ik moet hier voor even sorry zeggen ik weet dat linda gewoon beter was en ik had het niet mogen zeggen ik was een beetje bevooroordeeld en had dus dingen over haar gehoord wat waarschijlijk helemaal niet waar was

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
anydale schreef:Helemaal mee eens, heb hem ook gezien en iedereen om ons heen stond vrolijk mee te zingenIk heb Pasteur en Michelle en Shanna ook gezien bedenk ik me nu, hihi. En Kelly en Kadans ook
Shanna16 schreef:anydale schreef:Helemaal mee eens, heb hem ook gezien en iedereen om ons heen stond vrolijk mee te zingenIk heb Pasteur en Michelle en Shanna ook gezien bedenk ik me nu, hihi. En Kelly en Kadans ook
En daar kom je nu mee!![]()
Was ik erg herkenbaar als kleine Uk bij die paarden?
Barbara_m schreef:Gefeliciteerd trouwens met je Twentse kampioenschap. Toppie hoor!![]()
Karin schreef:Bij mij viel pas de laatste dag het kwartje dat Olrike en Pasteur Bokt-paarden zijn.
Ik vond de namen op de staldeuren al zo bekend klinken, maar ik wist niet waarvan.
Die groep uit Schinveld die zondagochtend groepsfoto's aan het maken was bij het weiland, zaten daar ook Bokkers tussen?
anydale schreef:Shanna16 schreef:
En daar kom je nu mee!![]()
Was ik erg herkenbaar als kleine Uk bij die paarden?
Ik heb zelfs naast je gezeten, bij de Z ringen stond er een paard voor jullie neus en toen vroegen jullie of die opzij mocht. Nou ik hield em vast. Je was idd erg herkenbaar haha, maar dat kwam doordat ik je wel kende van je foto's
Karin schreef:Bij mij viel pas de laatste dag het kwartje dat Olrike en Pasteur Bokt-paarden zijn.
Ik vond de namen op de staldeuren al zo bekend klinken, maar ik wist niet waarvan.![]()
sjaantje schreef:En hebben jullie mijn blonde vos ook nog gespot?
sjaantje schreef:En hebben jullie mijn blonde vos ook nog gespot?
Barbara_m schreef:sjaantje schreef:En hebben jullie mijn blonde vos ook nog gespot?
Ik denk dat ik jouw finale proef heb gezien. Jij reed m als een van de weinige uit het hoofd (zo hoort dat ook bij de Z finale vind ik hoor)
en volgens mij was je vosje redelijk moe. (Hij viel bij het afgroeten in draf...)
Shanna16 schreef:Die groep uit Schinveld die zondagochtend groepsfoto's aan het maken was bij het weiland, zaten daar ook Bokkers tussen?
friesepaard schreef:Shanna16 schreef:Die groep uit Schinveld die zondagochtend groepsfoto's aan het maken was bij het weiland, zaten daar ook Bokkers tussen?
Ik geloof dat dit de mensen waren van onze manege![]()
Volgens mij hebben die hier geen acount hier.
LiSSy schreef:sjaan: zodra ik de foto's heb zal ik ze naar je toe sturen! heb er wat van het losrijden en wat van de proef
sjaantje schreef:LiSSy schreef:sjaan: zodra ik de foto's heb zal ik ze naar je toe sturen! heb er wat van het losrijden en wat van de proef
Super! Echt leuk dat je dat gedaan hebt. Ik was niet erg spraakzaam toen op het paard...Sorry!
Meyke schreef:hey anydale, heb Arjen ontmoet (van anydale)leuke jongen