Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
luxje schreef:Aankomen heb je natuurlijk zelf ook wel in de hand tijdens je zwangerschap, tot op zekere hoogte
Michelleex schreef:@ Marian, ik bedoel dat ik alleen veter op enkel heb.
purny schreef:WoW de prijs is wel hoog.... Heb net even op de site gekeken. Maar petries zijn ook 429 euro
samirah schreef:Na het zien van al die mooie laarzen hier ben ik om. Mijn volgende paar gaat ook een paar van celeris worden. Alleen eerst nog even sparen, en vaak genoeg te paard dat het zin heeft om ze aan te schaffen. Zit nu te denken aan de bia ivm ook de rits schuinvoor. Mijn huidige laarzen hebben dat ook, en dat bevalt eigenlijk wel. Tot die tijd kijk ik graag naar al het moois wat hier voorbij komt.
@Magic_Lover: Ik ben helemaal weg van de roodbruine kleur van jouw eerste paar. Kun je vertellen hoe die heet?
_Noah_ schreef:SkyMarian schreef:Jaaaaaa ze zijn.... heb er uiteraard even mee geknuffeld.![]()
![]()
Moet alleen nog even de lederwas in een ander potje doen. Alstie dicht is wil die niet open en alstie open is wil die niet dicht.Tenminste niet zonder een enorme kwats op de muren achter te laten.
![]()
Lees....ik heb geen portugees geduld.![]()
![]()
Dat stoeien met het potje lag dus niet alleen aan mij