Ik ben in april weer begonnen met rijden na 3 jaar niet echt gereden te hebben en heb erg veel aan mijn houding en zit moeten werken

Ik wil héél graag weer lichter en slanker worden, maar oh man, ik vind het zo ontzettend moeilijk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
leentje1975 schreef:Hoi allemaal ben heel erg benieuwd naar de nieuwe broeken van huppa, ben zelf ook toe aan een paar nieuwe dus ik hou het zeker in de gaten.
Hoe doen jullie dat met thermolaarzen voor het rijden? Welk merk hebben jullie en hoe zit dat met kuitmaten???
Nu zie ik tot mijn verbazing een paar bladzijden terug een post van ikkeweer. En tot mijn verbazing zie ik nu hoe ze jaren terug dus over mij dacht. Ik ben dus de vriendin met de reet zo breed als een paardenrug die op een stevige gelderse merrie reed die "doorzakte" maar was dus blijkbaar altijd wel goed genoeg om voor haar te rijden met mijn trailer.
dat ik niet kon afvallen had ook te maken met een schildklier die zijn eigen zin deed, maar daar kijken mensen nooit naar...
Toen ik haar een paar jaar later vroeg of ik mocht rijden op haar merrie had ze me een aantal jaren niet gezien en woog ik 75 kg, dus je kunt je voorstellen hoe een impact die opmerking had toen ik het haar vroeg, man wat deed dat een pijn, ze had me na die jaren nog niet eens gezien.
Kijk en dit vind ik dus jammer, mensen die leuk, lief en aardig tegen je doen, zelf ook niet de slanksten zijn en dan achteraf je zo'n messteek in je rug nageven.
Nee boos was ik toen niet, maar wel erg verdrietig ook omdat ik maar een dorp verderop woonde en dacht dat ze wel mijn vriendin was.
leentje1975 schreef:Hoe doen jullie dat met thermolaarzen voor het rijden? Welk merk hebben jullie en hoe zit dat met kuitmaten???
leentje1975 schreef:Daarom ben ik heel erg blij dat er nu rekening met de bredere ruiter wordt gehouden, want op zich hoef je niet zwaar te zijn, alleen ik ben een kleintje en lijk dat dus wel heel erg gauw. Ook ben ik aardig gespierd en kreeg dus ook al de opmerking van de dokter, tja die zijn zwaarder dan vet he.
WendyBZ schreef:leentje1975 schreef:Hoe doen jullie dat met thermolaarzen voor het rijden? Welk merk hebben jullie en hoe zit dat met kuitmaten???
Ik heb een paar van die goedkope thermolaarzen, vervolgens met een stukjes klitteband de sluitingen verlengd. Hoeft alleen maar kleine stukjes te gebruiken, zo eraan plakken, verder niets voor nodig![]()