Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik heb er twee. 1tje van 5jaar oud en 1tje van 2 jaar oud? Heb er voor gespaard én voor diploma gekregen.
. terwijl dat bij veel andere merken nietzo is, daar gaan ze vaak niet verder dan mt59. 
Falbala schreef:Welk model hebben jullie en waarom?
jori_X schreef:Falbala schreef:Welk model hebben jullie en waarom?
Speed air, die vind ik het mooist (met springen). Ook zit deze zo geweldig! De anderen van gpa pas ik ook slecht trouwens.
Al helemaal bij de titium, die heb ik gepast en dan moet ik wel maat 61 ofzo (ik heb normaal 59, nog groot
) . En dan zit hij nog niet fijn. _Anke_ schreef:Een ontzettend, fijne capIk heb em al 7 jaren, nu dan wel de Titium, maar ik zou niks anders meer willen. Je voelt hem niet en dat vind ik wel belangrijk
Hij is duur, maar zeker het geld waard
Snoevie schreef:ik moet zeggen dat ik wel veel goede verhalen over de GPA caps hoor.......het brengt me toch wel aan het twijfelen.
de speed air is volgens mij wel de best ventilerende cap die te krijgen is

Sheran schreef:Bij mijn paardenwereld niet. Maar misschien ben ik een uitzondering. Ik bezuinig alleen niet op zadelsNiet dat ze extra duur moeten, maar dan koop ik gewoon wat het beste ligt, voor de laagste prijs. En ik heb ooit een dure anti-dazendeken gekocht omdat mijn paard allergisch was. En voor een goed passende cap heb ik ook wel wat over
Mijn dekjes enzo zijn niks waard.