Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
chantalvl schreef:Ik heb het wel eens gedaan maar:
1: het rijd voor geen meter
2: het kan gevaarlijk zijn als je doorschiet
en nouja niet doen dus:P
AnneMaaike17 schreef:je kan wel met all stars rijden hoor, ik zou dan iig wel met een korfje of met veiligheidsbeugels rijden (zoals al eerder geplaatst) maar aan de andere kant denk ik: de fabricanten ontwikkelen niet voor de grap steeds andere rijschoenen voor extra steun, comfort enz. enz.

arans schreef:Ben ik de enige die zich erover verbaasd dat een topic waar 99% vand de reactie's dezelfde informatie bevat, toch 4 pagina's lang is?
Nietdoen!
tommieee2 schreef:Laatje schreef:Doordat je all stars platte zolen hebben kan je voet door de beugel glijden, daarom moet je altijd een schoen met een hakje dragen.
Klopt!
< vind ik dan. Laatje schreef:Doordat je all stars platte zolen hebben kan je voet door de beugel glijden, daarom moet je altijd een schoen met een hakje dragen.
Kies liever voor een goede schoen.
allstars vind ik zelf niet echt goed zitten .. maar mijn puma's zitten zalig
soms rijdt ik wel eens met mijn rubberen rijlaarzen maar dat is echt super warm in de zomer! dus liever mijn gewone schoentjes .. en ik glijdt daar helemaal niet mee ofzo .. en op mijn puma's draag ik soms mijn chaps(vooral om op wandeling te gaan dan ofzo) en dit gaat allemaal zonder probleemLaatje schreef:Doordat je all stars platte zolen hebben kan je voet door de beugel glijden, daarom moet je altijd een schoen met een hakje dragen.
.
)
Mie_Pony schreef:ik rijdt altijd met mijn oude puma's