Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dan neem je ze voor 2 tientjes over bij wijze van. ik heb toen gekeken 60 euro voor een paar gevoerde goede aigles...
koop er 2 paar en ik kan er mijn laarzen nu van kopen, leren... miibr3nda schreef:Ik ryd met rubber gewoon. ook al ry ik 2 á 3 keer in de week.
ik vind het overdreven om een leren laars te kopen boven de 200 euro.
loveshadow schreef:z0rr0 schreef:Dankjeik vind het lelijk![]()
.
Oké, bereid je voor, hier komt mijn zo-erg-zijn-rubberen-laarzen-nou-ook-weer-niet-speech:![]()
Als manegeruiter rijd ik altijd al met rubberen rijlaarzen, gewoon omdat ik het geld er niet voor heb om leren te kopen. Dat je dat geld er al na een paar jaar wel weer uithaalt omdat je rubberen laarzen toch elk jaar weer zou moeten weggooien is onzin, hoor. Dan is de kwaliteit wel erg slecht. Mijn eerste paar was ook van erg slechte kwaliteit, ze pasten wel, maar als ik zonder beugels reed en ik m'n hakken niet uitdrukte, had ik het gevoel dat ze van m'n voeten vielen. Het tweede paar was geloof ik ook van Aigle, maar dan met zo'n bordeauxrode voering. Er zijn vast meer mensen die die gehad hebben en de meesten hebben vast hetzelfde probleem gehad als ik: als je je voet eruit wilt halen, gaat je hele binnenvoering mee. Die twee paren waren dus niet zo goed. Maar daarna had ik een paar gekocht waar ik toch zeker drie jaar mee heb gedaan zonder dat ze kapot waren, tot ik eruit gegroeid was. En nu heb ik weer een paar van Aigle waarbij me al een paar keer gevraagd is of ze van leer waren. Dus zo verschrikkelijk zijn ze nou toch ook weer niet? Ik vind het het belangrijkst dat ik lekker mee kan paardrijden zonder dat ik er last van heb en als ruiter zonder paard (haha dat klinkt een beetje zielig
. Zonder eigen paard dan
) vind ik het zonde om meer dan €200,- uit te geven aan een paar laarzen dat ik maar een uurtje in de week gebruik.
Ik begrijp de overduidelijke voorkeur van mensen voor leer, maar rubber is ook zo slecht nog niet hoor. Zweetvoeten, daar word je inderdaad niet gelukkig van, maar verder heb ik er geen problemen mee. En inderdaad lekker door de blubber met rubber. Maar als ik het geld ervoor zou hebben ...
![]()

en rubberheeft geen rits. ik krijg rubber nooit uit en dat vind ik iri