Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
grovertje schreef:Ik heb ook dezelfde De Niro boots, nu anderhalf jaar en ze bevallen nog steeds prima! Leer blijft mooi en de laars blijft een chique uitstraling houden.
De laarzen zakken niet heel veel in, ondanks dat ze echt van kwaliteits-kalfsleder zijn en dus boterzacht. Hierdoor hoef je zo ook amper tot niet in te lopen. De laarzen heb ik ook bij het Drunens Ruiterhuis gekocht, waar dit mij ook verteld werd.
Qua maten zou ik eigenlijk niet weten of ze daar veel diversiteit in hebben, ook ik heb gewoon een standaard maat die echt perfect past (in tegenstelling tot petrie).
Verder is het wel verstandig om laarzenspanners in de laarzen te zetten na het rijden.

peanutbutter schreef:Ik krijg blaren net boven mn enkel. Ze zijn daar gewoon te smal voor mij.
rowo schreef:Hoe groot ben jij als ik vragen mag?
De voetmaat loopt van 35 t/m 42 ofzo en daarbij zijn er dus nog variaties in kuitmaten en hoogtes. Er is dus zeker een kans dat jou maat er bij zit. Daarnaast heb je 2 cm speling omdat er nog extra elastiek aan de voorkant zit.. Wel fijn om te weten, mocht ik eens aan gaan komen