Kleding voor de beter gevulde ruiter

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sandyislief

Re: Kleding voor de beter gevulde ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 14:07

Iemand nog interesse in een witte rijbroek maat 92 (lengtemaat 46) of een donkerblauw wedstrijdjasje maat 46? Zijn allebei slechts enkele keren gedragen, ik doe ze weg omdat ik 20 kilo ben afgevallen en ze dus niet meer pas!

madee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 18:59

Omdat ik binnenkort mijn 1e wedstrijd wil gaan rijden ben ik op zoek naar een wedstrijdoutfit.
Nu heb ik echter maat 48/50 :o en val ik niet in de standaard maten.
Wie heeft ook maat 48/50 en ervaring met o.a. harry's horse wedstrijdjasje en een witte rijbroek van het merk mondoni africa maat 48 of fuller fillies wedstrijdjasje en rijbroek.
graag hoor ik van jullie.

laida

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 21:10

madee schreef:
Omdat ik binnenkort mijn 1e wedstrijd wil gaan rijden ben ik op zoek naar een wedstrijdoutfit.
Nu heb ik echter maat 48/50 :o en val ik niet in de standaard maten.
Wie heeft ook maat 48/50 en ervaring met o.a. harry's horse wedstrijdjasje en een witte rijbroek van het merk mondoni africa maat 48 of fuller fillies wedstrijdjasje en rijbroek.
graag hoor ik van jullie.

Ik heb een mondoni rijbroek . ik vind de kwaliteit van deze broeken erg tegen vallen.
Kijk eens op www.amazoneXL.nl zij heeft erg veel in grote maten en helpt je altijd erg goed bij het maken van je keuze.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 09:11

Ik had ook zo'n HH jasje met elastieke rug, heerlijk jasje tweedehands gekocht voor 25 euro.

Blackbinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 18:41

Zijn er mensen die al een tijdje met de fuller fillies rijlaarzen (dus niet de Equitector) rijden?
Ik ben nl nogal afgevallen en mijn lipica rijlaarzen zijn te groot geworden. Maar heb nog steeds erg stevige kuiten en val dus nog niet in de reguliere maten.
Nu twijfel ik of ik lipicalaarzen zal laten aanmeten of voor de fullerfillies rijlaars zal gaan.
Dus ervaringen, vooral ook met gebruik zijn van harte welkom.

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 19:16

Is de nieuwe wintercollectie van Fuller Fillies al bekend? Ik wil dolgraag een mooie grijs geruite broek, ik hoop dat die in de nieuwe collectie zit.

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 21:17

Ik heb de fuller fillies rijlaarzen! Ze zijn super! Ik moet nu alleen nieuwe omdat ze te groot zijn geworden.

Marall

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 21:27

fuller fillies rijlaarzen zitten heerlijk en ik vind ze nog mooi ook ik heb ze ondertussen al ruim een jaar en blijven mooi!

Blackbinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 22:04

O dat zijn goede berichten! Was ook bang dat ze er een beetje grof uitzagen. Maar als ik het zo zie lijken ze wat op de mountain horse high rider. Echt fijn zulke positieve berichten!

Klasien er staan wel wat plaatjes van de nieuwe collectie zag ik. Verkrijgbaar va sept/okt. Er zit ook een grijze ruit bij :) .

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 08:05

Blackbinky schreef:
Klasien er staan wel wat plaatjes van de nieuwe collectie zag ik. Verkrijgbaar va sept/okt. Er zit ook een grijze ruit bij :) .

Maar die is van Horka toch? Fuller Fillies zit voor mij beter.

Blackbinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 11:38

Ja, idd zijn van horka. Ik heb die horka xl contrast met leren zitvlak. Zitvlak is trouwens heerlijk soepel! Die zit voor mij weer beter. De fuller fillies hou ik teveel ruimte op mijn buik over. Mijn gewicht zit in de beentjes :o .

