Pas bij 10 wp overgang andere klasse

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 12:15

Als het echt doorgaat, blijf ik het raar vinden dat vanuit één kring ze zoveel macht(?) hebben om een bepaalde regeling in heel Nederland doorgevoerd te krijgen.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 12:47

http://www.knhs.nl/knhs/knhscontact.asp

Hier kun je een e-mail sturen naar de knhs
Ik heb al kenbaar gemaakt dat ik vind dat mensen onnodig op kosten worden gejaagd...Ook ik heb geen trailer en zoek mijn wedstrijden zeer zorgvuldig uit. Ik wil er ook niet meer dan een stuk of 5-8 per jaar rijden. En ik oefen thuis tot ik weet dat ik de proef ook netjes kan rijden en met redelijke zekerheid mijn punten haal.

Zo gaat de lol wel van de sport af!

Lisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-03 12:55

Marije_jiplover schreef:
Als het echt doorgaat, blijf ik het raar vinden dat vanuit één kring ze zoveel macht(?) hebben om een bepaalde regeling in heel Nederland doorgevoerd te krijgen.

Hoe kom je daar nu bij. Dit is een beslissing van de KNHS die doorgegeven is aan de kringbesturen van NL.
Laatst bijgewerkt door Lisette op 29-01-03 13:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 12:59

Zoals ik hierboven geschreven berichten las, dacht ik dat het initiatief kwam uit een bepaald kringbstuur en dat die dat doorgaven aan de KNHS. En dat daaruit nu besloten was dat het idd doorgaat.
Kennelijk heb ik het verkeerd bergrepen. Sorrie dan.

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 15:51

Misschien is het slim dat iemand die verbaal sterk is een standaard brief maakt en dat we die knippen en plakken in de e-mail naar het KNHS. Zo krijgen ze elke keer de zelfde brief en moeten ze haast wel reageren. Beetje idee als handtekeningen actie Lachen

Het is denk ik verstandig deze link erin te vermelden.

Groetjes Masja

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 20:33

helaas is de regeling al doorgevoerd......we hebben er dus niks meer tegenin te brengen! :@

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 20:53

Ik vind het op zich niet zo verkeerd om 10 punten in een klasse te rijden, maar ik vind dat je daar zelf de vrijheid in moet hebben. Nu worden we gedwongen om er 2x zo lang over te doen, dus allemaal extra kosten. Ik vind dat de verantwoordelijkheid bij de ruiter zelf moet liggen of ie wel of niet door gaat naar een volgende klasse bij 5 punten.

(Overigens heeft de KNHS daar wel een handje van, mensen dwingen extra kosten te maken)

Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 21:07

Jura schreef:
Ik vind het op zich niet zo verkeerd om 10 punten in een klasse te rijden, maar ik vind dat je daar zelf de vrijheid in moet hebben. Nu worden we gedwongen om er 2x zo lang over te doen, dus allemaal extra kosten. Ik vind dat de verantwoordelijkheid bij de ruiter zelf moet liggen of ie wel of niet door gaat naar een volgende klasse bij 5 punten.

(Overigens heeft de KNHS daar wel een handje van, mensen dwingen extra kosten te maken)

Hier sluit ik mij helemaal bij aan! Lachen

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 23:47

Raar dat er niks op de knhs site staat of in P&S. Heeft iemand wel een betrouwbare bron dan???