Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Na een paar maanden heb ik dat Anatomica zadel weer ingeruild voor een Diamant zadel en heb nergens last meer van!
Geloof niet dat ik dat ga proberen.

Gelukkig heb ik er al één, maar zelfs met mijn heerlijke zadel gaat het nog wel eens mis.
Tips voor zere billen? helemaal géén rijbroek aan, schuursponsjes, spijkerbed, wie verzint mee?!
Sajnne schreef:Ik heb van de week een buitenrid gemaakt met ons paard voor de eerste keer lekker dribbellen auwww heb dr normaal niet gauw last van maar nu had iets te veel kantjes aan me lingerie denk ik auwww...... ga je zalf een proberen !!!!

jenga_8 schreef:dat heb ik ook al geprobeerd! Maar dt broeit juist niet en droogt mooi in. spoelen heb ik ook geprobeerd, werkte niet voor mij...
het soort onderbroek scheelt ook wel. Heb er sneller last van met een dikke onderbroek... moet wel katoen zijn. Soms overweeg ik een wielerbroek
Ook niet bepaald prettig gevoel..
Renee__ schreef:Ik doe gewoon 'droge' maizena, zo uit het pak. In een schaaltje en met zo'n make up padje erop deppen. Dun laagje, geneest goed. Gewoon waar je je hebt open gereden.En dan een dagje niet rijden + nog +- 2x doen en je hebt resultaat.