fjordido schreef:goed zo dat je betaald hebt. vind ik ook niet meer dan vanzelfsprekend. de meeste dingen waar je klachten over hebt, had je van tevoren kunnen zien of weten. verder heb je voor deze afspraken getekend, dus achteraf het daar niet mee eens zijn, is wat hypocriet.
ik lees trouwens in de reacties hier nog wel wat klinkklare onzin:
inschrijving KvK: een agrarisch bedrijf is NIET inschrijfplichting.
BTW: als een agrarisch bedrijf gebruikt maakt van de landbouwregeling is deze niet BTW plichtig.
en geloof mij maar dat gemeente voorburg-leidschendam geen "illegale" stallen gedoogd.
Daarbij vind ik voor die omgeving 175 eur een nette prijs. Groningen en Randstad zijn mi niet echt vergelijkbaar.
De meeste dingen ben ik met je eens hoor.
Maar ik had echt niet vantevoren kunnen weten dat dit allemaal zo zou gaan anders had ik hem daar natuurlijk niet neergezet. Maar als nieuweling, met een eerste eigen paard ga je af op wat die mensen je vertellen. Ik vertrouwde er gewoon op dat het een goede plek zou zijn voor mijn paard. En dat er vreemden bij konden dat was natuurlijk al helemaal niet te voorzien! Maar ik heb er nu van geleerd, praatjes daar trap ik niet meer in.