Ruiters die 2 x Z hebben gereden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Katja

Re: Ruiters die 2 x Z hebben gereden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 16:09

CGJ12 schreef:
asjemenou schreef:
Komen dan die gegevens weer boven tafel dan? Nagelbijten / Gniffelen

Gaat mij niks verbazen.........
Straks alle klasseringen van Anky of Edje achter háár naam.......... Knipoog
Ik kijk nergens mee van op.

Maar met behulp van een paar hele oude coupons heeft ze kunnen aantonen dat ze in ieder geval recht had om Z te starten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 19:55

Ja hoor, waarom niet? Wedstrijden zijn leuk en het opleiden van een jong paard is leuk, samen groeien.. Dus die combinatie samen, gewoon lekker L/M starten Ja Gezellig toch?

wishmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 20:03

zo ie zo als je 2 x z2 bent geweest mag je geen B meer starten , hierdoor zou ik zelf in de l2 starten haal ik hier gewoon dik winst ga ik naar het volgende niveau en in de m2 zal ik het tot 10 rijden hierdoor kan je hem wel beter de verzameling leren met heel veel overgangen die in de m2 zitten dit is mijn mening hoe ik het zou doen .

Moorke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 12:08

Ik ben nog niet eens in de l1 geweest, maar ik denk dat het wel goed is om in de lagere klassen te starten voor de ervaring van het paard. Daarna bijna alle klassen bij langs waarbij je een paar wedstrijden rijd in elke klasse.

levitrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 18:40

Ik zou wel alle klassen uitrijden Lachen

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 19:04

ligt er aan wat voor paard je rijdt Bloos

ik mag ook geen B meer (springen) maar ik krijg veelal geen jonge paarden onder mijn kont. dat wil ik niet. daar vind ik persoonlijk niks aan en het is niet voor mij weggelegd Knipoog dus dan heb ik er geen probleem mee dat ik geen B meer mag. heb wel eens een oudere die nooit een sprong heeft gemaakt. die moet toch eerst B hc lopen. zeker als ze gespannen zijn en geen idee hebben wat het allemaal inhoudt... dan moet je kilometers maken, en ik denk dat dat het beste is in de klasse waarin het paard en ruiter zich thuisvoelt.

versneld promoveren gebeurd soms, maar dat is toch anders dan bij het dressuur Bloos

ik ben wel selectief met mijn wedstrijden Ja HC paarden moeten een opbouwend programma hebben. de concourspaarden waarvan ik denk dat ze wat aan kunnen zal ik inzetten op grotere concoursen!
maar je kunt hier uren over discussieren Haha! elk paard is weer anders. en elke ruiter heeft weer andere prioriteiten Ja
de een rijdt voor de lol, de ander is fanatiek

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 23:16

Moorke schreef:
Ik ben nog niet eens in de l1 geweest, maar ik denk dat het wel goed is om in de lagere klassen te starten voor de ervaring van het paard. Daarna bijna alle klassen bij langs waarbij je een paar wedstrijden rijd in elke klasse.

Die ervaring kan hij in het Z1 ook wel opdoen hoor...