinke_ jij snapt mij helemaalIk wil ook zo iets wat niemand anders heeft!
Nu ben ik bezig met de aankoop van een paard maar ik denk dat ik het tuig zwart ga houden. Ik vind bruin super sjiek maar dat zou dan weer niet overeen komen met mijn witte rijbroek en witte handschoenen. Wel twijfel ik om dan straks en zwarte lak neusriem te nemen met wit onderlegt. Lak omdat dat ook in mijn rijlaarzen zit, en wit onderlegt omdat mijn andere spullen ook wit zijn.
Maja, dat is dan zwart lak, en ik heb donkerblauwe laklaarzen.
Lastiggg
fresley schreef:Nu lees ik al een hele tijd mee maar mijn set is nu ook compleet.. Dus eigenlijk kan ik hem nu ook best showen hoewel ik nog geen foto's heb kan ik wel zeggen wat het is dan krijgen jullie al een beetje een idee
-Donkerblauwe laklaarzen met de rits aan de voorkant.
-Charles own cap donkerblauw, de GR8.
- Donkerblauw jasje van Harry's horse (die wil ik nog laten pimpen)
- Witte handschoenen
- Witte broek.
En mijn plastron wil ik ook nog speciaal laten maken een witte met iets van blauw erin.
Weet iemand wie ze met de hand kan maken? Of hebben jullie nog andere leuke ideeen?
fresley schreef:[naam] ik heb even in je profiel gekeken en jullie maken het mij wel erg lastigWant bruin/blauw/wit staat ook leuk.
Maar toch denk ik dat ik voor het zwart ga en dan straks een zwarte lak neusriem. Sowieso niet voor een donkerblauwe lak neus riem. Anders word het wat te bont..
Zal ook eens aan mijn moeder vragen of ze zelf een plastron wil/kan maken voor mij. Het klinkt niet zo heel moeilijk _Marinke_ . Zijn er ook speciale voorwaarden aan een plastron of niet?
fresley schreef:Vonneke ik heb even in je profiel gekeken en jullie maken het mij wel erg lastigWant bruin/blauw/wit staat ook leuk.
Maar toch denk ik dat ik voor het zwart ga en dan straks een zwarte lak neusriem. Sowieso niet voor een donkerblauwe lak neus riem. Anders word het wat te bont..
Zal ook eens aan mijn moeder vragen of ze zelf een plastron wil/kan maken voor mij. Het klinkt niet zo heel moeilijk _Marinke_ . Zijn er ook speciale voorwaarden aan een plastron of niet?
ambre schreef:Ik vind bruin met creme zelf oubollig.
fresley schreef:Nu lees ik al een hele tijd mee maar mijn set is nu ook compleet.. Dus eigenlijk kan ik hem nu ook best showen hoewel ik nog geen foto's heb kan ik wel zeggen wat het is dan krijgen jullie al een beetje een idee
-Donkerblauwe laklaarzen met de rits aan de voorkant.
-Charles own cap donkerblauw, de GR8.
- Donkerblauw jasje van Harry's horse (die wil ik nog laten pimpen)
- Witte handschoenen
- Witte broek.
En mijn plastron wil ik ook nog speciaal laten maken een witte met iets van blauw erin.
Weet iemand wie ze met de hand kan maken? Of hebben jullie nog andere leuke ideeen?