Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Odin schreef:Ik heb het idee dat deze laarzen als warme broodjes over de toonbank zijn gegaan. Ik ben al een paar dagen bezig met verschillende ruitersportzaken in de (verre) omgeving van mijn huis en stal, maar nergens is maat 39 nog voorradig.
En ik wil ze zó graag hebben in die maat...
Tips zijn uiteraard van harte welkom!
Ik heb de mijne van PourCheval. autumn08 schreef:Odin schreef:Ik heb het idee dat deze laarzen als warme broodjes over de toonbank zijn gegaan. Ik ben al een paar dagen bezig met verschillende ruitersportzaken in de (verre) omgeving van mijn huis en stal, maar nergens is maat 39 nog voorradig.
En ik wil ze zó graag hebben in die maat...
Tips zijn uiteraard van harte welkom!
Misschien kun je ze nog bestellen?Ik heb de mijne van PourCheval.
kitty_gomez schreef:Bevallen de laarzen je niet Kaatje77?
kitty_gomez schreef:Ik ga donderdag de laarzen kopenWinkel had ze net niet in de goede maat
![]()
Bevallen de laarzen je niet Kaatje77?

. Ik heb al eens eerder gepost, maar toen had ik ze nog niet zoveel aangehad. Nu wel, en ze zijn echt héérlijk warm
.
Maar met zakjes kwam ik er wel in, en met mijn voet paste ik er wel gewoon precies in! Dus nu even wachten totdat het bij de kuit wat is uitgelopen.. Yinari schreef:Bij mij vallen ze gewoon normaal. Ik heb al eens eerder gepost, maar toen had ik ze nog niet zoveel aangehad. Nu wel, en ze zijn echt héérlijk warm
![]()
.
Kortom, een superlaars (maar in mijn maat (41) is de voet wel wat lomp
.
!