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 12:25

De Checkmate van FF die ik had zat bij mij ook raar, maar de kwaliteit vond ik wel geweldig.
Ik vind nu die zwarte broek met dat krijtstreepje geweldig, maar ben bang dat die pasvorm hetzelfde is. Ik denk dat ik het maar hou bij sparen voor een nieuwe Musketeer jas :j

Ik heb pas trouwens nog bij Zeeman zo'n corrigerend hempje gekocht en ik moet zeggen dat het niet verkeerd is. Het zit eigenlijk best wel lekker en na een paar keer oefenen lukt het aan- en uittrekken ook prima. Ik lijk een stukje gladder en buik is minder aanwezig, kortom...missie geslaagd!

Suusje1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 17:57

De musketeer jassen worden niet meer gemaakt, wat ik nog heb liggen is het laatste. |(
Zo jammer want ik ben er groot fan van (ja ja, ik ben die fel roze vlek die soms voorbijkomt vliegen).

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 19:54

Nadia schreef:
Ik heb pas trouwens nog bij Zeeman zo'n corrigerend hempje gekocht en ik moet zeggen dat het niet verkeerd is. Het zit eigenlijk best wel lekker en na een paar keer oefenen lukt het aan- en uittrekken ook prima. Ik lijk een stukje gladder en buik is minder aanwezig, kortom...missie geslaagd!

Als een zwempak aan en uit trekken, dat gaat een heel stuk makkelijker! Heb je ook geen gescheurde spieren of schouders uit de kom :+

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 20:04

@suusje: thnkxxx voor de snelle toezending van m'n jeans FF in bootcut model, hij zit fantastico! *\o/*

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 21:42

Voor degenen met FF laarzen, zakken ze nog veel in?
Ik twijfel namelijk over de lengtemaat.
En hoe valt de schoenmaat?

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 21:45

Ik heb de FF Outdoorlaarzen en die vond ik best wel groot vallen :j
Die zijn bij mij ook nog wel best veel ingezakt, maar dat is ook wel het model (denk ik). Denk dat dergelijke laarzen eerder inzakken dan echte rijlaarzen.

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 22:51

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 23:58

Ik heb mijn eerste FF rijbroek besteld bij amazonexl, de checkmate. Ben benieuwd!

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 07:52

De checkmate is een fijne broek!
Ik heb de FF Piper besteld, grijze met roze ruit :D En het Pfiff Neon jack!

Suusje1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 08:34

Vankje schreef:
Ik heb de FF Outdoorlaarzen en die vond ik best wel groot vallen :j
Die zijn bij mij ook nog wel best veel ingezakt, maar dat is ook wel het model (denk ik). Denk dat dergelijke laarzen eerder inzakken dan echte rijlaarzen.

De rijlaarzen en countrylaarzen zijn niet te vergelijken qua pasvorm hoor. Vooral de schoen van de country valt enorm groot (je kunt soms wel 2 maten kleiner nemen) terwijl de rijlaars wat smal valt, ook om de enkel. De rijlaars zakt niet heel veel meer in, ook een beetje afhankelijk van hoe strak ze zitten. De country zakt wel in maar dat hoort ook zo bij dat type laars.

Klasien: jij gaat schikken als je de door open maakt hoor, het is écht neon 8-)

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 08:44

Suzanne, het is ook de bedoeling dat het écht neon is ;) Ik ben graag goed zichtbaar :D

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 08:50

Suzanne, ik wil graag de Lardi Dar Clothing Company Hoodie bij je bestellen.
Nu zie ik dat ze er zijn in maat 44 en maat 46.
Ik zit precies tussen die 2 maten in qua bovenkleding.
Welke kan ik dan het beste nemen?

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 08:57

*meldt zich*

Ik heb kledingmaat 46 en moet ook weleens zoeken. Draag altijd een corrigerend hemd en dat bevalt zeer goed :P Ik heb diverse rijbroeken in maat 46, moet zeggen dat ik de HH lekker vind zitten maar de laatste tijd heb ik wat broeken van Horze gekocht. Zijn nu ook wat in de aanbieding op de site (60% korting :D ) dus heb er gisteren weer eentje besteld en heb dan 3 van Horze met leren zitvlak.

Wedstrijdjasje was voor mij wel een probleem om in de gewone ruitersportzaak wat te vinden, ik heb nu een herenjasje van HH in (ik geloof) maat 52 en dat wil wel ;)

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 09:00

heb de checkmate piper (zwart met krijtstreep) en hij zit geweldig. kleed goed af en krijg complimenten..