Nimmy schreef:Kelly_Taco schreef:Een rechtvaardige jury.
idd eentje die een 3 geeft als je t verdient, maar ook een 8 als iets goed is
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nimmy schreef:Kelly_Taco schreef:Een rechtvaardige jury.
idd eentje die een 3 geeft als je t verdient, maar ook een 8 als iets goed is

) de enige met een winstpunt was. Aan de andere kant betekent dit dus wel dat volgens die jury mijn proef de enige was die een WP waard is.
) Moest hem dus even overtuigen dat we nog een halve proef verder moesten en kreeg voor dit onderdeel en het daarop volgende wat ik niet netjes kon voorbereiden een 2 en een 4. Jammer maar helaas...maar wel correct gepunt.
. Tref je net een goedgemutst jurylid.. maak je de ene fout na de andere. Tja dat is de sport. Je moet vooral voor jezelf rijden en niet naar de punten van 1 proef kijken, maar naar je gemiddelde punten over een langere periode, heb je veel meer aan.Aranel schreef:Afgelopen zaterdag had ik trouwens in mijn tweede proef een 2 op mijn coupon voor het achterwaarts, dat vind ik dan weer té streng. Een twee is voor 'niet getoond' en niet voor 'slecht getoond' .
Aranel schreef:Afgelopen zaterdag had ik trouwens in mijn tweede proef een 2 op mijn coupon voor het achterwaarts, dat vind ik dan weer té streng. Een twee is voor 'niet getoond' en niet voor 'slecht getoond' .
MelanieB schreef:Streng maar Rechtvaardig, Helaas zijn hier maar erg weinig jury's van.
Mahitri schreef:Ik wil op zich mijn punten wel verdienen maar aan de andere kant, omdat er zo wisselend gejureerd wordt, is het ook wel eens lekker om met een rommelige proef toch een winstpunt te halen als je bij een nette proef er eens eentje niet krijgt.
De manier waarop het gepunt wordt is wel 'veilig' zoals Aranel ook al aangeeft en dat vind ik soms jammer.

. En twee keer een 8 op mijn coupon 
daar leer je het meeste van. ik ben het idd wel eens met de vijfjes en zesjes, maar dat bekijk ik als ruiter misschien anders dan als de jury, wat voor mij goed lijkt ziet er misschien niet uit, maar dat zie ik niet.
alleen was er een kindje die niet galoppeerde en kreeg een 5, dan vind ik ook wel dat je gewoon een 1 moet geven want het was niet getoond. maar wat doe je eraan ??
waardoor hij te vaak op de rem ging staan. Ik corrigeerde goed en reed vriendelijk en lachend door.(wat moet je anders
) Jury zag wel dat ik goed genoeg kon rijden en gaf daarom te hoge punten,volgens mij.
maar was wel op slechte punten voorbereid, want de proef was niet winstwaardig imo
)