Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ben zelf een softy, heb het altijd koud!
Joceline schreef:Is waar maar ik heb t na het trainen wel erg fris, vanmorgen was ze flink warm en toen werd ze in de regen gezet..Buiene kan ze wel tegen maar een regenjas kan niks kwaadBen zelf een softy, heb het altijd koud!
?Lorento schreef:@Nadya
Maar wel als je nat geregend wordt en buiten staat
Kendra schreef:Joceline schreef:Is waar maar ik heb t na het trainen wel erg fris, vanmorgen was ze flink warm en toen werd ze in de regen gezet..Buiene kan ze wel tegen maar een regenjas kan niks kwaadBen zelf een softy, heb het altijd koud!
Dus als je honger hebt, geef je je paard ook eten?
Maar zonder gekheid, paarden kunnen prima tegen de regen, dit is ook echt wel een lekker regentje voor ze. Een paard kan zelf z'n lichaamstemperatuur goed reguleren, iedere keer als wij er weer een deken opgooien moet het paard daar weer rekening mee gaan houden. Als het zonder kan is dat dus beter en ook prettiger voor je paard.
Ben het met je eens, daarom zei ik daarnet ook, dat ze alleen nu een dun regenjasje aan heeft en geen voering..dus tis alleen voor de regen..nou regen is geen probleem, ik bedoel voor die bakken die hier uit de hemel vallen!
Joceline schreef:minkie, 300 grams vind ik weer te dik. Ik twijfelde vanochtend al een beetje toen ik de dunne regenjas over haar warme lijf gooide maar toen ik haar in de stortende regen zag staan was ik toch wel tevreden, morgenochtend gaat de deken snel weer af!