Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kai_Rosa schreef:Hoi ik wil me bijdeze even melden:D
Met al deze talenten dacht ik dat ik hier mijn vraag wel kan stellen!?
Voordat ik begon met naaien wilde ik altijd al zelf een rijbroek maken.
5 jaar later toen de 1e rijbroek uit elkaar viel en ik ver genoeg was om een patroon na te maken.
Ik heb van deze rijbroek het patroon overgenomen, En ja gisteren avond was hij dan klaar.
De band ed rits waren echt super gelukt maar... toen ik hem aan deed kreeg ik hem niet dicht![]()
Goed nu ga ik er aan de zijkanten stukjes tussen naaien om hem passend te krijgen.
Maar terzaken, Ik heb een vraag aan degene die ook al eens een rijbroek heeft gemaakt!?
Hoe heet die stof die je daar voor koopt? Jersey? stretch katoen?
Ik ben bang dat er straks een tricot stofje of iets ongeschiktst thuis komt en daar kan ik natuurlijk geen rijbroek van maken!:)
Normaal gesproken ga ik altijd naar de markt en koop ik het bij een stoffen kraam maar nu dacht ik je kunt natuurlijk ook gewoon op internet bestellen! maarja hoe heet die stof?
Ik hoor het graag!
Montecito schreef:Hallo Allemaal,
Ik heb een vraagje, heb hier in het topic een keer gelezen over velours/fluweel en waar men dat kon kopen. Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar heel donkerblauw velours/fluweel. Ik heb wel iets gevonden maar dat kost 30 per meter. Wie was het ook alweer die iets van 4 euro had betaald voor een halve meter oid?
Misschien kan diegene mij helpen aan een stukje donkerblauw?
Gr. Marloes