Maritje1991 schreef:Aerdenhout ik start niet de discussie over dit paard tov vorige eigenaar. ik ben niet eens met handelswijze met deze pony, ik heb wat dingen gezien, gelezen en daarnaast heb il deze pony zelf mee gemaakt. ook andere visies waargenomen en nog meer.. dat maakt dat ik verder niet op in ga...
Tja, en dat maakt mij weer nieuwsgierig.
Wat ik al zeg, je kan het niet met mij eens zijn geweest. Dat is je goed recht want ik ben het ook niet altijd eens met de oude eigenaren van mijn paarden. Maar ik heb ook gehandeld naar wat mij ( en al die mensen die ik erbij heb gehad!! ) het beste leek voor haar. En dat dat toevallig niet in jou parelli straatje ligt, dat is rot voor jou.
Doen als of ze het zo vreselijk slecht heeft gehad door te zeggen dat je 'dingen heb gezien' is dus in mijn ogen helemaal niet eerlijk. Het blijft altijd het ene woord tegen het ander maar ik kan met alle zekerheid zeggen dat Wonder het absoluut niet slecht gehad heeft bij mij. In tegendeel juist want jij weet niet hoe ze bij mij kwam!
Daarbij komt nog dat je voor de verkoop van alles op de hoogte was en ik niets voor je achter heb gehouden. Terugvallen op het feit dat je 'deze pony zelf heb meegemaakt, dingen heb gelezen en gezien' is dus niet helemaal reeel.
Ik blijf zeggen, het is geen makkelijk paardje, echt niet. En iedereen weet dat ik haar heb verkocht omdat ik zelf niet verder kwam, maar ze is zeer zeker niet zo bij mij weg gegaan zoals jij haar nu omschrijft. Dus als je het heb over moeilijke paardje waar geen land mee te bezeilen viel, kijk dan bij jezelf en niet bij mij. Ik begin het namelijk een beetje zat te worden om zwart gemaakt te worden terwijl je jezelf alleen maar de hemel in prijst.
Tot zo ver mijn inbraak weer. Lees hier eigenlijk niet mee, maar word op de hoogte gebracht door mensen die Wonder ook kennen over de onjuiste informatie die hier verspreid werd/ word.