magic_lover schreef:er hongen nog hele rekken vol bij divoza (leek) gister hoor
ja klopt (allen niet alle maten meer :S)
maar was jij er eergister ook dan?? en hoe laat ong.?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
magic_lover schreef:er hongen nog hele rekken vol bij divoza (leek) gister hoor
Royaltjuh schreef:

lexxxi schreef:magic_lover schreef:er hongen nog hele rekken vol bij divoza (leek) gister hoor
ja klopt (allen niet alle maten meer :S)
maar was jij er eergister ook dan?? en hoe laat ong.?

zag alleen dat er nog wel een aantal hingen
_PassoaJus schreef:Bij de Divoza in leek hingen gister nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel broeken van de Mondoni Ghana.
Stef_Winston schreef:Oeehh, Ik vind het echt fijne broeken! Zondag alleen van mijn fiets gevallen en toch een groot gat erin!(maarja wat moet je anders verwachten) Ga vrijdag maar is kijken of ze er nog zijn bij de Divoza
ik werd met de fiets aangereden door een scooter en had maar een klein gaatje in mn jas, de rest van mn kleren waren helemaal nog heel... _PassoaJus schreef:http://img106.imageshack.us/img106/8187/foto0186df8.jpg
Zo issie als ik 'm gewoon aan heb.
http://85.17.225.34/260350001-260400000 ... _C1zt.jpeg
En zo issie als ik 'm aan heb tijdens het rijden.
Ik heb 'm ook! Geweldige broek, zit heerlijk! Alleen vind ik 'm erg groot vallen! Normaal heb ik van spijkerbroeken maat 36 of 38. Met rijbroeken zit ik altijd in de kindermaten, meestal 176. Nu, deze van Mondoni heb ik 164..
sexy_back schreef:Stef_Winston schreef:Oeehh, Ik vind het echt fijne broeken! Zondag alleen van mijn fiets gevallen en toch een groot gat erin!(maarja wat moet je anders verwachten) Ga vrijdag maar is kijken of ze er nog zijn bij de Divoza
dat er geen groot gat in zit...ik werd met de fiets aangereden door een scooter en had maar een klein gaatje in mn jas, de rest van mn kleren waren helemaal nog heel...
Ik heb trouwens weer dezelfde broek als eerst.. Ze hadden geen ruitjes in mijn maat meer! heb ook nog een jas gekocht
Moet m'n moeder toch maar een keer meeslepen naar de Divoza
wat een apparte maten zeg