proef 4 te hoog niveau voor klasse B??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Charaz

Re: proef 4 te hoog niveau voor klasse B??

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 13:01

Ik vind de B proeven gruwelijk irritant om te rijden, maar het niveau is wel lager van de proeven.

Zoals Crossmonster zegt ergens tussen Den Haag en Parijs een overgang. Doe mij maar AX binnenkomen in arbeidsdraf, X halthouden en groeten.

Ik heb met mijn nieuwe paard laatst onderling proef 4 gereden, maar moeilijk kan ik hem echt niet noemen.

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 19:16

morgen proef 3&4 dus wel zullen wel zien welke het makkelijkst is hahahaha

Anieke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 19:41

Ik kan ook niet zeggen dat ik proef 4 moelijker vind dan de rest van de proeven. Moet zeggen dat die B proefjes van tegenwoordig sowieso niet veel voor stellen, maar dat terzijde.
Misschien heb je minder tijd voor een overgang, maar een hele lange zijde om galop aan te springen en tussen 2 letters een overgang van draf naar stap maken moet toch zelfs in de B te doen zijn....

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 11:33

Ik heb wel iets meer moeite met proef 4 als met proef 3, maar dat ligt ook een beetje aan de moeilijke punten van mijn paard. Na die gebroken lijn vind hij het idd moeilijk om goed om te stellen om daarna in galop aan te springen + halsstrekken (wat hij net een beetje kan) op zijn moeilijke kant. Maar verder vind ik de proef absoluut niet aan de moeilijke kant hoor. Proef 3 en 6 ligt ons gewoon meer Knipoog

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 11:45

Charaz schreef:
Ik vind de B proeven gruwelijk irritant om te rijden, maar het niveau is wel lager van de proeven.

Ze zijn zo gruwelijk omdat je tijden niks hoeft te doen. Allemaal tijd waarin paardlief kan bedenken wat hij nu eens zal gaan uitspoken Knipoog Als ik train, dan gaan er geen 5 passen voorbij of we rijden een overgang/figuur/tempowisseling.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 08:44

Ik vind de B-proeven ook echt saai Gaaaap én zeker niét moeilijk, soms wel irritant.. Ik ga van de B ook altijd zsm over naar de L1 en L2, pas dan begint het een beetje leuk te worden.