Zwaar ondergewaardeerd.... hoe reageren jullie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Zwaar ondergewaardeerd.... hoe reageren jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 14:28

van een keer ik ook niet, maar ik ga toch wel weg voor een wp en prijs Lachen

staat nu op het moment ook op een laag pitje, want we zitten weer in het buitenseizoen......

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 14:29

Ik hoop uiteraard ook op winst.
Maar belangrijkste is mijn eigen gevoel.
Wat de rest er dan van vind moeten ze lekker zelf weten.

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 15:11

vonneke schreef:
Needje schreef:
Gem. een 5 is voldoende voor de klasse, maar niet voldoende om over te kunnen naar een volgende klasse. Zo zie ik het.

zo denk ik er ook over.

een 5 in de klasse voor een onderdeel vind ik niet zo erg. het dier is dan nog niet klaar voor de volgende klasse en zal beter afgericht moeten worden.
beter als allemaal 6jes en met steeds 183 pnt over moeten naar de volgende klasse.

dan ga je vastlopen in een klasse hoger met allemaal 3en en 4en

Hier ben ik het niet mee eens, mijn vriendin heeft in de B & L1 alleen maar tussen de 180 en 189 gereden en nu in de L2 rijdt ze nog steeds die punten en gaat allemaal prima. Ze heeft nu 11 winst en gaat dus gewoon over naar de M.

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-08 16:13

vonneke: vind jouw eerste reactie wel een beetje kort door de bocht. Ik zeg niet dat ik de beste ben en het allemaal wel weet. Ik probeer slechts door de situatie uitgebreid te omschrijven het gevoel te omschrijven dat ik eraan overhield mbt. DEZE situatie.

Hoewel ik goed doorheb dat je opmerking cynisch is bedoeld, kan ik misschien beter jurylid worden dan wedstrijdruiter; ik kan inderdaad beter dingen zien dan ze narijden Knipoog
Ik ben geen talent, maar kan desondanks toch heel redelijk rijden. Maarja, voor de jurycursus zal ik toch ook op een bepaald niveau wedstrijden moeten (hebben) gereden. Zal dus toch door moeten oefenen Haha!
Maar, nee, mijn ambitie ligt niet in het jureren.

Je antwoord mag, maar je doet het overkomen alsof ik het altijd beter denk te weten. Dat is niet het geval. Juist omdat de punten DIT KEER niet strookten met mijn eerdere gevoel in combinatie met de gekregen punten rees bij mij deze vraag.
De daadwerkelijke vraag van mij is dan ook hoe JIJ omgaat met een situatie als in mijn beginpost omschreven, of een vergelijkbare situatie die je zelf hebt meegemaakt.
Ik vraag niet om een oordeel, welke natuurlijk gegeven mag worden, al is het ongevraagd.
Maar goed, als jij er zo over denkt mag ook dit gezegd worden.

Wel aan jou dan ook de vraag: hoe ga jij ermee om als je geen winstpunt en prijs rijdt, als je voor je gevoel echt heel lekker gereden hebt? (Aangezien je in je latere posts aangeeft dat dit je streven is)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 17:29

Dan ga ik naar huis en probeer het de volgende keer weer Lachen

dan was het niet wat deze jury graag wilde zien.

de ene jury is de andere niet en als ik voor mijn gevoel goed gereden heb vind ik het prima.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 18:00

Dus ook jij hebt wel eens mindere dagen.
Die hebben anderen dus ook. En je hebt ook wel eens dagen dat je heel fijn rijdt, maar je een jury hebt die over alles valt, waardoor je alsnog maar net wist rijdt.
Jij zegt ook over anderen die tegelijk met jou naar het M gegaan zijn dat deze iets tekort komen. Maar bent pas net 2x gestart in het M. Waarvan je zelf de eerste keer niet hebt kunnen uitrijden. Zou jij het dan leuk vinden als anderen jouw hierop veroordelen dat jij niet in deze klasse thuis hoort?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 18:19

ik hoor op dit moment ook niet in deze klasse thuis, ik kan hem niet bij de werken houden omdat hij meer dingen doet dan lopen. maar dat is niet om de reden dat hij er niet goed genoeg voor is maar omdat hij te veel andere dingen heeft nu in het begin van het seizoen

hij is meer als goed genoeg om een M proef te lopen, maar hij is de eerste paar keer buiten veel te fris.

ik zeg ook niet dat de jury mij onderwaardeert, daar ging dit topic over.
ik ga niet lopen zeuren van: ik had veel meer punten verdiend.

ik denk dan, jammer maar helaas, dit wilde de jury niet zien, volgende keer beter. in plaats van te roepen dat de jury niks kan en er hartstikke naast zit.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 18:21

Als ik al zou zeggen dat de jury er naast zit, is het eerder omdat ik dan niet zo fijn gereden heb en toch winst heb gekregen. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-08 18:50

precies, daar zou ik ook meer van balen!!

Maar volgens mij kreeg je ongeveer net zo vaak teveel punten als te weinig en komt het dan toch wel om het even uit.

Och voor mij telt mijn gevoel het zwaarst. Als ik fijn gereden heb, vind ik het prima.

Maar ik kan mijn punten vaak goed inschatten. Het komt altijd vrij goed overeen met het aantal punten dat de jury onderaan heeft staan.

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-08 21:16

Vonneke: thanx voor je fijne en eerlijke reactie!

Inmiddels ben ik (inmiddels alweer bijna een week) weer lekker aan het trainen en oefenen voor de volgende keer. We staan er gewoon positief tegenover Haha!