Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
C_arola schreef:ik heb 1 keer een filmpje gezien waarin een paard jaren geleden werd geschoten. Het was pijnlijk om te zien aangezien het paard echt leed. Weet niet zeker of ik nog eens zo'n filmpje wil zien van een paard dat beschoten word..
Tinky12 schreef:C_arola schreef:ik heb 1 keer een filmpje gezien waarin een paard jaren geleden werd geschoten. Het was pijnlijk om te zien aangezien het paard echt leed. Weet niet zeker of ik nog eens zo'n filmpje wil zien van een paard dat beschoten word..
Als een paard goed geschoten wordt merkt hij er niets van,zodra het schot valt is het paard ook weg...maar dit is alweer een beetje off-topic![]()
Volgens mij kun je je idd ook laten verzekeren voor crematie,maar ik geloof dat het alleen tot een bepaalde schofthoogte kan vanwege de grote van de oven.
Weet niet of er inmiddels al een grotere is gebouwt.
C_arola schreef:Er is een grotere gebouwt. Dit is iets wat ik jaren geleden heb gezien, blijft alleen in mijn hoofd afspelen, vandaar dat ik nog geen andere filmpjes heb gezien
C_arola schreef:ik dacht dat het wel mogelijk was om grotere paarden te laten cremeren.
Ik zou weer geen staart meenemen, en kies denk ik toch voor inslapen. Doe dit bij al mijn dieren.
Ik denk dat ik binnenkort dat filmpje maar ga kijken
C_arola schreef:bij ifo op internet
Tinky12 schreef:C_arola schreef:ik dacht dat het wel mogelijk was om grotere paarden te laten cremeren.
Ik zou weer geen staart meenemen, en kies denk ik toch voor inslapen. Doe dit bij al mijn dieren.
Ik denk dat ik binnenkort dat filmpje maar ga kijken
Er is ook een excursie geweest naar een crematorium weet niet of je dit ook al hebt gezien?Kun je meteen kijken wat evt de mogelijkheden zijn op dit gebied,ook qua verzekering.Als het je interesse heeft gewekt tenminste
C_arola schreef:Is daar ook een verslag oid van op bokt??
Heeft wel mijn interesse gewekt ja

fransje23 schreef:Het gaat wel een beetje off-topic zo
C_arola schreef:wie zou zijn paard laten cremeren en wie niet? En waarom wel of niet?
IKbenEllen schreef:C_arola schreef:wie zou zijn paard laten cremeren en wie niet? En waarom wel of niet?
Ik niet.
Voor mijn gevoel is de ziel er uit als ze dood zijn. Om dan zo'n groot bedrag uit te geven aan een crematie... dat kan ik gewoon wel nuttiger gebruiken om eerlijk te zijn![]()
Ik weet niet of er nu al andere crematoria zijn, maar voorheen was het ook zo dat er alleen pony's in 1 deel in konden (of kleine paarden), dus ja, wat er met grote paarden gebeurde laat zich raden![]()
Ieder moet het voor zichzelf weten hoor, ik respecteer ieders keuze daarin. Maar wat mij betreft mogen ze mij zelfs bij het grof vuil zetten als ik overlijd