Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daisies schreef:Cerize schreef:Nou ik ben dus terug geweest naar de winkel waar ik ze gekocht heb. Maar daar konden ze niets voor mij betekenen. Ik ben naar de schoenmaker gegaan en die heeft ze weer helemaal opnieuw opgepoetst. Ze glanzen in ieder geval weer wat meer, want de glans was er ook helemaal vanaf. Maar die nerven blijf je zien.
@daisies: heb jij je laarzen terug laten sturen?
Jep, de winkel zou ze laten beoordelen. Ik kom daar heel vaak dus laat me echt niet zomaar afschepen. Heb nog niks gehoord dus ga binnenkort even bellen hoe en wat
Edit; net gebeld, de gene die het beoordeeld heeft vindt dat het een natuur product is en ze gaan er waarschijnlijk niks aan doen. Wel wordt er nog even overlegd met Italië dus hopelijk komt daar iets uit maar ik vermoed van niet
HouvanPonys schreef:Zowieso in emmen, hierh ebi k het nog gekocht..
Doe er altijd eerst Rapide ledergel op,en daarna DeNiro schoenenpoets.
Dat je laarzen idd strak zitten is goed, dan gaan ze later beter zitten, je krijgt trouwens -ik wel- gratis sporenbandjes in Emmen had ik superservice en ik kreeg ik schoenenpoets,gel en laarzenspanners erbij, echt een zaak om aan te raden, had hele moeilijke voeten en ze stondne met 4 man om mij heen, en allemaal rustig gemeten, echt super!
Laarzenbeschermers? ik denk, dat je misschie ndie lederen flapjes om de sporen bedoeld ? ohnee, die heten sporenbeschermers.
Ik heb trouwens ook een laarzentas, wel zelf gekochtvan PK, niet een tas om aan te raden, maar wle aan te raden om een laarzentas te nemen, ik vind persoonlijk dat ze erg mooi blijven, en kunnen dan niet beschadigen.
Klasien schreef:Een vraagje: Wat doen jullie met DeNiro's die nat en/of vies zijn geworden?
Ik heb een oude handdoek waar ik ze mee droog en schoon maak, daarna zet ik ze met laarzenspanners aan de kant.
Zouden ze gelijk gepoetst moeten worden? En zo ja, waarmee? Ik heb er namelijk geen poetsspul bij gekregen en er is me ook niet verteld hoe is ze moet behandelen. Ik heb ze nu 5 keer gedragen, met tussenpozen van heel wat weken (ivm sneeuw).