Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Utixo schreef:Hm, ik denk dat de bomont dan wat mindere kuitwijtes heeft? De Pro Field Boot was er echt in een ontzettend uitgebreid matensysteem. Ik heb ook niet echt standaart benen/voeten, maar kon probleemloos een passend paar vinden. En langer laten maken? Ariat levert geen maatwerk, ben beniewd hoe ze dat willen doen.

lindylove schreef:In de winkel waar ik ze heb gekocht kon ik uit alle schoenmaten kiezen..
En moest ik de maat van de kuiten door geven small enz.
lindylove schreef:In de winkel waar ik ze heb gekocht kon ik uit alle schoenmaten kiezen..
Chrissy_93 schreef:lindylove schreef:In de winkel waar ik ze heb gekocht kon ik uit alle schoenmaten kiezen..
Waar heb jij ze gekocht dan? Want mijn schoenmaat was niet eens op voorraad, laat staan de lengte van mn onderbeen en omtrek van mn kuit (die bestonden niet eens geloof ik:=)
mischien andere ariats nemen? Staan genoeg leuke op (jammer genoeg staan er geen prijzen bij
. En vond de prijs ook reuze meevallen voor Ariat. Maar ik geef nog niet op
. Weet iemand of Divoza Leek ze heeft?joke165 schreef:Hoi hoi heb nog wat vraagjes, vind deze laarzen er super uit zien. Weet iemand hoe de maat valt (groot of klein), ik heb normaal 38 welke zou dan passen gezien de amerikaanse maatvoering. Eentje komt overeen met 37.5 en de volgende maat met 38.5.
Ja ik kan natuurlijk ook gewoon gaan passen. Weet iemand of Divoza Leek ze heeft?
Heb er iig nog nooit wat van gehoord.