rijden met All Stars

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lisaa_

Re: rijden met All Stars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 09:24

Het kan wel denk ik, maar ik zou het niet doen, is hartstikke gevaarlijk omdat all stars platte zolen hebben en je dus door de beugel heen kan glijden.
zonder zadel maakt het niet uit hoe je rijd!

_Sundance_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 20:33

ik rijd altijd met allstars ik heb laatst eens geprobeer mijn voet voorzichtig door de beugel te doen maar dit ging gewoon niet dus door de beugel glijden gaat bij mij niet en verder ik vind het fijn en ik glijd nooit uit door de platte zool maar goed toch is het niet verstandig

AnneMaaike17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 22:06

je kan wel met all stars rijden hoor, ik zou dan iig wel met een korfje of met veiligheidsbeugels rijden (zoals al eerder geplaatst) maar aan de andere kant denk ik: de fabricanten ontwikkelen niet voor de grap steeds andere rijschoenen voor extra steun, comfort enz. enz. Clown

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 22:08

Ik ben eens uit school meegegaan naar paard van mijn vrindin en heb toen met mijn allstars gereden maar vond het zelf echt bagger rijden. Voeten schoten alle kanten op en de het geeft je 0,0 stevigheid. Ik raad het niet aan.

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 22:14

chantalvl schreef:
Ik heb het wel eens gedaan maar:
1: het rijd voor geen meter
2: het kan gevaarlijk zijn als je doorschiet
en nouja niet doen dus:P Vingers aflikken

het rijdt voor geen meter.
dat is toch mooi wel een persoonlijke mening.
ik vond mijn jophurs verschrikkelijk, die dingen zaten gewoon voor geen meter. mijn all stars reed veel beter. ik blijf ook met all stars rijden tot ik leren chaps + botjes krijg (:
het is uiteraard gevaarlijk, maar hé, paardrijden opzich is gevaarlijk. je maakt het risico alleen maar groter, maar zolang je het risico weet is het alleen maar je eigen schuld!

MetteAndrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 22:16

AnneMaaike17 schreef:
je kan wel met all stars rijden hoor, ik zou dan iig wel met een korfje of met veiligheidsbeugels rijden (zoals al eerder geplaatst) maar aan de andere kant denk ik: de fabricanten ontwikkelen niet voor de grap steeds andere rijschoenen voor extra steun, comfort enz. enz. Clown

Sluit ik me helemaal bij aan! Haha!

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 22:18

Ben ik de enige die zich erover verbaasd dat een topic waar 99% vand de reactie's dezelfde informatie bevat, toch 4 pagina's lang is? Clown

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 22:26

arans schreef:
Ben ik de enige die zich erover verbaasd dat een topic waar 99% vand de reactie's dezelfde informatie bevat, toch 4 pagina's lang is? Clown

Nee hoor, dat heet gewoon typisch bokt zijn Vork

M_LiSszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 00:57

ik zou het niet doen..
heb het ook ooit gedaan toen struikelde mijn pony en viel ze boven op mijn voet die dus dubbelklapte waardoor ik 2 botjes in mijn voet gebroken had.. doe het ook nooit meer!

Evaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 01:35

Ik reed er eerst ook altijd mee, vond het echt heerlijk rijden, nooit problemen mee gehad. Ook niet met springen enzo.
Maar ben nu toch maar gaan luisteren naar adviezen en rijd nu met me heerlijke laarzen waar ik niet meer zonder mee kan!

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 15:21

Ik raad het je persoonlijk niet aan om als standaard te doen want het is niet veilig.
Ikzelf heb vorige week nog wel een keer met All Stars gereden omdat mijn laarzen aan het oprekken waren en mijn jodhpurs helemaal doorweekt waren van de stortbui de dag ervoor. Clown
Nee, ik raad je het niet aan.

Simone_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 16:19

Zelf zou ik het niet doen het lijkt me niet veilig. Doordat de onderkant van de schoen glad is kan hij gaan schuiven in je beugel

xClaire_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-08 10:00

Als je zonder zadel rijdt kan het geen kwaad, maar met zadel (en beugels) is het niet echt veilig.
Ik denk ook niet dat het erg fijn rijdt.
Ik zou het niet doen Clown

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 15:57

zoals al zo'n 100 x gezegd Schijnheilig Nietdoen!
Is gevaarlijk. All stars zijn volgens mij nog erger dan gewone
gymschoenen Knipoog

Haffielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 17:53

tommieee2 schreef:
Laatje schreef:
Doordat je all stars platte zolen hebben kan je voet door de beugel glijden, daarom moet je altijd een schoen met een hakje dragen.

Klopt! Clown

Ja.

xxCyntxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 19:30

Ik doe het soms zelf ook (alleen als ik ga stappen ) maar draven en galoperen zit egt niet lekker!!!

Elienetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 19:50

heb 1x moeten rijden met gympen .. ook zonder hakje ofzoo => en doe het nooit meer ; ten eerste is t gevaarlij kten tweede is het gewoon niet fijn Tong uitsteken < vind ik dan.

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 10:03

Laatje schreef:
Doordat je all stars platte zolen hebben kan je voet door de beugel glijden, daarom moet je altijd een schoen met een hakje dragen.

Precies. En aangezien je zand onder je schoenen hebt zal je heel snel schuiven, plus de chaps blijven niet op hun plaats zitten. Moet er niet aan denken wat er allemaal kan gebeuren. Nagelbijten / Gniffelen Kies liever voor een goede schoen. Ja

Mie_Pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:52

ik rijdt altijd met mijn oude puma's Lachen allstars vind ik zelf niet echt goed zitten .. maar mijn puma's zitten zalig Lachen soms rijdt ik wel eens met mijn rubberen rijlaarzen maar dat is echt super warm in de zomer! dus liever mijn gewone schoentjes .. en ik glijdt daar helemaal niet mee ofzo .. en op mijn puma's draag ik soms mijn chaps(vooral om op wandeling te gaan dan ofzo) en dit gaat allemaal zonder probleem

denk dat het gewoon is hoe je erover denkt

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 20:53

Rijd niet zo lekker! je glijd snel door en je hebt minder grip. Heb het 1x gedaan maar nooit weer (alleen zonder zadel dan).

Roxyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 11:48

ik vind t heel naar zitten, ze glijden steeds weg

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 11:49

Ik vind het vrij gevaarlijk moet ik zeggen.

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 12:04

Laatje schreef:

Dat wilde ik ook zeggen Knipoog .

JuulAlexia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 17:08

Nee,

Absoluut niet doen!
het is levengevaarlijk doordat al stars een plaatte zool hebben en je pony doet een keer raar kun je zo uit je beugel glijden of er met je hele voet doorheen schieten.
met het paard rijden moet je altijd schienen met een hakje aan doen. (geen naaldhakken natuurlijk Vork)

Knipoog

JuulAlexia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 17:10

Mie_Pony schreef:
ik rijdt altijd met mijn oude puma's Lachen

Dat moet je ook niet doen want die schoenen kunnen er ookdoorheen schieten Knipoog