verslag finale springen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:45

Ja, dat was een zandstorm geworden..

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:47

Dustbind is een goedje wat je door de zandbodem heen werkt. Op het federatiecentrum hebben ze het ook in de zandbanen. Schijnt goed te werken.... Ook wel een optie voor de Buitenwijk, daar kan het ook aardig stuiven heb ik vorig jaar gemerkt...

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 21:53

mooie equifond bodem erin, zijn vast genoeg pennymeisjes die willen helpen sproeien, of mooie sproeiinstallatie, vol automagisch. Geen sloot ben ik t helemaal mee eens.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:01

annegti schreef:
Dustbind is een goedje wat je door de zandbodem heen werkt. Op het federatiecentrum hebben ze het ook in de zandbanen. Schijnt goed te werken.... Ook wel een optie voor de Buitenwijk, daar kan het ook aardig stuiven heb ik vorig jaar gemerkt...

Nietus Boos!

*wrijft zand uit haar ogen*

Maar is dat goedje dan weer niet te bindend? Want dan wordt het knetterhard door de hoge temperaturen.
Ik denk dat het heel moeilijk is om in zo'n land een mooie bodem te versieren.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:01

*denkt ineens aan de voetbalwedstrijd een poos terug voor de championsleague waarbij de automatische sproeiers niet waren uitgezet*

equifond is idd ook een optie. In Atlanta hadden ze toch van dat groene zand?? Vond ik ook wel mooi staan....

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:04

Over 5 minuten op ned. 2 eindelijk paardensport.... Zal toch eens tijd worden.

Heb verder geen ervaring met spul door de bak hoor, ik ben zo'n pennymeisje wat met sproeiers in de weer is voor de les enzo... (alleen dit jaar nog niet zo vaak gedaan helaas)

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:08

Nou, eindelijk ned 2 gaat de samenvatting laten zien..

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:08

Nu op ned 2!!!!

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:11

Met het weer dat we hier momenteel hebben zou het hier nogal een natte boel geworden zijn .allemaal van die grote plassen in de bak en dan zoals egano enkele jaren geleden die dacht dat hij een muur in een waterpartij moest springen en dan 3 maal op de rem ging

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:12

Mislukt Boos! 1 foutje, en gelijk geen medaille meer

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:19

Het was niet het water wat Egano nekt maar het onweer in de verte. Dat paard was als de dood voor onweer. Daardoor was ie het hele parcours al uit zijn normale doen.

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:24

Duur tijdfoutje van Marco Kütscher, anders had ie een medaille gehad.

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:26

Heb nu de herhaling bekeken en dat paard van de Amerikaan kwam duidelijk verkeerd neer.

Vond alleen de vreugde van Pessoa een beetje vreemd overkomen. Tuurlijk heeft hij gewonnen, maar wel over de rug van een kreupel paard Scheve mond

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:27

sooowwww dat was banketstaaf ja zeg...
dat zie je ook niet vaak zo op het aller laatst en dan kreupel..
ik dacht echt van laat dat paard zien man en niet die super vrolijke ( op dat moment banketstaaf man ) Knipoog mjaa
dat is sport he

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:28

Antoinette schreef:
Heb nu de herhaling bekeken en dat paard van de Amerikaan kwam duidelijk verkeerd neer.

Vond alleen de vreugde van Pessoa een beetje vreemd overkomen. Tuurlijk heeft hij gewonnen, maar wel over de rug van een kreupel paard Scheve mond

Daar ben ik het helemaal mee eens, wat een gekke reactie Verward

Suusje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:30

Marieke schreef:
Daar ben ik het helemaal mee eens, wat een gekke reactie Verward

Hij mag toch wel blij zijn met z'n zilveren medaille Verward Wat moet hij dan doen??? Ik zou ook blij zijn...

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:30

Antoinette schreef:

Nou idd, ik vond het ook niet erg gepast. Tenslotte was Chris nog foutloos tot dan toe.

