Ervaringen met De Niro boots

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: Ervaringen met De Niro boots

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 17:10

Ik heb De Niro's en ben er niet over te spreken. Bij mij is pasvorm gewoon niet goed. Heb ze bijna 1,5 jaar en krijg er nog steeds blaren van. Heb van de week in Drunen gevraagd wat te doen ,maar dan moest het maatwerk worden. Dat gaat dan zoveel kosten dat ik liever echt mooie cavallo's neem dan die van De Niro.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 18:54

peanutbutter, waar krijg je blaren?

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 18:58

aanbetaling wordt gevraagt omdat er helaas mensen zijn die laarzen bestellen en ze vervolgens nooit meer op komen halen. dat is jammer. wij laten vaak mensen 50,- aanbetalen, dat geeft toch meer zekerheid dat de mensen er voor terug komen.
maar wij sturen niemand weg met een paar laarzen die niet goed passen. dat moet gewoon goed zijn. blijkt het echt niet te passen en kan er geen andere oplossing gevonden worden dan krijgt de klant het geld dat aanbetaald is gewoon terug.

grovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 19:10

Ik heb ook dezelfde De Niro boots, nu anderhalf jaar en ze bevallen nog steeds prima! Leer blijft mooi en de laars blijft een chique uitstraling houden.
De laarzen zakken niet heel veel in, ondanks dat ze echt van kwaliteits-kalfsleder zijn en dus boterzacht. Hierdoor hoef je zo ook amper tot niet in te lopen. De laarzen heb ik ook bij het Drunens Ruiterhuis gekocht, waar dit mij ook verteld werd.
Qua maten zou ik eigenlijk niet weten of ze daar veel diversiteit in hebben, ook ik heb gewoon een standaard maat die echt perfect past (in tegenstelling tot petrie).
Verder is het wel verstandig om laarzenspanners in de laarzen te zetten na het rijden.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 21:16

Ik krijg blaren net boven mn enkel. Ze zijn daar gewoon te smal voor mij.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 21:29

hmz ja daar kun je weinig aan doen helaas.

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 21:57

grovertje schreef:
Ik heb ook dezelfde De Niro boots, nu anderhalf jaar en ze bevallen nog steeds prima! Leer blijft mooi en de laars blijft een chique uitstraling houden.
De laarzen zakken niet heel veel in, ondanks dat ze echt van kwaliteits-kalfsleder zijn en dus boterzacht. Hierdoor hoef je zo ook amper tot niet in te lopen. De laarzen heb ik ook bij het Drunens Ruiterhuis gekocht, waar dit mij ook verteld werd.
Qua maten zou ik eigenlijk niet weten of ze daar veel diversiteit in hebben, ook ik heb gewoon een standaard maat die echt perfect past (in tegenstelling tot petrie).
Verder is het wel verstandig om laarzenspanners in de laarzen te zetten na het rijden.

Toen ik ze kocht werd mij aangeraden wat hogere te kopen, omdat ze nog gigantisch zouden zakken ivm het zachte kalfsleer.
Nou mooi niet dus, de laarzen zijn hooguit 1 cm gezakt. Erg zonde, want voor het springen zijn ze eigenlijk iets te hoog. En ik heb ze juist voor springen gekocht, helaas Clown

Maar verder zitten ze prima hoor Haha!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 07:55

die van mij zijn inderdaad ook wat hoog gebleven, ik rij geklukkig dressuur, dus dan kan het wel met een hakje erin. maar voor springen zou ik de rits een klein stukje open moeten doen

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 07:55

peanutbutter schreef:
Ik krijg blaren net boven mn enkel. Ze zijn daar gewoon te smal voor mij.

je kan ze laten oprekken!!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 09:16

Heb gevraagd in Drunen, maar ze zeiden dat er niet veel aan kon gebeuren. En oprekken worden ze niet mooier van. Het moet wel mooi blijven zitten. En de bovenkant van mn laarzen zit al ruim. Het enige wat ik kon doen was nieuwe laarzen nemen en dan een maat groter, maar dan werd de schacht ook wijder.
Ben nu aan het kijken naar laarzen van Sergio Grosso.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 11:29

rowo schreef:
Hoe groot ben jij als ik vragen mag?

De voetmaat loopt van 35 t/m 42 ofzo en daarbij zijn er dus nog variaties in kuitmaten en hoogtes. Er is dus zeker een kans dat jou maat er bij zit. Daarnaast heb je 2 cm speling omdat er nog extra elastiek aan de voorkant zit.. Wel fijn om te weten, mocht ik eens aan gaan komen Clown

Ik ben 1,68. Ik heb hele mooie laarzen van Kalfsleer gezien, lijken wat op de niro's, met de rits van achter naar voor. Denk dat ik die ga bestellen in het donkerbruin

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 11:31

Welk merk?

Ish

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 16:18

Iemand enige idee waar je deze laarzen kunt krijgen (in de buurt van (zuid-) Limburg?? Ik vind ze erg mooi en heb ze volgens mij laatst op het NK in Eindhoven bij een winkeltje zien staan..

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 11:02

Viehoff gaat ze verkopen. Emmers heeft ze ook, alleen verkopen ze die onder een andere "naam", qua qualiteit, kleur e.d. zijn ze hetzelfde (heb ze langs elkaar gehouden). Alleen heeft de de niro een flapje op de rits en de emmerslaars blokjes voor de sporen.