4 exclusief een witte dan, maar die is aan vervanging toe
LINDY_1989
Geplaatst: 11-10-11 23:29
ik heb er denk ik een kleine 20 in de kast liggen. moet zeggen dat ik ook elke dag rij ( dan is het aantal nog veel haha) geef eerlijk toe dat er wel wat liggen die ik op een blauwe maandag aantrek.
veel, ik denk zo'n 15 ik rijdt 7 dagen per week, en dan vaak ook nog 3 paarden per dag. (soms wel meer) en daarbij mest ik ook uit in m'n rijbroek en doe ik alles op stal eigenlijk in m'n rijbroek. het komt wel eens voor dat ik 's ochtends rijdt en 's avonds, en dat ik dan 's middags een andere aantrek omdat er 1 vies is.
van die 15 zijn er 4 wit;) dus die heb ik alleen voor wedstrijd.
luca_t
Geplaatst: 12-10-11 20:46
1 witte, 1 beige, 2 blauwe, 1 zwarte en dat was het
sanniejj
Geplaatst: 15-10-11 14:19
ik heb 3 rijbroeken..
1 groene met nep ledere knie vlakken. 1 een bruin met groen geruit met nep lederen zit. 1 zwarte met nep ledere zit.
ik 5 waarvan ik ze allemaal nog pas maar 1 draag ik niet in de lessen want die gebruik ik voor wedstrijden (een witte) verder nog een zwarte (bijna te klein), een bruin/blauwe en een donker blauwe
ik heb er 11 waarvan 3 witte, ik ga binnenkort even nieuwe rijbroeken halen aangezien ik er pas 2 heb weggedaan. ik rij elke dag meerdere paarden.
celinedaisy
Geplaatst: 20-10-11 22:43
Uhhhm, ik heb er 5 met nog 2 witte erbij maakt 7 rijbroeken.
Flosje_
Geplaatst: 23-10-11 20:13
Ik heb 3 rijbroeken, 2x zwart, 1x met patroontje... meestal doe ik ca. 3-4 dagen met 1 rijbroek... ligt er een beetje aan wat ik doe... als ik nat ben geworden of heel vies gaan ze eerder in de was, maar ik houd ze over het algemeen minstens 2x aan... Owja, en 1 witte, maar die draag ik enkel met wedstrijden ;-p
- 2 zwarte met zitvlak, cavallo en mondoni - 1 blauwe met zitvlak, cavallo - 1 jeans met zitvlak, mondoni
overige broeken die ik eigenlijk bijna nooit draag om welke reden dan ook ; - geruite ES zonder zitvlak - geruite ES met zitvlak - witte HH met zitvlak ( te groot gekocht, zitten zelfs nog kaartjes aan) - grijze cavallo met zitvlak