Ik ben uiteindelijk toch nog naar mijn afspraak gegaan toen bleek dat ze nergens springen uitzonden Boos!

Sanne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:32

ik vond het ook echt geen leuke reactie.. zie daarom mijn zo topic: sportief zeg Boos!

Renatuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:34

Wat een domme reactie van Pessoa... Kijk ik kan me voorstellen dat je blij bent... maar ik zou niet zo heel blij zijn als je concourrent nog 0 is en dan z'n paard kreupel word...dat is gewoon pech. En die Kappler had dus hem bijna verslagen... *LOL* *LOL* *LOL* ...Ik zou dus lang niet zo blij zijn met zo'n zilveren medaille dan als je er echt voor hebt moeten "vechten"(ook al heeft die dat nu ook wel moeten doen maar imidner). Maar ja...Pessoa heeft wel vaker van die acties

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:35

Nu ik de beelden heb gezien, wil ik de dames met hun snelle typwerk nogmaals bedanken, jullie Live verslag was stukken beter dan Frits zn voorbereidde speech. (hij wist bij Wim al 10 minuten van te voren te vertellen dat het daar fout ging, waaar blijft mn spanning dan?)

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:36

Sanne86 schreef:
ik vond het ook echt geen leuke reactie.. zie daarom mijn zo topic: sportief zeg Boos!

Na Salzgeber beginnen we hier over.
Van welke planeet kom je.

Toen van Moorsel viel moest dan het hele peleton stoppen.

Bij de estaffette geeft een het stokje verkeerd en struikelt wat.
Moet dan ieder stoppen.
tjonge Ach gut

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:38

SuzanneHk schreef:
Hij mag toch wel blij zijn met z'n zilveren medaille Verward Wat moet hij dan doen??? Ik zou ook blij zijn...

Ik weet niet of je zo blij bent!
Meteen toen het Kaliber kreupel werd begon Rodrigo te juichen. Vreemde reactie vind ik dat.

Chris was foutloos tot dan toe, hij had nog 1 hindernis te gaan.
Je hebt niet gewonnen omdat je beter was, maar omdat het paard van je concurent kreupel werd. Weet jij veel wat dat beestje heeft? En een beetje respect voor Chris zou op zijn plaats zijn geweest.

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:40

Ik denk dat Pessoa zich nog wel degelijk een beetje inhield als ik dat zo zag. Het blijft een Braziliaan hè, die zijn vaak erg uitbundig in hun reacties (hoezo, ik generaliseer Clown ) Tuurlijk mag ie blij zijn met zijn zilveren plak. Die wint ie ook niet iedere dag.

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:41

Marjolein schreef:
Nu ik de beelden heb gezien, wil ik de dames met hun snelle typwerk nogmaals bedanken, jullie Live verslag was stukken beter dan Frits zn voorbereidde speech. (hij wist bij Wim al 10 minuten van te voren te vertellen dat het daar fout ging, waaar blijft mn spanning dan?)

Helemaal mee eens.
En wat te denken met de opmerking bij Skelton.
De eerste gaat eraf, de 2de ook en de 3de ook....
Die bleef gewoon liggen.
Zijn verslag was niet eens live en nog presteert hij het om zulke fouten te maken.

Sanne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 22:44

ceasario schreef:
Na Salzgeber beginnen we hier over.
Van welke planeet kom je.

Toen van Moorsel viel moest dan het hele peleton stoppen.

Bij de estaffette geeft een het stokje verkeerd en struikelt wat.
Moet dan ieder stoppen.
tjonge Ach gut

Dit gaat over het welzijn van een paard..dat vind ik toch wel iets anders hoor!! kijk als die ander een balk er af had en langzamer reed prima dan zou ik ook zo blij zijn.. maar in het topic hebben we het al over dat het misschien aan de tv beelden ligt(en ik hoop dat inderdaad dat hij niet wist wat er aan de hand was.. maar ook over andere onsportieve acties van pessoa.)